;_; Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Hvor stor plass var det 1 minutt med video tok? Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Jeg mener jeg har lest 108MB, men husker ikke hvor det stod. Andre har sikkert en kilde som har bedre data enn dette Lenke til kommentar
;_; Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Ja 108 MB kan stemme, går ut i fra det da Edit: Off-topic, men skal tallet og "MB/GB/TB" osv stå helt inntil hverandre, eller skal det være et mellomrom mellom? Edit 2: Kult, man kan jailbreake via nettleseren nå. http://www.youtube.com/watch?v=injJTTb9EWw&feature=player_embedded Endret 1. august 2010 av ;_; 1 Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) ~70MB per minutt. På full oppløsning. Endret 1. august 2010 av Gregory House Lenke til kommentar
;_; Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Kan man endre (video-) oppløsningen med stock camera-appen? Edit: Omformulerte spørsmålet mitt. Endret 1. august 2010 av ;_; Lenke til kommentar
oiqbal Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) Da har jeg bestilt 32GB fra Telenor. Kommer til å koste meg ca. 5400,- (1 år - bestilt med SuperPluss). Er vel bare å bryte abonnementet eller betale 129,- i mnd og bruke NetCom simkortet mitt Endret 2. august 2010 av oiqbal Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Fikk akkurat bekreftet av kjedehuset at min iPhone 4 ble sendt på fredag. bestilt 0117. Deilig Lenke til kommentar
linejnta Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.41275 Unødvendig...! Jeg googlet, fant en vettug artikkel som viser fremgangsmåte, fant fram saksa, og vips hadde jeg microsim i iPhonen min. Klipte til og med litt for mye så det ikke passer heeelt i holderen, men det fungerer finfint fordet Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Fikk akkurat bekreftet av kjedehuset at min iPhone 4 ble sendt på fredag. bestilt 0117. Deilig Ah, da satser jeg på at min også ble det. I og med at portoen var 19(!)kr er det vel ingen vits å vente på sporingsnummer når jeg tenker over saken Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Joda, tror ikke de sender en vare til 6 tusen som apost. Spurte etter sporingsnr og bekreftelse, men han sa at mailserveren hadde krasjet. Så vi får vente i spenning. Tipper min kommer på onsdag. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Edit: Off-topic, men skal tallet og "MB/GB/TB" osv stå helt inntil hverandre, eller skal det være et mellomrom mellom? Det skal være mellomrom. Trettito gigabyte, ikke trettitogigabyte. Lenke til kommentar
oiqbal Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) Fikk akkurat bekreftet av kjedehuset at min iPhone 4 ble sendt på fredag. bestilt 0117. Deilig Ah, da satser jeg på at min også ble det. I og med at portoen var 19(!)kr er det vel ingen vits å vente på sporingsnummer når jeg tenker over saken De skal sende deg sporingsnr, om de ikke gjør det så må du ringe dem for å få sporingsnr. Endret 2. august 2010 av oiqbal Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Joda, tror ikke de sender en vare til 6 tusen som apost. Spurte etter sporingsnr og bekreftelse, men han sa at mailserveren hadde krasjet. Så vi får vente i spenning. Tipper min kommer på onsdag. Forrige gang jeg bestilte telefon fra Telenor kom den som brev, så jeg ville ikke være så sikker på det. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Tør dere jailbreake iPhonen? Tror ikke jeg tar sjansen. Sist jailbreak (på en iPod TOuch 2gen) gikk det mildt sagt dårlig. Hva gjør man dagen en jailbreak plutselig failer? Lenke til kommentar
;_; Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) jailbreakme.com Det er vel en av de første tingene jeg skal gjøre med min iPhone 4, for å se om jeg vil ha den jailbreaket eller ikke. Edit: Hvis jailbreaken feiler restorer man bare telefonen gjennom iTunes? Endret 2. august 2010 av ;_; Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Hva gjør man dagen en jailbreak plutselig failer? Da gjenoppretter du telefonen. Jeg tror ikke jeg kommer til å jailbreake iPhone 4. Jeg har jailbreaket 3Gen min, men det var kun for å få SSH-tilgang til den. Det finnes ingen programmer fra Cydia på telefonen min. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 iPoden klikket totalt og gjenopprettingen funker ikke heller. Får se hva det blir til. Lenke til kommentar
facebookhora Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Jeg har bestilt iPhone 4 fra Apple Store (ca 3 ukers leveringstid - ulåst). Helt OK det, men: Pr i dag har jeg NetCom Flexi 199 abonnement. Men kan jeg bare bestille microsim direkte fra NetCom? Koster dette noe? Jeg skal selge min gamle HTC HD2. Kan jeg annonsere den med at den er ulåst? Er den det? Hvordan vet jeg at den er det? Lenke til kommentar
oiqbal Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) Jeg har bestilt iPhone 4 fra Apple Store (ca 3 ukers leveringstid - ulåst). Helt OK det, men: Pr i dag har jeg NetCom Flexi 199 abonnement. Men kan jeg bare bestille microsim direkte fra NetCom? Koster dette noe? Jeg skal selge min gamle HTC HD2. Kan jeg annonsere den med at den er ulåst? Er den det? Hvordan vet jeg at den er det? 1) Koster ingenting å bestille microsim. Bare ta kontakt med NetCom på 05050 så ordner de det. 2) Hvis avtalen din (12 mnd) har utløpt på HD2 så kan du annonsere med at den er ulåst, men NetCom åpner sim sperren gratis selvom du er under kontrakt. Hvis telefonen dine er låst med NetCom så kan du sende e-post til: [email protected] med IMEI nr så sender Deltaservice deg opplåsningskoden. Endret 2. august 2010 av oiqbal Lenke til kommentar
smilys Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Jeg har jailbreaket min iPhone 4 i dag og det var/er ingen problemer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå