Solsviken Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Hvilken bumper valgte folk ? Noen som har erfaringer med de ulike merkene fra tidligere iPhone ? Har ikke hatt bumper før, så vet ikke om det er noen som er bedre enn andre osv. Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Apple er virkelig tent for å hjelpe folk med antenneproblemer gitt. Gratis casen kommer 10 september. Da er man ihvertfall sikret at man må gå å kjøpe en ny imens allikevel. Hvordan skaffer man seg gratis casen? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Hørtes rart ut. Jeg fikk bekreftelse på mail en liten time etter jeg kjøpte den, pluss at jeg tror jeg har blitt trukket fra konto. Ring kundesenter i morgen hvis det er åpent, eller på mandag og hør. Det er rart, ja. Uforståelige greier, litt Apple'ish mao Men har jeg ikke blitt trukket fra kontoen min i morgen så bestiller jeg på nytt. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Og der sank prisen på djuice explore/m telefon med nesten tusen kroner. Tusen. Takk. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 merkelig måte å behandle sine kunder på... Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 tror jeg får en ekstra tlf fra Telenor i posten. 32 GB, mulig å få solgt for 7k? uten operatørlås... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Hvis du vil være "slem" og "ekkel" får du sikkert solgt den for 7.000 kr. Men du kan også være "snill" og "søt" og selge den til noen andre for en billig penge! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Lurer på hvor mye jeg kan få på Ebay / Finn for en hvit iPhone 4 32 gig.. Endret 30. juli 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
;_; Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Hvilke "caser" kan man velge mellom i iPhone appen? Kan noen være så snille å enten liste de eller laste opp screenshots av applikasjonen (slik at vi får se hva vi har å velge mellom). Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2010 Lurer på hvor mye jeg kan få på Ebay / Finn for en hvit iPhone 4 32 gig.. For det har du? Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Kjære komplett.no, kan jeg få samme abonnementsavtale som alle andre får, slik at jeg slipper betale 1000 kroner for ingenting? Hilsen De "heldige" som fikk tak på telefonen i går natt. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 (endret) Hmm hvorfor er ikke den hvite versjonen på telenors sider? Er den ikke kommet hit enda? Når kommer den? Endret 31. juli 2010 av coax Lenke til kommentar
Runar Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Hmm hvorfor er ikke den hvite versjonen på telenors sider? Fordi den har ikke blitt lansert. Er den ikke kommet hit enda? Negativt. Når kommer den? Ingen som vet. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 (endret) Ah.. Takk for svar.. Jeg satt igår og gikk frem og tilbake og var usikker på om jeg skulle kjøpe.. Det var 100+ i telenors butikk, men nå ser jeg den batchen er utsolgt. Semi-angrer litt kanskje... Problemet er jeg vet ikke om den er verdt å erstatte med Xperia 10 som jeg har nå.. Alt dette Android vs iPhone opplegget lager smør av hjernen min. Endret 31. juli 2010 av coax Lenke til kommentar
Runar Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Avataren din lager smør av hjernen min. Nok om det. For øyeblikket får du ikke kjøpt den svarte modellen heller (med mindre du er heldig, eller kjøper en overpriset fra Finn.no), så jeg hadde ventet et par uker og sett an situasjonen da. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Haha hva er galt med avataren min? Om det blir for off topic send PM please. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Hmm, vart litt skuffet når jeg ser at telefonen er nesten 600 kr dyrere på chess enn på apple.no men men... Har et par spm: *Noen som har bestilt fra chess som vet noe om telefonen har blitt sendt? Har fått bekreftelse på kjøpet men ikke en mail om at det er sendt, men er ikke sikker på om dette er noe vi får på chess sin web shop. Jeg fikk min ordrebekreftelse kl 10.37, og mottok SMS fra Posten om at pakken var på vei kl 17.29. Men ingen mail fra Chess om at den er sendt, kun fra Posten. hmm noen andre her som har kjøpt/bestilt mobilen på chess og har fått sms fra posten? stusser litt over hvorfor jeg ikke har fått noe melding om at pakken er sendt vist andre har fått det. spesielt siden jeg fikk min ordrebekreftelse før timestamp sin. Lenke til kommentar
thorhe Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Jeg er veldig spendt på når jeg får telefonen bestilt på Apple Store. Estimert levering står som 27. august. Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Jeg er veldig spendt på når jeg får telefonen bestilt på Apple Store. Estimert levering står som 27. august. Er jo tre ukers estimert leveringstid uansett hvilket land man velger, kanskje apple fikser "antenneproblemet" før de sender ut nye? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Og der sank prisen på djuice explore/m telefon med nesten tusen kroner. Tusen. Takk. Hmm ? Prisen har da gått opp siden den først ble lagt ut. Totalprisen i går natt var på 5138 for 32gb, nå er den på 5938. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå