thklinge Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 En kar sjekket innholdet i bildene med en hex-editor og fant rester av Photoshops "save to web"-funksjon. Siden bildene har full oppløsning og fargedybde er det ikke reduksjon i filstørrelse de har drevet med. Så kan man jo bare spekulere i hva Apple har redigert før de la ut disse bildene "direkte fra mobilen"... Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Vi får vite om kameraet er så bra som det påstås når testene kommer inn, men skulle de likevel shoppe bildene, er det endel andre ting de burde ha rettet på. Om bildene er photoshoppet, så vil det vise hvor useriøs Apple virkelig er. Så ja, jeg venter på de første testene av iPhone 4. 1 Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 herregud.. kan vi/dere ikke ta denne Apple/Android diskusjonen i en egen tråd?! Eventuelt så kan en MOD stenge denne tråden for den har sporet fulstendig av... 2 Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) herregud.. kan vi/dere ikke ta denne Apple/Android diskusjonen i en egen tråd?! Eventuelt så kan en MOD stenge denne tråden for den har sporet fulstendig av... Åja du, jeg hadde mine mistanker om at dette kom. Du vil at denne topic'en skal låses fordi jeg og andre har bevist i hopetall på hva som er møkka elendig med iPhone 4?. Og dere vil ikke at noen flere skal kunne kjøre denne topic'en videre fordi den kan gi iPhone 4 et enda mere dårlig rykte. Vel, dere kan gjøre denne topic'en mye bedre selv hvis dere i det hele tatt gidder å løfte en finger og bruke litt tid på nettet for å finne mot beviser på det jeg og andre sier om iPhone 4. Endret 10. juni 2010 av Terminator 3 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Fyfaen Terminator 3 Jeg er dritt lei deg, og syns virkelig du kan pelle deg langt vekk fra iPhone/Apple tråder Kan ikke en moderator gi ham en liten ferie fra forumet? 3 Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Kødder du, Terminator? Jeg skjønner faen ikke greia. "Hei, jeg er fornøyd med min iPhone" "NEI DET ER DU IKKE DEN SUGER OG DU ER HJERNEVASKA OG JEG HØRTE DU ONANERER TIL STEVE JOBS!!!!!!!!!!1111" Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Kødder du, Terminator? Jeg skjønner faen ikke greia. "Hei, jeg er fornøyd med min iPhone" "NEI DET ER DU IKKE DEN SUGER OG DU ER HJERNEVASKA OG JEG HØRTE DU ONANERER TIL STEVE JOBS!!!!!!!!!!1111" Jeg bryr meg ikke om at din iPhone fungerer. Greit for deg at den funker, men selv om den funker for deg, så har den mange svakheter, som jeg og andre har snakket om. Om dere ikke vil forstå det eller innse det at iPhone 4 har MANGE svakheter, neivell, da er det ikke min skyld. Endret 10. juni 2010 av Terminator 3 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Hva sier dere eplehuer om jeg lister opp funksjoner og hardware, side by side? For det er ALT det dreier seg om når du velger en telefon. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Om dere ikke vil forstå det eller innse det at iPhone 4 har MANGE svakheter, neivell, da er det ikke min skyld. Eller kanskje du rett og slett må innse at det du kaller "MANGE svakheter" er noe som folk flest ikke bryr seg noe om... Man regner nå med at det er solgt rundt 400000 iPhone 3G/3GS i Norge. iPhone brukere er generelt veldig fornøyd med telefonene sine, kundetilfredsheten er i en helt annen klasse enn Nokia, Sony Ericsson og HTC. Mens 14 prosent av Nokias kunder er helt sikre på at de velger finsk også neste gang de kjøper mobil, vil hele 73 prosent av Iphone-brukerne velge Apple igjen. Og tar du med dem som sannsynligvis velger Iphone igjen, er tallet oppe i hele 94 prosent. Kun fire av 1690 iPhone-brukere er negative. http://www.nrk.no/nyheter/1.7048897 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Raptor' date='10. juni 2010 - 23:32' timestamp='1276205559' post='15785889'] Om dere ikke vil forstå det eller innse det at iPhone 4 har MANGE svakheter, neivell, da er det ikke min skyld. Eller kanskje du rett og slett må innse at det du kaller "MANGE svakheter" er noe som folk flest ikke bryr seg noe om... Kanskje det Terminator prøver å si er at ignoranse ikke gjør iPhone til en god telefon. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Raptor' date='10. juni 2010 - 23:32' timestamp='1276205559' post='15785889'] Om dere ikke vil forstå det eller innse det at iPhone 4 har MANGE svakheter, neivell, da er det ikke min skyld. Eller kanskje du rett og slett må innse at det du kaller "MANGE svakheter" er noe som folk flest ikke bryr seg noe om... Kanskje det Terminator prøver å si er at ignoranse ikke gjør iPhone til en god telefon. Folk flest bryr seg ikke, og folk flest har ikke et behov. Begge dere to må lære dere at andre brukere faktisk har andre prioriteter, og at funksjoner dere ser på som esensielle ikke spiller noen rolle for majoriteten av brukere. Dagbladet oppsumerer dette meget bra. MEN DET ER HELHETEN som gjør det. Summen av en stadig kortere mangelliste, en grunnleggende innovativ tenkning på alle felt, forbedret maskinvare, raskere prosessor, avanserte tekniske funksjoner, nydelig skjerm, lekkert, minimalistisk design, markedets mest brukervennlige operativsystem og enkel tilgang på nærmere 200.000 programmer gjennom programvarebutikken App Store, vil trolig vise seg uimotståelig for store grupper av forbrukere. At en rekke telefoner har råere ytelse på viktige punkter? At Apples løsninger er ganske lukkede, med tette bindinger til Apples egen programvare og nettbutikk? At Apple ikke støter Adobes Flash-teknologi, som er en utbredt standard for nettvideo og multimedia? At Apple driver innholdssensur før de slipper inn programvare i App Store, med Steve Jobs som en slags über-redaktør? At Apple ikke er kjent som verdens mest serviceorienterte og forbrukervennlige selskap? Folk flest bryr seg rett og slett ikke. http://www.dagbladet.no/2010/06/10/kultur/data_og_teknologi/tekno/apple/iphone/12049492/ 1 Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Raptor' date='10. juni 2010 - 23:32' timestamp='1276205559' post='15785889'] Om dere ikke vil forstå det eller innse det at iPhone 4 har MANGE svakheter, neivell, da er det ikke min skyld. Eller kanskje du rett og slett må innse at det du kaller "MANGE svakheter" er noe som folk flest ikke bryr seg noe om... Man regner nå med at det er solgt rundt 400000 iPhone 3G/3GS i Norge. iPhone brukere er generelt veldig fornøyd med telefonene sine, kundetilfredsheten er i en helt annen klasse enn Nokia, Sony Ericsson og HTC. Mens 14 prosent av Nokias kunder er helt sikre på at de velger finsk også neste gang de kjøper mobil, vil hele 73 prosent av Iphone-brukerne velge Apple igjen. Og tar du med dem som sannsynligvis velger Iphone igjen, er tallet oppe i hele 94 prosent. Kun fire av 1690 iPhone-brukere er negative. http://www.nrk.no/nyheter/1.7048897 Med at dem ignorerer så mange svakheter som vist her f.eks, så sier det meg VELDIG MYE at alt dem tenker på er 225k apps omg omg e-peen i å ha mest apps og i å ha mest mulig apps på mobilen. Joda, folk flest er fornøyd med iPhone, som har den da. Skal ikke nekte på det. Men de folkene som går for en iPhone går etter den fordi den har mange apps. De folkene som kjøper iPhone driter i om telefonen funker 50% som en telefon, så lenge programmene og spillene på iPhone fungerer, så er dem meget fornøyd. Men igjen, de folkene som tenker brukervennlighet for en smart phone går ikke for iPhone, fordi å måtte installere 2-3 programmer på PC'en din for å kunne få tilgang til minnet på iPhone f.eks, det kaller jeg ikke brukervennlig i det hele tatt. Og nå vil du sikkert si at iPhone er uansett brukervennlig for dem som har iPhone. Joda jeg er enig i det at iPhone er brukervennlig for å bruke apps og spill til. Men for å bruke den som en smart phone, så er den langt i fra å være brukervennlig. iPhone er og forblir brukervennlig for å være en play mobile (leke mobil). En dyr leke med andre ord. Endret 10. juni 2010 av Terminator 3 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Raptor' date='10. juni 2010 - 23:51' timestamp='1276206688' post='15785988'] Raptor' date='10. juni 2010 - 23:32' timestamp='1276205559' post='15785889'] Om dere ikke vil forstå det eller innse det at iPhone 4 har MANGE svakheter, neivell, da er det ikke min skyld. Eller kanskje du rett og slett må innse at det du kaller "MANGE svakheter" er noe som folk flest ikke bryr seg noe om... Kanskje det Terminator prøver å si er at ignoranse ikke gjør iPhone til en god telefon. Folk flest bryr seg ikke, og folk flest har ikke et behov. Begge dere to må lære dere at andre brukere faktisk har andre prioriteter, og at funksjoner dere ser på som esensielle ikke spiller noen rolle for majoriteten av brukere. Dagbladet oppsumerer dette meget bra. MEN DET ER HELHETEN som gjør det. Summen av en stadig kortere mangelliste, en grunnleggende innovativ tenkning på alle felt, forbedret maskinvare, raskere prosessor, avanserte tekniske funksjoner, nydelig skjerm, lekkert, minimalistisk design, markedets mest brukervennlige operativsystem og enkel tilgang på nærmere 200.000 programmer gjennom programvarebutikken App Store, vil trolig vise seg uimotståelig for store grupper av forbrukere. At en rekke telefoner har råere ytelse på viktige punkter? At Apples løsninger er ganske lukkede, med tette bindinger til Apples egen programvare og nettbutikk? At Apple ikke støter Adobes Flash-teknologi, som er en utbredt standard for nettvideo og multimedia? At Apple driver innholdssensur før de slipper inn programvare i App Store, med Steve Jobs som en slags über-redaktør? At Apple ikke er kjent som verdens mest serviceorienterte og forbrukervennlige selskap? Folk flest bryr seg rett og slett ikke. http://www.dagbladet...phone/12049492/ men hva er de fornøyd med i/på telefonen ? Hardwaren eller applikasjonene ? det har vært teste der Iphon har blitt sammenlignet med andre telefoner. tv2 helper det tester telefoner Test av touch mobiler: HTC vinner over iPhone i (nesten alle ) disse testen har det vær ett eller annet med Iphone som den mangler for å nå helt opp. hvis jeg linker til disse testene så vil nok nesten alle Apple tilhengere avise testen med at det er løgn det som står i testene. hva om man går Andre veien og påstår at det er Apple brukere som ikke tør å være misfornøyde (les:ok, men det kunne ha vært bedre ) i frykt for å bli stemplet. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Det blir nesten som hvis jeg går inn i Nokia N97 tråden og begynner å fremheve f.eks HTC Desire bare for å skape diskusjon. Alle (nesten) der har lest tester om telefonen sin og er klar over dens mangler og fordeler. Egentlig burde moderatorene slå hardt ned på slikt da dette forumet begynner å ligne stygt på artikkelkomentarene på iTAVISEN. Det tror jeg ikke brukerne vil trives med, og de vil se seg om etter et mer seriøst forum. 3 Lenke til kommentar
HKS Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 hva om man går Andre veien og påstår at det er Apple brukere som ikke tør å være misfornøyde (les:ok, men det kunne ha vært bedre ) i frykt for å bli stemplet. Ganske tvilsomt i og med at alle slike undersøkelser en anonyme. 1 Lenke til kommentar
ketle Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 iPhone har en kundetilfredshet som er i en egen kategori. Den er helt sinnsykt bra, uansett hvilke produkter eller tjenester du sammenligner med. Å påstå at iPhone er en dårlig telefon faller derfor på sin egen urimelighet. For å gjennta meg selv til det kjedsommlige: Apps er viktigst! Det er det folk kjøper - ikke hardware. 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Det blir nesten som hvis jeg går inn i Nokia N97 tråden og begynner å fremheve f.eks HTC Desire bare for å skape diskusjon. Alle (nesten) der har lest tester om telefonen sin og er klar over dens mangler og fordeler. Egentlig burde moderatorene slå hardt ned på slikt da dette forumet begynner å ligne stygt på artikkelkomentarene på iTAVISEN. Det tror jeg ikke brukerne vil trives med, og de vil se seg om etter et mer seriøst forum. Åhåhå! Vær så snill! For det første har det allerede vært en haug av moderatorer her. Det brukerene gjør er å sammenligne iPhone med andre telefoner, med saklige og mindre saklige argumenter. Du kan ikke opprette en tråd for Apple-produkter uten å forvente at det kommer med motstand. Skjerp deg, og tål litt kritikk mot din telefon! Selv om jeg vet at du betalte alt for mye for den (). Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Raptor' date='10. juni 2010 - 23:51' timestamp='1276206688' post='15785988'] Folk flest bryr seg ikke, og folk flest har ikke et behov. Begge dere to må lære dere at andre brukere faktisk har andre prioriteter, og at funksjoner dere ser på som esensielle ikke spiller noen rolle for majoriteten av brukere. Dagbladet oppsumerer dette meget bra. Vise ord, det synes jeg er noe begge sider av debatten kan ha godt av å ta til seg, andre folk kan ha andre prioriteter, det gjelder også andre veien, bare fordi man som person ikke trenger en spesifik funksjon, så betyr det ikke at det er unødvendig og teit å ha denne funksjonen i en telefon. AtW Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) andre folk kan ha andre prioriteter Men det som alleredet diskuteres er jo også behovene Apple klarer å skape (som folk ikke har tenkt på at de trengte). For det går ikke lenger på hva folk tror de trenger eller vill ha men Apple selger også en livstil, en livstil som viser at du er vellykket. Det er selvsagt pga dette (og monopol kjøret) det er så lett å hate dem. Store deler av kjøpebølgen kan ikke så mye om det tekniske som mange på forumet her, de kjøper hva andre sier er kult og hva man "må" ha, her er Apple nr 1 (her er feks forguderne på denne tråden en kjempereklame for Apple, og dødlig effektiv), det ser man så fort det er er Apple nyhet på forumet, forguderne og haterne. Endret 11. juni 2010 av simalarion Lenke til kommentar
iMono Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Kommentar sakset fra Engadget som passer fint her for guvernøren: @grumbles Potential doesn't equal actual... OLED has the potential yes but can I hold that potential in my hands now? NO... What I can hold in my hands now are devices that still have the AMOLED problems that Job's is stating makes IPS LCD better which isn't lying... He didn't say IPS technology was better, he said IPS technology is better than the OLED technology we currently had. That is completely different and completely accurate. Why do people hate Apple so much that they are willing to grasp at any straws or hairs they can to make them feel justified? Dislikes products all you want, it's your right as a consumer to do so, but don't dislike something to the point that facts don't matter... Then you just become a biased moron. Gi gjerne en liste over hvorfor selve telefonen spec-messig er så dårlig, og gi gjerne gode argumenter for ting du IKKE KAN GJØRE med en iPhone 4 med iOS 4 installert. Endret 11. juni 2010 av iMono Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg