GSP<3 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 ^iPhone 4 har ikke 4G. Hadde den hatt det hadde de kalt den iPhone 4G Lenke til kommentar
HKS Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Får håpe at HTC EVO 4G og Droid kommer til europa så vi kan kjøpe de istedet. EVO har i allefall 4G, og så vidt jeg vet har iPhone 4 det også!! HTC EVO fungerer ikke i Norge/Europa i det hele tatt. Den har verken GSM eller UMTS/3G 4G systemet på EVO fungerer heller ikke i Norge. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Telefonen selges visstnok direkte fra Apple i Frankrike og England uten binding. Håp for Norge? Har slektning i Storbritannia. Kan de kjøpe ulåst iphone for meg, og vil den fungere i norge? Hvordan er det med evt garanti? Endret 15. juni 2010 av Megaoctane Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Ja, de kan kjøpe for deg og den kan brukes i Norge. Det står på Apples UK-store, så det er bekreftet. Garanti vet jeg ikke helt, den kan andre ta, men du mister vel Norges gode reklamasjonsrett. Noen som vet om man kan kjøpe iPhone 4 ulåst i butikk i UK? På Apple Store står det bare at de ikke sender til UK, men trenger de noe "UK-only" info ved kjøp i fysisk butikk? Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 iPhone 4 32GB Black forhåndsbestilt. Fint med kjæreste som bor i UK . Eneste problemet mitt er om jeg skal kappe til simkortet eller vente til jeg kommer hjem i juli en gang. 599 Pund? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Som jeg sa i en annen tråd er det mindre enn den minste totalprisene på telenor.no for 3GS. Fikk sponset litt samt fikk en slump feriepenger fra et sted jeg har jobbet så da ble det ikke fullt så ille. Kjæresten min har en forjævlig dårlig telefon så får samtidig være veldig snill og gi henne min 3GS. Endret 16. juni 2010 av ahpadt Lenke til kommentar
SolbergMobil Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Folk bør finne seg råd i å kjøpe den mobilen som er etter deres behov og ønske. Det er tross alt et redskap vi bruker ganske mye hver eneste dag. Jo bedre telefon, jo flere muligheter og mer lettvint blir ting. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Jaja, ingen ting i mot det jeg, vurderer iPhone 4 sterkt selv, med mindre jeg får en brukt 3GS til en god pris.. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Det ser ut som at iPhone 4 kommer til å selge rimelig bra, da forhåndsbestillingene er oppe i 600 000 allerede. http://www.engadget.com/2010/06/16/600-000-iphone-4s-pre-ordered-apple-apologizes-for-issues/ Det lover ikke akkurat godt for de som vil kjøpe på lanseringsdagen her til lands. Håper man kan forhåndsbestille et eller annet sted. Lenke til kommentar
Jagerpilot`n Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Fordi det er det den heter. 4G kan også tolkes feil mtp. at det er mobilnett. Ja, men samme går jo for 3G. Men den heter jo ikke iPhone 3. Samme som den nye iPod 4G. grunnen er jo 3.0 OS på 3G, og 4.0 OS på 4G. jeg syns are det høres så dumt ut med 4. hah^^ G`en står jo for Generation. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 iPhone 3G er den andre mobilen til Apple, og bruker tredjegenerasjonstelenettverk. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 http://gizmodo.com/5565259/iphone-4-delayed-again-now-july-14th Utsatt til 14. Juli i Usa, så kommer sikkert enda senere hit. De solgte 600 000 preorders på en dag over dammen, så har kanskje litt problemer med supply. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Haha! Forundret meg ikke om det kom til å skje.. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Utsatt til 14. Juli i Usa, så kommer sikkert enda senere hit. De solgte 600 000 preorders på en dag over dammen, så har kanskje litt problemer med supply. Slik jeg forstår det så er det ikke utsatt. Det er bare de første batchene som er utsolgt. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Så den blir fremdeles å få kjøpt på release i butikk ? Mye mulig jeg misforsto. Lenke til kommentar
fosamax Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Telefonen kommer nok til Norge i sen juli, men tilgangen vi nok være ganske begrenset da Apple satser mest på hjemmemarkedet. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Har lyst på en iPhone 4 selv, men ble litt skuffet da jeg leste om multitasking begrensningene. Potensiell dealbreaker, Kan jeg kjøre im i bakgrunnen? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Har lyst på en iPhone 4 selv, men ble litt skuffet da jeg leste om multitasking begrensningene. Potensiell dealbreaker, Kan jeg kjøre im i bakgrunnen? Mnjei. Det fungerer OK med push notifications, men det vil ikke kjøres en service på telefonen for IM. Mulig det kommer på et senere tidspunkt, men jeg regner med at Apple prioriterer andre ting akkurat nå. Lenke til kommentar
RonF...ingSwanson Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Er ikke særlig oppdatert, men er det mulig å forhåndsbestille fra USA (har familie der) og fjerne bindingen? Eller er man bundet til AT&T i 24 måneder? Sorry om det har blitt spurt 100 ganger før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå