Klinghoffern Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Fikk nettopp melding fra Posten, pakke fra Chess på vei, estimert levering mandag Siden du kjøpte med chess. Kunne du bare velge ett abonnoment, eller var det flere valg? Siden de enda ikke har åpnet for salg for andre enn de som allerede er Chess-kunder, så var det eneste alternativet 'Chess-kunde'. Altså man skriver inn nummeret sitt, får en kode på SMS for å bekrefte at det er du som bestiller telefonen, og så kjøper du telefonen med det abonnementet du allerede har. Men når de åpner for salg til andre, så kan det jo hende at man får velge blandt de forskjellige abonnementene. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 En mulighet er jo fritt nettabbo og streaming med Spotify eller en eller annen app, men det bruker jo langt mer batteri. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Det kommer rapporter på at et(!) minutt video i 720HD kvalitet tar rundt 70MB av minne. Da kan man begynne å regne på det. Hoho... Ikke tvil om hvilken versjon jeg velger. Ouch, det var voldsomt. Jeg filmer mye, men har ikke bruk for 720p. Noen som vet om en app som kan filme i f.eks 640×480? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Hmm, skulle da tro at man kan velge oppløsning i kamera-appen, men det får vel nesten noen som har iPhone 4 svare på. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Tror ikke man kan det. Du kan jo eksportere den fra iMovie i en lavere oppløsning, men det er jo unødvendig tungvindt Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 http://www.elementcase.com/iphone4.html var kansje litt mye og håpe på at den lå inne i cases programmet til Apple men uansett har eg fått bestille. Gikk inn her http://www.apple.com/iphone/case-program/ og fant appsen i itunes, instalerte og valgte og godkjente, ingen problem. Håper bare at den kommer eller er det bare for usa? Lenke til kommentar
robbsi Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Jeg lurer på en ting. Hvor mange MB er det normalt å bruke på en måned? er 500MB internettbruk på en måned lite? Hvis du da bruker til facebook, vg, diverse surfing osv. Endret 30. juli 2010 av robbsi Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Jeg bruker som oftest sånn 150MB i måneden på å streame spotify av og til (holder meg til offline sync så mye som mulig) og ellers litt nettaviser og mail sjekking av og til. Men jeg tror jeg skal skaffe meg ChessOn Flex med 500MB datapakke, så kan jeg slutte å bry meg så mye om hvor mye jeg bruker. Endret 30. juli 2010 av Thomas_H Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Surfer en god del selv og da holder 500 mb akkurat. Lenke til kommentar
robbsi Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Ok, greit. Da tror jeg at jeg skal gå for Telenor SurfPrat M Lenke til kommentar
;_; Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Kan man sjekke hvor mye man har brukt hver måned med Chess(On Flex)? Edit; Tenker da på databruk. Endret 30. juli 2010 av ;_; Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2010 Da har jeg bestilt min gratis bumper via Case Program Dog, de hadde kun svart igjen noe som var kjipt igrunn da jeg hadde håpet på turkis eller hvit. Lenke til kommentar
pollyanna Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Noen som kan fortelle meg hvordan jeg får egne sanger som ringe/kontakt lyd? Lenke til kommentar
pollyanna Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Da har jeg bestilt min gratis bumper via Case Program Dog, de hadde kun svart igjen noe som var kjipt igrunn da jeg hadde håpet på turkis eller hvit. Hva betyr via case program? Hvor finner jeg dette? Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Det kommer bare lyd ut av det ene hullet under på min iPhone, skal det være slik??? Trudde det var ein høgtalae i kvar? Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) bestilte min istad. Bestilte en sånn Belkin greie isteden for de vanlige bumperne. må jo beskytte glasset bak tenkte jeg. http://itunes.apple.com/no/app/iphone-4-case-program/id383941000?mt=8# Vedr. høyttalere: Den ene er mikrofon, andre er høyttaler. Endret 30. juli 2010 av Megaoctane Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Det kommer bare lyd ut av det ene hullet under på min iPhone, skal det være slik??? Trudde det var ein høgtalae i kvar? Så du vil ikke ha noen mikrofon du? Lenke til kommentar
August. Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Vent.. Alle disse beskyttelsene du ser er gratis? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Det kommer bare lyd ut av det ene hullet under på min iPhone, skal det være slik??? Trudde det var ein høgtalae i kvar? Jeg ble like forskrekket da jeg fikk min 3G for to år siden. Begge hullene ser jo ut som høytalere, gjør de ikke? Men nei, kun den ene er høytaler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå