Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Den pollen gjelder jo bare for de som allerede har fått tak i en iPhone, da er jo "Nei", "Skal fortløpende" og "Venter til den hvite utgaven kommer." ubrukelige, fordi vi kan ikke svare på den andre pollen (finnes ingen alternativ for de som ikke har fått tak i en iPhone).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Raptor' date='31. juli 2010 - 19:33' timestamp='1280597580' post='16009098']

Det var det jeg tenkte. Min far skal innom flere land i Europa iløpet av neste uke, og det skader ikke å ta kontakt med noen av Apple-butikkene der nede selv om sjansen for å få tak i en er liten.

I London kan du iallefall glemme det. Var innom Apple Store der for å kjøpe noe tilbehør til min iPhone 4, det var en jevn strøm av mennesker som kom inn for å spørre om de hadde telefonen, og svaret alle fikk av at den måtte reserveres. Det er 4-6 ukers ventetid.

Nå står ikke Storbritannia på listen over land han skal innom, men jeg tror ikke det er så veldig kortere ventetid i resten av Europa (eller verden for den saks skyld).

 

Jeg må vel vente, som så mange andre! :)

Lenke til kommentar

Hvilken bumper valgte folk ? :)

Noen som har erfaringer med de ulike merkene fra tidligere iPhone ?

 

Har ikke hatt bumper før, så vet ikke om det er noen som er bedre enn andre osv.

Bestilte Speck PixelSkin HD fra eBay i går, har også tenkt på Speck Fitted. Kommer nok også til å bestille SGP Steinheil Anti-fingerprint og kanskje SGP Ultra Crystal.

 

Edit: Kommer til å kjøpe CapsuleRebel M hvis/når Switcheasy lager den for iPhone 4.

Endret av ;_;
Lenke til kommentar

Er det noen som har bestilt hos NetCom som har fått noe mer enn bestillingsbekreftelse + en "din ordre er godkjent"-mail? Tenker da spesielt på sporingsnr o.l.

 

Får man noe mer enn disse to mailene? Min bestillingsbekreftelse kom inn 09:10 på fredagen.

Lenke til kommentar

jcnorway, i følge kundeservice så sender ikke netcom ut telefoner før på mandag, de som får da, får sporings nummer på sms/mail.

 

Takk for info. Ringte NetCom/Moobi på fredag og fikk beskjed om at ordren var "klargjort for pakking" og at det mest sannsynligvis ble hentet av Posten samme dag. Men da blir det vel sikkert først på mandag. Har ikke noe å si siden porteringen til NetCom først skjer om ca 10-12 dager.

Lenke til kommentar

Har forsøkt å lete etter svar på følgende uten hell:

Når du bestiller iPhone4 fra Telenor med abonnement. Er telefonen da operatørlåst? Selv har jeg bestil med abonnement surfratL. Kan ikke se at telefonen er operatørlåst noen steder, verken på

- generelle abonnementsvilkår.

- eller på siden hvor telefonen bestilles...

???

 

På netcom sin bestillingsside av telefonen, står det at telefonen er operatørlåst i 12 måneder. Men hva koster det å få hevet denne? Finner ikke det, verken hos Netcom eller Telenor...

 

PS: Bestilte iPhone4 hos netcom, fikk bekreftelsesmail kl. 09.11, og hentelapp fra postkontoret kom lørdag!

Endret av ChrT
Lenke til kommentar

Har forsøkt å lete etter svar på følgende uten hell:

Når du bestiller iPhone4 fra Telenor med abonnement. Er telefonen da operatørlåst? Selv har jeg bestil med abonnement surfratL. Kan ikke se at telefonen er operatørlåst noen steder, verken på

- generelle abonnementsvilkår.

- eller på siden hvor telefonen bestilles...

???

 

På netcom sin bestillingsside av telefonen, står det at telefonen er operatørlåst i 12 måneder. Men hva koster det å få hevet denne? Finner ikke det, verken hos Netcom eller Telenor...

 

telefonen er låst til telenor i 12 mnd, du kan ringe inn rett etter du har fått den, og de vil låse den opp GRATIS :)

Lenke til kommentar

Har forsøkt å lete etter svar på følgende uten hell:

Når du bestiller iPhone4 fra Telenor med abonnement. Er telefonen da operatørlåst? Selv har jeg bestil med abonnement surfratL. Kan ikke se at telefonen er operatørlåst noen steder, verken på

- generelle abonnementsvilkår.

- eller på siden hvor telefonen bestilles...

???

 

telefonen er låst til telenor i 12 mnd, du kan ringe inn rett etter du har fått den, og de vil låse den opp GRATIS :)

 

Men HVOR står det? Om det ikke fremkommer når du bestiller telefonen, må jo dette betraktes som en vesentlig mangel?

Lenke til kommentar

jcnorway, i følge kundeservice så sender ikke netcom ut telefoner før på mandag, de som får da, får sporings nummer på sms/mail.

 

Takk for info. Ringte NetCom/Moobi på fredag og fikk beskjed om at ordren var "klargjort for pakking" og at det mest sannsynligvis ble hentet av Posten samme dag. Men da blir det vel sikkert først på mandag. Har ikke noe å si siden porteringen til NetCom først skjer om ca 10-12 dager.

Når snakka du med de da?

Hun som jeg snakka med kunne ikke si noe annet enn at ordren min var mottatt og at de ikke starter å sende ut på mandag...

Lenke til kommentar

jcnorway, i følge kundeservice så sender ikke netcom ut telefoner før på mandag, de som får da, får sporings nummer på sms/mail.

 

Takk for info. Ringte NetCom/Moobi på fredag og fikk beskjed om at ordren var "klargjort for pakking" og at det mest sannsynligvis ble hentet av Posten samme dag. Men da blir det vel sikkert først på mandag. Har ikke noe å si siden porteringen til NetCom først skjer om ca 10-12 dager.

Når snakka du med de da?

Hun som jeg snakka med kunne ikke si noe annet enn at ordren min var mottatt og at de ikke starter å sende ut på mandag...

 

Når og hva bestilte du?

 

Dere som har fått fra Netcom: Fikk dere sporingsnummer?

Lenke til kommentar

Når snakka du med de da?

Hun som jeg snakka med kunne ikke si noe annet enn at ordren min var mottatt og at de ikke starter å sende ut på mandag...

 

Jeg snakket vel med dem sånn i 14-tiden på fredag tipper jeg. Da sa han jeg pratet med at ordren var "klargjort for pakking" hva nå enn det betyr. Også la han til at han regnet med at den ble med når Posten kom og hentet varer den dagen.

 

Men jeg har ikke fått noe konkret "bevis" på at varen er sendt (f.eks. sporingsnr), så da antar jeg at det ikke skjer noe før tidligst mandag.

Lenke til kommentar

Dere som har fått fra Netcom: Fikk dere sporingsnummer?

 

Jeg bestilte fra netcom, og fikk bare to utydelige e-postbekreftelser, uten beskjed om at telefonen var sendt. Først en melding: "Bestillingsbekreftelse fra Netcom nettbutikk på ordre xxxxxxxx", og 3 timer senere: "Din ordre XXXXXXXX er godkjent". Ikke i noen av meldingene stod det noe om leveringstid. Selv ikke i den siste var det noe info om levering(!) Utrolig dårlig informasjon - og det til tross for at pakkelappen kom i dag(!).

Lenke til kommentar

Dere som har fått fra Netcom: Fikk dere sporingsnummer?

 

Jeg bestilte fra netcom, og fikk bare to utydelige e-postbekreftelser, uten beskjed om at telefonen var sendt. Først en melding: "Bestillingsbekreftelse fra Netcom nettbutikk på ordre xxxxxxxx", og 3 timer senere: "Din ordre XXXXXXXX er godkjent". Ikke i noen av meldingene stod det noe om leveringstid. Selv ikke i den siste var det noe info om levering(!) Utrolig dårlig informasjon - og det til tross for at pakkelappen kom i dag(!).

 

 

Jeg har fått det samme. Jeg er keen på at jeg ikke får telefonen før uti neste uke, ettersom jeg er på ferie og kommer ikke hjem før rett over to uker, og jeg må hente pakken innen to uker. Derfor vil jeg ha sporingsnummer.

 

Hvor bor du?

Endret av nypis
Lenke til kommentar

Dere som har fått fra Netcom: Fikk dere sporingsnummer?

 

Jeg bestilte fra netcom, og fikk bare to utydelige e-postbekreftelser, uten beskjed om at telefonen var sendt. Først en melding: "Bestillingsbekreftelse fra Netcom nettbutikk på ordre xxxxxxxx", og 3 timer senere: "Din ordre XXXXXXXX er godkjent". Ikke i noen av meldingene stod det noe om leveringstid. Selv ikke i den siste var det noe info om levering(!) Utrolig dårlig informasjon - og det til tross for at pakkelappen kom i dag(!).

 

 

Jeg har fått det samme. Jeg er keen på at jeg ikke får telefonen før uti neste uke, ettersom jeg er på ferie og kommer ikke hjem før rett over to uker, og jeg må hente pakken innen to uker. Derfor vil jeg ha sporingsnummer.

 

Hvor bor du?

 

Hva med å ta dette på PM istedet for å spamme tråden?

Lenke til kommentar

Har forsøkt å lete etter svar på følgende uten hell:

Når du bestiller iPhone4 fra Telenor med abonnement. Er telefonen da operatørlåst? Selv har jeg bestil med abonnement surfratL. Kan ikke se at telefonen er operatørlåst noen steder, verken på

- generelle abonnementsvilkår.

- eller på siden hvor telefonen bestilles...

???

 

telefonen er låst til telenor i 12 mnd, du kan ringe inn rett etter du har fått den, og de vil låse den opp GRATIS :)

 

Men HVOR står det? Om det ikke fremkommer når du bestiller telefonen, må jo dette betraktes som en vesentlig mangel?

 

Jepp, og den mangelen fikses med en rask telefon-samtale med kundeservice eller en epost til samme. Ser ikke helt problemet med det?

Endret av Kveldsro
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...