Raste Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Apple presenterer den nye, iPhone 4 & iPhone 4S! Mandag kveld (7. Juni 2010) presenterte Steve Jobs som forventet Apples neste iPhone. Den nye modellen er døpt iPhone 4, enkelt og greit fordi det er fjerde generasjon av den populære telefonen. Apple omtaler iPhone 4 som "verdens slankeste smarttelefon". Den skal være 24 prosent tynnere enn forgjengeren iPhone 3GS. Tykkelsen er 9,3 millimeter. iPhone 4 kommer dessuten med en helt ny design i herdet glass bak og foran, samt rustfritt stål på sidene. Apps til iPhone 4 Nyttige programmer: LED Light (iPhone 4 Free) Pris: GRATIS Facebook Pris: GRATIS Twitter Pris: GRATIS Adobe Photoshop Pris: GRATIS If Pris: GRATIS TV2 Nyhetene Pris: GRATIS Spill: Truckers Delight (Ep:1) Pris: KR6,- Zombie Duck Hunt Pris: GRATIS Pool Bar HD Pris: KR17,- Pinball HD Pris: KR11,- Rat On A Scooter XL Pris: KR6,- Hungry Shark Pris: GRATIS Let's Golf! 2 Pris: KR29,- N.O.V.A Pris: KR29,- Sport: TV2 Sporten Pris: GRATIS Viasat Sport Norway Pris: GRATIS Viasat Sport Pub Pris: GRATIS My Football Pris KR 6-11,- GymGoal Pris: KR29,- RunKeeper Pris: GRATIS/Kr55,- (Pro) iPhone 4 Case De fleste som eier en iPhone 4 i dag vet at Apple gir ut gratis deksler til de som har kjøpt en iPhone 4 før 30.september. Dette kan du gjøre via Apple sitt program "Iphone 4 Case program" og der kan du velge mellom gratis deksler som vil gi din iPhone 4 bedre beskyttelse og samtidig hjelpe deg om du sliter med antenne problemet. Selvfølgelig er det vel ikke alle som gidder å vente på at Apple skal sende ut og heller kjøper seg en. Her kan jeg gi noen innspill og anbefale hvor dere kan se etter deksler hen på nettet. DealExtreme.com iUtstyr.no Mytrendyphone.no Humac.no/Eplehuset.no www.iphone4case.com www.case-mate.com Bilder Spesifikasjoner Formfaktor: Trykkskjerm Størrelse: 11,52 x 5,86 x 0,93 cm Vekt: 137 gram Skjerm: 3,5 tommer, 960 x 640 piksler Operativsystem: IOS4 Internett: GPRS, Edge, UMTS (3G), HSPA (super-3G), Wi-Fi B/G/N Kamera: 5 megapiksler Minnekort: Nei, 16 eller 32 GB intern lagring Teknologi: Bluetooth 2.1 + EDR, USB, Wi-Fi, Gyroskop Batteri: Taletid inntil 7 timer (3G) eller inntil 14 timer (2G). Hviletid inntil 12 døgn og 12 timer. Musikk: Inntil 40 timer. Video: Inntil 10 timer. Inntil 6 timer internett via 3G. Forventet pris ved lansering: omkring 6000 kroner (avhengig av abonnement.) Tilgjengelig i Norge: Juli Tilgjenelige farger: Hvit & Sort Endret 6. oktober 2011 av Chuck Bass Lenke til kommentar
Vargan Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg likte FaceTime. Gleder meg til å se promoene de sendte underveis i showet. Er veldig spent på prisen i Norge. $299 for 32GB i USA, det er vel samme som de tok for 3GS ifjor sommer. Lenke til kommentar
rolvs Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Ser fantastisk ut! Blir spennende å se tester! Men er litt rart at de kaller iPhone OS for iOS nå. Hva vil Cisco si til det? 1 Lenke til kommentar
Grimnar Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg likte FaceTime. Gleder meg til å se promoene de sendte underveis i showet. Er veldig spent på prisen i Norge. $299 for 32GB i USA, det er vel samme som de tok for 3GS ifjor sommer. http://www.apple.com/no/iphone/features.html#design-video Lenke til kommentar
D02 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) var ikke akkurat så overraskende hvordan den ble seende ut , men tror jeg skal ha den. Endret 7. juni 2010 av D02 Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jaaaa! Er så glad for at jeg jobbet helt ekstremt mye på skolen i år! Får den av mamma Haha. Men hvordan er det det lønner seg å bestille den(når den kommer ut). Husker at det var mye mas med folk som bestillte den forrige fra utlandet og sånt. Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg har en iPhone 3GS. Kanskje jeg må selge min gamle , og kjøpe en ny en for den så helt sinnsykt bra ut Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Akkurat FaceTime ser jeg ikke helt sjarmen med. Jeg hadde min første mobil med videotelefon i 2005 eller noe. Har vel brukt det én gang. Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Noen som vet om Keynoten ligger ute i sin helhet? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Wow! Utrolig pen telefon, med helt utrolige spesifikasjoner. Mindblowned! Hva tror dere? Hvit eller svart? Lenke til kommentar
Grimnar Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Noen som vet om Keynoten ligger ute i sin helhet? Jeg abbonerer på Apple sine keynotes i iTunes. Ingenting enda i allefall, og da tror jeg neppe den ligger på nett også. Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Noen som vet om Keynoten ligger ute i sin helhet? Jeg abbonerer på Apple sine keynotes i iTunes. Ingenting enda i allefall, og da tror jeg neppe den ligger på nett også. Ok, får satse på at den kommer i løpet av kvelden eller morgendagen da. Apple har jo tradisjonelt vært flinke til å publisere Keynotesene sine. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Hva tror dere? Hvit eller svart? Hvit er en fin farge på mobiler generelt, og også i dette tilfellet. Helt klart hvit. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Wow! Utrolig pen telefon, med helt utrolige spesifikasjoner. Mindblowned! Hva tror dere? Hvit eller svart? Svart ser mye bedre ut imho. + at på den hvite så "stikker" den litt ut, den lyssensoren i front. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 ^Enig, men hvit frister litt pga. den vil skjule fingermerkene mye bedre? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Er litt usikker på farge selv. Med hvit farge vil jo ripene synes bedre. Med svart vil fettflekker synes bedre. Heller litt mot hvit ettersom dette er en kul, men spesiell farge på en mobil. Kunne jo tatt en poll på det? Digger forresten denne mobilen. Eneste som bekymrer meg er da kvalitet og robusthet på mobilen. Endret 7. juni 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
trondage Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Noen som har noen erfaring på hvor man kan forhåndsbetille da? Og faktisk få før det er gått 2-3 måneder? Lenke til kommentar
GTB Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Skuffet over at den ikke kommer i en 64gb utgave. 5MP bilder, HD-video opptak, filmer og apps vil kreve mer lagringsplass en før. Ellers ser den veldig bra ut. Endret 7. juni 2010 av GTB Lenke til kommentar
thorhe Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg hadde håpet på en 64GB utgave. Men den ser fin ut. Dette kan lett bli den mobilen «alle skal ha». 2 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Det tviler jeg ikke på, thorhe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå