Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Jeg er veldig spendt på når jeg får telefonen bestilt på Apple Store. Estimert levering står som 27. august.

:roll:

Er jo tre ukers estimert leveringstid uansett hvilket land man velger, kanskje apple fikser "antenneproblemet" før de sender ut nye?

 

Hvilket antenneproblem? Har tilgode å se noe av de hundre her inne som har fått tak i en iPhone 4 klage på antennen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du vil være "slem" og "ekkel" får du sikkert solgt den for 7.000 kr. Men du kan også være "snill" og "søt" og selge den til noen andre for en billig penge! :)

Jeg ville nå heller brukt ordet smart, eller å ha sans for en god handel. Markedet på finn.no for iPhone, både nå og tidligere, er helt villt. Da er det muligheter for å tjene litt penger som kan bidra til å finansiere egen iPhone.

 

Jeg gikk i pluss på både min 3G og 3GS da de ble solgt, men med ulåst iPhone 4 på Apple.no kan det bli vanskelig å gjenta det når 4'ern skal selges til våren.

Lenke til kommentar

Hei

 

Har ett lite problem. Hvordan skal jeg få alle kontaktene mine over fra det gamle sim kortet og over på micro sim kortet.

 

Jeg har en samsung wave i dag og det var ikke mulig og bruke telefon lista som jeg hadde lagret på pc fra denne telefonen.

Jeg har heller ingen outlook konto. Og det tar jo utroli lang tid og gjøre dette manuelt?

 

Noen tips hadde vert flott !

Lenke til kommentar

Hei

 

Har ett lite problem. Hvordan skal jeg få alle kontaktene mine over fra det gamle sim kortet og over på micro sim kortet.

 

Jeg har en samsung wave i dag og det var ikke mulig og bruke telefon lista som jeg hadde lagret på pc fra denne telefonen.

Jeg har heller ingen outlook konto. Og det tar jo utroli lang tid og gjøre dette manuelt?

 

Noen tips hadde vert flott !

 

ooh! det er et godt spm! Lurer på det selv. Blir vel vanskelig å få micro sim kortet i en gammel tlf?

Lenke til kommentar

Jeg har tetheret med iPhone over USB og det har gått helt fint, men når jeg prøvde med Bluetooth så fikk jeg det ikke til. Men jeg fant en fix for det og nå går det som smurt. Ihvertfall her er løsningen jeg fant for de som vil prøve det samme:

 

"Initial symptom: After pairing an iPhone using Bluetooth, Windows 7 would show the phone icon with a yellow exclamation point stating it could not find a driver for Bluetooth Peripheral Device.

 

To fix this and get tethering to work over Bluetooth, go to the properties of the phone in the Bluetooth devices and click on Services tab. Uncheck “Wireless iAP” (wireless internet access point). Windows will stop saying that it needs a driver and you can right click on the phone and select “connect using -> access point”."

Lenke til kommentar

Jeg bestilte fra telenor.no natt til fredag. Nå fikk jeg tilhørende nytt simkort i posten. Men hvorfor forstår ikke Telenor at de ikke skal sende ut standard sim-kort når de selger det med iPhone?

 

Og hvorfor har jeg ikke fått noe som helst bekreftelse fra Telenor på når jeg får telefonen, lagerstatus eller noe?

 

-Tror Telenor at jeg skal betale for mitt abonnement før jeg får telefonen? Må jeg det? Løper måndesavgiften fra i dag?

Lenke til kommentar
Vi har hatt pågang av kunder i dag som klager på at de har fått oppgitt feil bruddgebyr hos forhandler.

 

Vi minner om at forhandler ikke skal selge telefoner til kunder som åpenbart ønsker å bryte bindingen

 

 

Bruddgebyrene for privatkunder:

 

Bindingsperiode Abonnement Bruddgebyr Reduksjon pr md

12 mnd

SurfPrat XL kr. 5600,- kr. 465,-

SurfPrat L, djuice explore kr. 4900,- kr. 400,-

Surfprat M kr. 4200,- kr. 350,-

 

 

 

Bruddgebyrene for bedriftskunder:

 

Bindingsperiode Abonnement bruddgebyr

18 og 24 md iPhone med Bedrift kr 3 000,- eks.mva

18 og 24 md iPhone med Bedrift Proff kr 3 500,- eks. mva

Lenke til kommentar
Vi har hatt pågang av kunder i dag som klager på at de har fått oppgitt feil bruddgebyr hos forhandler.

 

Vi minner om at forhandler ikke skal selge telefoner til kunder som åpenbart ønsker å bryte bindingen

 

 

Bruddgebyrene for privatkunder:

 

Bindingsperiode Abonnement Bruddgebyr Reduksjon pr md

12 mnd

SurfPrat XL kr. 5600,- kr. 465,-

SurfPrat L, djuice explore kr. 4900,- kr. 400,-

Surfprat M kr. 4200,- kr. 350,-

 

 

 

Bruddgebyrene for bedriftskunder:

 

Bindingsperiode Abonnement bruddgebyr

18 og 24 md iPhone med Bedrift kr 3 000,- eks.mva

18 og 24 md iPhone med Bedrift Proff kr 3 500,- eks. mva

 

Rart dem skriver dette når deres egne kundebehandlere på 09000 foreslår at man "bare kan bryte bindingen med en gang". Det jeg fikk til svar når jeg ønsket å få ordnet mitt gamle nr på iPhone 4 som jeg bestilte med nytt nr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...