Jens viking Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Tatt fra telenor og Djuice.no iPhone 4 krever nytt SIM-kort; MikroSIM. Dette blir automatisk tilsendt. hvorfor i alle dager måtte du da bestille dette manuelt? spent på om jeg også må gjøre dette da.. det var vel gratis? Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Tatt fra telenor og Djuice.no iPhone 4 krever nytt SIM-kort; MikroSIM. Dette blir automatisk tilsendt. hvorfor i alle dager måtte du da bestille dette manuelt? spent på om jeg også må gjøre dette da.. det var vel gratis? det er ikke alle som bruker telenor / djuice / netcom Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 (endret) Tatt fra telenor og Djuice.no iPhone 4 krever nytt SIM-kort; MikroSIM. Dette blir automatisk tilsendt. hvorfor i alle dager måtte du da bestille dette manuelt? spent på om jeg også må gjøre dette da.. det var vel gratis? 1. Jeg har fått tilsendt VANLIG sim til abbonementet jeg bestilte. 2. Ringte kundeservice, opplyste og satt meg over til en som sender ut microsim 3. nevnte ikke pris, mener det er gratis da! siden det er nødvendighet for oss og Ring kunderservice å hør, evt sjekk posten din Endret 31. juli 2010 av JeepersCreepers Lenke til kommentar
dTd Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 (endret) Noen oversikt over hvor en får kjøpt iPhone 4 uløst billigst? Blir det Apple Store som kommer best ut til 5790,- for 32gb modellen? Om du kjøper tlf med djucie phone blir totalprisne 5390 for 32gb modellen. Og jeg TROR du bare kan ringe kundeservice og be de låse opp tlf gratis. Da kan du bruke ditt abb og la simkortet med djuice phone ligge i skuffen Men er ikke sikker, du kan ringe kundeservice å høre. Men de har den ikke på lager da, og forventet leveringstid innen 4 uker... så er jo litt usikkert Endret 31. juli 2010 av dTd Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Jeg la merke til at kundeservice hos Djuice koster 25kr uansett. Fastpris. Latterlig. Ellers liker jeg Djuice konseptet godt. Men når skal de gi noe informasjon om leveringstider? Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Og der sank prisen på djuice explore/m telefon med nesten tusen kroner. Tusen. Takk. Hmm ? Prisen har da gått opp siden den først ble lagt ut. Totalprisen i går natt var på 5138 for 32gb, nå er den på 5938. http://nettbutikk.djuice.no/Details.aspx?varekategoriid=MOBIL_DJUICE&varekat=mobil&vareid=Iphone16Telenor.no4B&aboId=492 990 i mobilpris mot 1790 på lanseringsnatten. Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Og der sank prisen på djuice explore/m telefon med nesten tusen kroner. Tusen. Takk. Hmm ? Prisen har da gått opp siden den først ble lagt ut. Totalprisen i går natt var på 5138 for 32gb, nå er den på 5938. http://nettbutikk.djuice.no/Details.aspx?varekategoriid=MOBIL_DJUICE&varekat=mobil&vareid=Iphone16Telenor.no4B&aboId=492 990 i mobilpris mot 1790 på lanseringsnatten. det der er 16 GB utgaven... Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 (endret) Og der sank prisen på djuice explore/m telefon med nesten tusen kroner. Tusen. Takk. Hmm ? Prisen har da gått opp siden den først ble lagt ut. Totalprisen i går natt var på 5138 for 32gb, nå er den på 5938. http://nettbutikk.djuice.no/Details.aspx?varekategoriid=MOBIL_DJUICE&varekat=mobil&vareid=Iphone16Telenor.no4B&aboId=492 990 i mobilpris mot 1790 på lanseringsnatten. det der er 16 GB utgaven... Jeg vet, det var den jeg refererte til til å begynne med. Tror dere jeg har en sjans til å få opphevet noe av forskjellen om jeg skriver en søt mail? Endret 31. juli 2010 av Lilac1 Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Jeg la merke til at kundeservice hos Djuice koster 25kr uansett. Fastpris. Latterlig. Ellers liker jeg Djuice konseptet godt. Men når skal de gi noe informasjon om leveringstider? de får inn samtidig som telenor og telenor oppgir ubekreftet 15 august/max 4 uker Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Jeg la merke til at kundeservice hos Djuice koster 25kr uansett. Fastpris. Latterlig. Ellers liker jeg Djuice konseptet godt. Men når skal de gi noe informasjon om leveringstider? de får inn samtidig som telenor og telenor oppgir ubekreftet 15 august/max 4 uker Det er det som ikke helt stemmer for de hadde tekniske problemer med nettbutikken og status viste levering 15.august til tross for at de hadde telefoner på lager ...!? Lenke til kommentar
des65 Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Vurderer sterkt å kjøpe Iphone 4 nå, men har lyst på Talkmore abb. på den. Noen som vet om Talkmore leverer microsim da? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Ringte 09000, og de sa at MikroSim fulgte med automatisk. Det er jo mulig at det følger med selve telefonen, og ikke i den "nytt abbo" tilsendingen, som sikkert produseres temmelig automatisk. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Ringte 09000, og de sa at MikroSim fulgte med automatisk. Det er jo mulig at det følger med selve telefonen, og ikke i den "nytt abbo" tilsendingen, som sikkert produseres temmelig automatisk. Spurte om det kunne være sånn :/ men da sa hu at jeg måtte bestille utenom, jaja, er vertfall helgardert da ^^ Og regner med at det ikke koster noe viss dem ikke oppgir kostnad Lenke til kommentar
Runar Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Er det noen som vet om samtlige butikker i Europa er tomme for iPhone? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Klart det ligger en iPhone et eller annet sted i Europa i en by der alle bruker Android, men jeg vil tro vi snakker om unntaket snarere enn regelen, ja... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Det var det jeg tenkte. Min far skal innom flere land i Europa iløpet av neste uke, og det skader ikke å ta kontakt med noen av Apple-butikkene der nede selv om sjansen for å få tak i en er liten. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Ja, i de landene de selger uten abonnement. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 31. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2010 Lagt til en avstemning her i denne tråden Lenke til kommentar
HKS Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Det var det jeg tenkte. Min far skal innom flere land i Europa iløpet av neste uke, og det skader ikke å ta kontakt med noen av Apple-butikkene der nede selv om sjansen for å få tak i en er liten. I London kan du iallefall glemme det. Var innom Apple Store der for å kjøpe noe tilbehør til min iPhone 4, det var en jevn strøm av mennesker som kom inn for å spørre om de hadde telefonen, og svaret alle fikk av at den måtte reserveres. Det er 4-6 ukers ventetid. Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 iPhone 4...tja...gidder ikke å kaste bort telefonen bare fordi jeg har lyst på en ny en, men tror uansett ikke jeg hadde kjøpt iPhone 4 pga antenneproblemet (som jeg vet flere produsenter sliter med), men kanskje det blir en iPhone 4GS på meg? Gjett om den blir bra! Helt feilfri!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå