thorhe Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Det var da voldsomt som folk får telefoner. Kanskje det er håp for oss som har bestillt 32GB fra Apple Store også. Skulle så gjerne hatt den før skolen begynner. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Når fikk du bekreftelse? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Jeg fikk bekreftelsen min fra Telenor med sporingsnummer for en halvtime siden. Telefonen er framme i morgen. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Hvorfor har ikke Telekiosken SuperPluss som et abonnement lengre? Skulle til å kjøpe en iPhone med det abonnementet nå, men er ikke der lenger. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Der var min iPhone 32GB sort avbestilt på apple store. Bedre sjanser for dere andre. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Hvorfor har ikke Telekiosken SuperPluss som et abonnement lengre? Skulle til å kjøpe en iPhone med det abonnementet nå, men er ikke der lenger. Kanskje det gikk opp for Telenor at de solgte telefonen billigere enn anbefalt utsalgspris fra Apple? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) Fader.. Da skulle jeg bestilt imens jeg hadde sjansen. Endret 2. august 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
3121 Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Linken jeg fikk i ordrebekreftelsen fra Telenor funker ikke. Snakker om linken hvor jeg kan spore sendingen. Når jeg trykker på den kommer jeg til Telenor's sider, men ingen informasjon om sporingen foreligger. Er det andre som også opplever dette? Regner ikke med å få telefonen med det første da jeg ikke fikk bestilt før kl 09. 30 juli. Gikk å la meg kl 00.30, da jeg trodde nettsalget startet samtidig som Netcom, dvs kl 09. Bestillte 32gb, så må nok avvente en mnd sikkert eller kanskje enda lengere. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Det fulgte ikke med en slik plastikk bordstativ sak som det gjør med iPod Touch, det synes jeg godt de kunne påspandert som en kjekk sak å ha. Det fikk ikke jeg med min iPod Touch. Og det er siste versjon. De i butikken sa at mange kastet den fordi det trodde det var en pakningsembalasje. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Kan man slå på en iPhone 4 uten micro sim og bruke den til f.eks musikk osv? Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Såfremt den er aktivisert så kan du det. Du kan også surfe etc. med wifi Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Det avhenger nok mye av kjøpekraft i nærområdet, men tror du undervurderer etterspørselen litt. I fjor hadde butikken jeg jobbet i ventelister veldig lenge, og det var attpåtil en butikk som fikk store leveranser. Jeg synes å huske at i alle fall nettbutikkene til telenor/netcom hadde 3gs inne igjen ganske kort tid etter release. Skjønner forsåvidt at iphone 4 er mer attraktiv, men dette kommer vel til å vare noen dager? E: Litt artig å se 3gs som 1 kronesmobil med selv ordinære abonnementspakker. Endret 3. august 2010 av Lilac1 Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Kort spørsmål. Dere som har fått sporingsnummer, når fikk dere ordrebekreftelsen? Selv har jeg ikke hørt noe fra Telenor, vurderer å ringe, men jeg fikk min ordrebekreftelse kl. 01.18 Synes det derfor er meget rart jeg fremdeles ikke har hørt noe og at jeg kanskje ikke skulle få telefonen? Telenor publiserte selv på Twitter kl.01.31, altså 13min etter min ordrebekreftelse, at telefonen var på lager, selv om statusen viste ubekreftet grunnet tekniske feil. Endret 3. august 2010 av frecjoha Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Kan iphone synke med google kontakter / kalender så jeg slipper å styre med outlooken? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Kort spørsmål. Dere som har fått sporingsnummer, når fikk dere ordrebekreftelsen? Selv har jeg ikke hørt noe fra Telenor, vurderer å ringe, men jeg fikk min ordrebekreftelse kl. 01.18 Synes det derfor er meget rart jeg fremdeles ikke har hørt noe og at jeg kanskje ikke skulle få telefonen? Telenor publiserte selv på Twitter kl.01.31, altså 13min etter min ordrebekreftelse, at telefonen var på lager, selv om statusen viste ubekreftet grunnet tekniske feil. Like før midnatt i går kveld. Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Kort spørsmål. Dere som har fått sporingsnummer, når fikk dere ordrebekreftelsen? Selv har jeg ikke hørt noe fra Telenor, vurderer å ringe, men jeg fikk min ordrebekreftelse kl. 01.18 Synes det derfor er meget rart jeg fremdeles ikke har hørt noe og at jeg kanskje ikke skulle få telefonen? Telenor publiserte selv på Twitter kl.01.31, altså 13min etter min ordrebekreftelse, at telefonen var på lager, selv om statusen viste ubekreftet grunnet tekniske feil. Like før midnatt i går kveld. Sporingsnummer, eller ordrebekreftelsen?? Jeg fikk min ordrebekreftelsen kl. 01.18 natt til fredag, men enda ikke fått sporingsnummer. Er intressert i å vite klokkeslette på ordrebekreftelsen, av de som nå har mottatt sporingsnummer Endret 3. august 2010 av frecjoha Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 0117 1 minutt før deg. Takk for svaret... Noen andre som har mottatt sporingsnummer og som fikk ordrebekreftelsen etter kl. 01.18 ?? Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Ser ut som de har flere telefoner i år enn tidligere, siden så mange får telefon så raskt. Har allerede hatt min i noen dager, og er kjempe fornøyd med telefonen, designet, og ikke minst skjermen:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå