thomassit0 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Du må enten bestille ett, eller klippe til ditt nåværende. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Ja, du må ha mikroSim i iPhone4, er mulig å klippe til ett vanlig sim-kort, men vil tro at Tele2 har dette, ring kundeservice å hør med de=) Lenke til kommentar
;_; Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Ja, du må ha microSIM-kort. Du kan også kutte til et vanlig simkort (tror det avhenger av hvor stor kontaktflaten på baksiden av simkortet er), eller bestille et verktøy fra ebay som gjør det for deg. Edit: 2 svar før meg, ikke bra. Endret 1. august 2010 av ;_; Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Prøver en gang til: er det noen som vet om en måte å få egene sanger som ringetone/kontaktringetone? Fekk et tips her inne om audiko.net men fekk det ikke til der og det kostet meg 50 kr. Lurer også på hvordan ma kan flytte markøren når man skriver en melding. Takker for alle tips Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Ja, du må ha mikrosim til iphone 4. Godt skjult hemmelighet det der, må nesten kunne lese for å vite det. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 For å eksportere kontaktene til gmail, må man ha Outlook på pc først da? Man må flytte kontaktene fra telefonen til outlook og så til gmail? Eller kan man gjøre det direkte til gmail? Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Upload Instructions 1. Connect your iPhone, iPad, or iPod Touch to your computer using the USB cable. 2. Open the iTunes application. 3. Select your iPhone and click the Info tab. 4. Check the Sync Contacts with option and select Google Contacts from the drop-down menu. 5. Click Configure and enter your Google username and password. Press Apply to sync your device with iTunes. Once you've checked that your contacts are available on the web, disable iTunes Contacts sync with Google. If you don't do this, you'll see duplicate contacts on your phone. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Når det gjelder å eksportere TIL gmail fra den telefonen du har nå, har jeg ikke den minste peiling, men det enkleste er nok å google "telefon export contacts gmail" og så se hva du finner. Lenke til kommentar
frds Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Kan ikke si mere enn at 12 timers venting på en parkeringsplass var verdt det! fantastisk telefon Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 http://www.elkjop.no/catalog/telefoni-gps/no_iphone_telenor/iphone-4-m-abonnement Iphone 4 med netcom abn... priceless Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) 490,- for 16GB svart kontra 9 999 999,- for den hvite 32GB . . .hmmmm vanskelig valg Edit: Skriveleif Endret 1. august 2010 av PL610 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 iPhone 4 og iPad'en min kommer til å bli gode venner tror jeg Synes faktisk den løsningen per i dag er uslåelig. Blir spennende å se om android pad'ene blir noe tess. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Eneste negative med iPaden er oppløsningen ;P Lenke til kommentar
turbojon123 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Oppløsningen på iPad er jo ikke så gale. Jeg synes den er helt fin-fin. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Joda, men den har fremdeles høyere pikseltetthet enn MacBooken min, så jeg tror jeg klarer meg greit nok personlig Håper jeg får treff på en av iPhone 4-ventelistene jeg står på siden leveringsdatoen min er flyttet fra den 20. til den 27. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 ^Bestilte du direkte fra Apple? Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Gjorde det også, bare som en ekstra sikring. Men det kan jo hende det blir den telefonen jeg faktisk får kjøpt Lenke til kommentar
audi power Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Noen som har bestilt fra Appel store her ? Det står att varene blir levert med carrier,noen som vet hvilken? Og det står att telefonen sendes om 3 uker,det er vell ikke til å stole på vell Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Bruker ikke Apple TNT? Lurer på om de mener innen 3 uker, men hvordan rimer det med at min skal leveres den 27? Man kan jo begynne å bite negler av mindre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå