Manlulu Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Er det noen muligheter for å sjekke hvilke apps jeg har kjøpt til iphone 4? Jeg har klart å gjenopretta telefonen, og hugser ikke alle appsa jeg har kjøpt.. Lenke til kommentar
masb Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Har iPhone 2G som jeg har tenkt til å selge for en billig penge. Er det mulig å låse opp carrier locken permanent? Jeg går jo ut ifra at den opprinnelige bindingen til AT&T er utølpt. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Er det noen muligheter for å sjekke hvilke apps jeg har kjøpt til iphone 4? Du kan gjøre dette i iTunes Store: Åpne iTunes og iTunes Store, logg inn på din konto og velg "Purchase History" på kontooversikten. Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Er det noen muligheter for å sjekke hvilke apps jeg har kjøpt til iphone 4? Du kan gjøre dette i iTunes Store: Åpne iTunes og iTunes Store, logg inn på din konto og velg "Purchase History" på kontooversikten. ok nice takker Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Noen som bestillte tidlig fra Netcom som har hørt noe fra de eller? Fikk bestillingsbekreftelse klokka 09.10, og godkjennelse klokka 12.13. Lenke til kommentar
laserlars Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Noen som bestillte tidlig fra Netcom som har hørt noe fra de eller? Fikk bestillingsbekreftelse klokka 09.10, og godkjennelse klokka 12.13. Ja, jeg fikk bestillingsbekreftelse 09:13, og pakken ble sendt i dag. Ringte Moobi for å få pakkenummeret så man kan spore den Lenke til kommentar
August. Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Fått jailbreaket den nå. Fatter ikke hvorfor jeg har hatt en iPhone i 1,5 år uten å ha jailbreaket den før.. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Jeg må bare spørre om det er noen som bruker iTunes her. Hvordan er minnebruket deres? Min starter opp og ligger på ca 50 000 KB. Noe som er en del mer enn det jeg er vant med. Men så kan den fort gå opp til ca 300 000 KB! Hva skjer..? Bruker nyeste x64- utgave (9.2.1). Virker som den lekker. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Ja, jeg fikk bestillingsbekreftelse 09:13, og pakken ble sendt i dag. Ringte Moobi for å få pakkenummeret så man kan spore den Oki, bestillte du 16gb eller 32gb? Moobi er stengt nå, så ringer de i morgen, hvis jeg ikke hører noe=) Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Jeg må bare spørre om det er noen som bruker iTunes her. Hvordan er minnebruket deres? Min starter opp og ligger på ca 50 000 KB. Noe som er en del mer enn det jeg er vant med. Men så kan den fort gå opp til ca 300 000 KB! Hva skjer..? Bruker nyeste x64- utgave (9.2.1). Virker som den lekker. Ja, iTunes for windows er temmelig... Bloated... Mange mener at det progget til DVD-Jon er bedre, men akkurat nå er jeg ikke kar om å huske hva det heter. Lenke til kommentar
laserlars Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Ja, jeg fikk bestillingsbekreftelse 09:13, og pakken ble sendt i dag. Ringte Moobi for å få pakkenummeret så man kan spore den Oki, bestillte du 16gb eller 32gb? Moobi er stengt nå, så ringer de i morgen, hvis jeg ikke hører noe=) 16 gig. Lenke til kommentar
basushjerne Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Jeg må bare spørre om det er noen som bruker iTunes her. Hvordan er minnebruket deres? Min starter opp og ligger på ca 50 000 KB. Noe som er en del mer enn det jeg er vant med. Men så kan den fort gå opp til ca 300 000 KB! Hva skjer..? Bruker nyeste x64- utgave (9.2.1). Virker som den lekker. Ja, iTunes for windows er temmelig... Bloated... Mange mener at det progget til DVD-Jon er bedre, men akkurat nå er jeg ikke kar om å huske hva det heter. DoubleTwist Lenke til kommentar
Micern Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Ringte telenor idag og fikk beskjed om at den var sendt idag! Sporingsnummeret gir ikke mye info enda, men regner med det ikke tar så lang tid 32gb seff Husker du når du fikk ordrebekreftelse? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Jeg må bare spørre om det er noen som bruker iTunes her. Hvordan er minnebruket deres? Min starter opp og ligger på ca 50 000 KB. Noe som er en del mer enn det jeg er vant med. Men så kan den fort gå opp til ca 300 000 KB! Hva skjer..? Bruker nyeste x64- utgave (9.2.1). Virker som den lekker. Kan man få i gang telefonen uten å bruke iTunes? Jeg spør fordi jeg ikke vet. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Spørs hva du mener med å komme i gang da. Når den skal aktiveres i butikk, noe som i alle tilfeller må gjøres, må iTunes brukes. Skal du legge musikk, kjøre oppdateringer eller lignende må det skje via iTunes (joa, du kan Jailbreake og diverse for å slippe unna). Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Jeg fikk ordrebekreftelsen min 01:15 i Telenors nettbutikk lanseringsnatten, og hadde dermed virkelig regnet med å få fra det første partiet, men neida. Ringte nettbutikken og spurte, og de snakket om 10. september. 1 stk 32GB, fakturabetaling, bestilt med Surfprat L, beholdt mitt eksisterende Telenor-nummer. edit: rettet navnet på mobilabonnementet Wait, what? Jeg bestilte 01.23, regnet med at alt var i orden! Jeg gidder i og for seg ikke ringe å sjekke, for det tilbudet fra Telenor var det beste for meg uansett. Jeg bestilte og fikk bekreftelse kl 10:30 fra chess. Hørte ikke noe mer så ringte på mandag. Telefonen var sendt og hadde kommet til terminalen i molde kl 08:05, men posten klarte ikke å frakte den de siste hundre meterne til postkonoret. Vet at dette ikke var telenor, men noe av det samme kan ha skjedd med deg. Lenke til kommentar
thorhe Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Det fulgte ikke med en slik plastikk bordstativ sak som det gjør med iPod Touch, det synes jeg godt de kunne påspandert som en kjekk sak å ha. Det fikk ikke jeg med min iPod Touch. Og det er siste versjon. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Da fikk jeg endelig ordrebekreftelse. Bestilte en 16gb fra Telenor 01.23, og har Forventet levering: 04.08.2010 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Fikk bekreftelsen og sporingsnr jeg også. Skal bli deilig med en telefon som fungerer slik den skal, og som har ett batteri som holder en arbeidsdag selv om det ikke er toppladet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå