Lilac1 Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Har bursdag 25 oktober og tenker å ønske meg iPhone 4 av mor og far. Hvis de er så snille og sier ja, tror dere det fortsatt er lang ventekø og sånt, da? Eller er det rimelig enkelt å bare dra i butikken og kjøpe den? Da er det nok bare å kjøpe der det er billigst. Tror det tar en stund før den berømte "andre leveransen" i August blir utsolgt Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Er det i det hele tatt noen som har mottatt "ordre er godkjent" mail fra netcom idag og fått info om at telefonen er på vei? Prøvde å finne ut om man kunne søke på ordre på Moobi.com, men den siden var jo rimelig ubrukelig. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Jeg fikk ordrebekreftelsen min 01:15 i Telenors nettbutikk lanseringsnatten, og hadde dermed virkelig regnet med å få fra det første partiet, men neida. Ringte nettbutikken og spurte, og de snakket om 10. september. 1 stk 32GB, fakturabetaling, bestilt med Surfprat L, beholdt mitt eksisterende Telenor-nummer. edit: rettet navnet på mobilabonnementet Wait, what? Jeg bestilte 01.23, regnet med at alt var i orden! Jeg gidder i og for seg ikke ringe å sjekke, for det tilbudet fra Telenor var det beste for meg uansett. Lenke til kommentar
MrPark Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Noen som vet om det er minimumsfakturering på Superpluss slik det er med Frihet (99 kr i mnd)? Og vet noen hva bruddgebyret på superpluss er? Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Men Telenor må da ha litt orden i sakene? De må da sende ut noe informasjon om levering til de som har bestilt fra dem... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) Er det flere som får meldingen "sim kort lås, støtter kun ulåste simkort" ? Er det en normal melding? Kommer inn når jeg taster inn PIN, men kommer selvf. kun til skjermen hvor itunes må være installert, tilkobles pc og registrere/aktivere enheten. Det tar jeg først når jeg kommer til en PC hjemme som fungerer skikkelig (ustabil denne). Men er meldingen om simkort normal? PS Fant ut det med dansk manual, det lå selvf. dansk og norsk i pakken. Men lurer på om andre får slike meldinger ift. simkortet sitt. Endret 2. august 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
MrPark Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Jeg bestilte 16 GB 1:37 og har fått bekreftet av Telenor at min kom med på første parti. De skulle bli sendt ut i dag og fikk sporingsnummeret på telefonen når jeg ringte de i sta, men har enda ikke mottatt mailen med sporingsnummeret som automatisk skal bli sendt ut. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Jeg bestilte 16 GB 1:37 og har fått bekreftet av Telenor at min kom med på første parti. De skulle bli sendt ut i dag og fikk sporingsnummeret på telefonen når jeg ringte de i sta, men har enda ikke mottatt mailen med sporingsnummeret som automatisk skal bli sendt ut. Det var da enda godt, da regner jeg med at det bare var 32gb som var utsolgt. Jeg gadd å spørre Telenor likevel, sendte en epost Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Ringte telenor idag og fikk beskjed om at den var sendt idag! Sporingsnummeret gir ikke mye info enda, men regner med det ikke tar så lang tid 32gb seff Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Er det mulig å avbestille uten stress fra Apple Store? Jeg vurderer nemlig å bare kjøpe den nå, men jeg er i en situasjon hvor jeg flytter til utlandet snart og må derfor ha telefonen innen jeg har flyttet. Med estimert leveringstid fra Apple Store så skal det gå med god margin, men hvis noe skulle skje med leveringstiden så må jeg ha mulighet til å avbestille enkelt og greit (uten å vente på å motta varen og sende tilbake på returrett), er det mulig på Apple Store? Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Det skulle gå fint sa de da jeg bestilte. Eneste aberet er at man har forhåndsbetalt, og det kan ta noen dager å få tilbake pengene. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Nei, tror de bare reserverer på VISA. Da går bare reservasjonen ut etter noen dager, og de trekker på nytt før de sender. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Jeez kjedeøig å sitte å lese om hva\hvor\når og hvordan folk har bestilt telefonene sine. Er det ikke en egen tråd her for ekte Eplegutter som faktisk orket å stå ute i regnet hele natten og har telefonen. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) Godt mulig, men det hørtes på han ut som at de trakk pengene da jeg bestilte. Jeg sjekket uansett ikke så veldig nøye Edit: @ tofagerl Endret 2. august 2010 av PL610 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) Jeez kjedeøig å sitte å lese om hva\hvor\når og hvordan folk har bestilt telefonene sine. Er det ikke en egen tråd her for ekte Eplegutter som faktisk orket å stå ute i regnet hele natten og har telefonen. Tråden drukner faktisk i den del salgsprat, men slik må det vel bli. Man får kanskje opprette en egen tråd for "iPhone 4 - del tips og erfaringer" Endret 2. august 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Kanskje det ikke hadde vært så dumt med en "Vi som venter på iPhone 4" eller "Tråden for iPhone 4-bestillinger" tråd? 1 Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Siden jeg akkurat har flyttet, så har ikke leiligheten noe bredbånd, tenkte jeg skulle prøve å dele internettet fra Iphonen, gud å jeg ble overrasket, alt funket med en gang (I motsetning til 3G'en som aldri fikk det til på) og hastigheten er på hele 6.5 Mbit ned og 1.5 opp! 500MB bør vel holde i en ukes tid til jeg får internett fra NextGentel? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Du får nulle ut datatelleren i iPhone'n, så ser du jo fort når du nærmer deg ihvertfall. Lenke til kommentar
Kaldvann Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Noen flere enn meg som har mottatt feil type sim-kort fra Telenor? De sliter jo med kundeservicen per telefon i dag, men etter en halvtime med ringing og venting fikk jeg tilslutt vite at Telenor hadde sendt ut feil type sim-kor til så og si alle som hadde bestilt telefonen med Telenor abonnement, er jo bare å gratulere! Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Har bursdag 25 oktober og tenker å ønske meg iPhone 4 av mor og far. Hvis de er så snille og sier ja, tror dere det fortsatt er lang ventekø og sånt, da? Eller er det rimelig enkelt å bare dra i butikken og kjøpe den? Da er det nok bare å kjøpe der det er billigst. Tror det tar en stund før den berømte "andre leveransen" i August blir utsolgt Det avhenger nok mye av kjøpekraft i nærområdet, men tror du undervurderer etterspørselen litt. I fjor hadde butikken jeg jobbet i ventelister veldig lenge, og det var attpåtil en butikk som fikk store leveranser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå