Lurifaksen Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Helt hysterisk morsomt å se Apple-folkene i videoen fortelle hvor utrolig revolusjonerende det er med videosamtale. "I was blown away". Nokia 7650 kom i 2002, og fungerte over 3G. Apple kommer med "FaceTime" 8 år senere, men det kan kun brukes på WiFi(!) :!: Lenke til kommentar
stutbokk Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Syk bildekvalitet anyone? Bildet er ikke spesielt bra. Det er mye støy i bildet og kornette busker. Min c901 tar bedre enn det der. Kontrasten osv ser bra ut, men jeg har sett bedre fra 5mp kamera. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg er enig i deg, Bolson, om bildekvaliteten. La meg se et bilde i mørke omgivelser med mye detaljer. Nei, her lar jeg ikke apple få overtaket før en review kommer. IPhone er ikke et dårlig produkt, men et overpriset et. Den største grunnen til at jeg holder meg unna IPhone er at alt er hypa. Revolusjonerte mobilverden to ganger før, gjør det igjen. Snart kan Steve ta over president rollen i USA uten noen gode argumenter i valgkampanjen. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 jeg "lol'd" når han ene i videoen sa "in 2009 iphone 3gs came with exciting new features like video-recording". og hvordan skal facecall-greia endre måten folk ringer på. skulle den være uten lags, og alle på iphone-konferansen måtte slå av wifi for at så bare iphonene var på nettet? lal hva de sa i videoen ellers kan vel oppsumeres til "IPHONE IS BEST IPHONE IS BEST IPHONE IS BEST!!!!!". det ser ut som en bra telefon, ja, men det kommer vel andre telefoner omtrendt samtidig som den med lignende specs. ja kameraet er 5mpx med led-flash, oh shit. må jo bare være beste telefonen ever, ingen annen konkurrerende telefon har jo lignende.. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Gleder meg iPhone-fan som jeg er, så har jeg hatt alle typene, og bare byttet ut etter hvert som de kom. Typisk at det kommer iPhone 5 neste år xD Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Alt som kommer ut av kjeften på Steve er "IPHONE IS BEST IPHONE IS BEST IPHONE IS BEST!!!!!" IPhone er som COD serien. En ny hvert år med liten forskjell fra den forrige. Endret 7. juni 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Va sykt bra kvalitet på filmen fra apple.com ... det er det første som slo meg Ellers så er jeg ikke så veldig imponert, kanskje det blir et kjøp. Lenke til kommentar
Det Skumle Fjellet Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Skjønner ikke helt all Apple-bashingen i denne tråden... Dere er alle like! Apple-fanboy: "Den har ikke MMS, men det trenger du ikke!" Desire-fanboy: "Batteriet varer bare én dag, men det gjør ingenting, bare lad den hver natt!" Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Alt som kommer ut av kjeften på Steve er "IPHONE IS BEST IPHONE IS BEST IPHONE IS BEST!!!!!" IPhone er som COD serien. En ny hvert år med liten forskjell fra den forrige. Unnskyld, men "IPhone"? Det er da feil uansett hvordan du ser på det? Eller hva sier du, REfsa. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Woho, enda en telefon der man får en "ny!!!" funksjon, som har vært tilstede i flere år. "Now with camera." Lenke til kommentar
B-S-S Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg mener det er bedre med videosamtale med høyere kvalitet, enn det nokia og sony ericson kom med for noen år siden. Hvor du var heldig hvis du så hvem du snakket med! Den så spennende ut, bra med mer robust glass enn tidligere. Vil nok vurdere å anskaffe meg den under mitt utv.år. Den ligner forresten litt på den gode gamle sony ericsson T610 i designet på siden Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Du tråkker ikke på noen sine meninger. Du skriver bare feil. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Liten feil under gitarhelt, ikkje Iphone Touch men Ipod Touch Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Ingenting som sier at det er riktig eller ikke. IPhone eller iPhone, samme betydning. Derfor kan DU være vanskelig og ta seriøst fra nå av. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Å nei boffeeen. Tråkket jeg på din mening. Uff da. *Kaster en våtserviett til boffeeen* Det eneste du tilfører tråden er umoden sutring og nå også personangrep. Kan du ikke gjøre oss alle en tjeneste og komme deg vekk så vi kan ha en voksen diskusjon her. Du bringer det hele ned på barnehagenivå. 2 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 jeg har ikke problemer med iphone 4g, jeg liker bare ikke markedsføringen til apple. og i applevideoen sa du "filme i HD med opptil 30fps, på amobil står det på 30fps. er ikke "opptil 30fps" og "konstant 30fps" noe ganske forskjellig? Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Rart folk ikke skjønner at Facecall vil ha et helt annet nivå en dagens videotelefoni over 3g. 2 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Facecall. Noen som fulgte med i newsfeeden? Den lagga når det var andre på WiFi og den må bruke WiFi. Skulle den revolusjonert måtte den ha gått over 2G/3G og mot andre telefoner enn Iphone. Lenke til kommentar
Det Skumle Fjellet Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Facecall. Noen som fulgte med i newsfeeden? Den lagga når det var andre på WiFi og den må bruke WiFi. Skulle den revolusjonert måtte den ha gått over 2G/3G og mot andre telefoner enn Iphone. Var det ikke slik at de "skulle gå rett til en eller annen organisasjon og gjøre det til en åpen standard"? Og var ikke mangelen på 3G-støtte AT&T sin feil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg