Gå til innhold

Iphone 4 er lansert

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Over 100 new features. We're going to cover 8." These include:

All new design. Very thin, precisely made, beautiful looking. Glass on the front and back, stainless steel on the sides."

Når de må ramse opp mange forskjellige deler av designer for å komme frem til at de har over 100 nye features så blir det nesten litt for søkt. Og når det kommer til videosamtaler så sier jeg ikke annet enn velkommen til dette årtusen. Dette er jo noe andre har hatt i en årrekke

Lenke til kommentar

Nei, dollar er 6-7

1 US$ = 6.63680106 Norwegian kroner

du forveksla med

1 British pound = 9.62535258 Norwegian kroner

Vanligvis så ganger man med 10 for å få prisen i Norge, men siden Apple tar seg av distribusjon og salg både her og der så har jeg hørt at de ligger mer rundt 8x på sine produkter.

Lenke til kommentar

Har også sett at 1 USD x 10 stemmer av og til når det gjelder slike produkter. Det fine her er noe at Apple produkter ikke faller så alt for mye i verdi om man tar vare på telefonen og selger den 1 år seinere :) (kan no hende at jeg var heldig da)

Laget foresten en iPhone 4 sammle tråd, tråden er på ingen måte ferdig og jeg oppdaterer den ettervert som jeg googler/leser :)

iPhone 4 tråden

Sykt? Det er vel litt å ta i.

kanskje ikke sykt, men veldig bortkastet. MEN(!) kan no hende at Apple finner på noe lurt å bruke det til også, eller de som lager Apps til telefonen.

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...