Left Blank Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Jeg har aldri hatt veldig strenge krav til avanserte telefoner, særlig siden jeg aldri har hatt en og aldri brukt dem over lengre tid. Så jeg kjøpte en Xperia for en tid tilbake, og er rimelig fornøyd med det. I mine øyne så har den masse funskjoner og kul hightech feeling. Så når jeg så iphone 4 keynote av steve jobs, så syntes jeg det og så kult ut, men tenkte, "jeg overlever da med xperian min?" Men jeg har fortsatt lyst på iphone 4.. HD video er et STORT pluss, og facetime er sikkert bra når det blir mer utbredt. Jeg vil nødig høres newbie ut, men det er mye klaging fra folk jeg ikke forstår. Av en eller annen grunn har man kommet fra til at "iphone er det eneste som er bra" og at "alle andre smartphones egentlig suger og ikke er like gode som iphone" Jeg har selv en ipod touch, og xperia, og jeg kan ikke se SÅÅ mye forskjell. Xperia med android føles kanskje litt mer ut som Linux, mens ipod føles ut som windows.. Hvor man liksom er litt mer "hacker" med android Men ellers så er begge rimelig smude og jeg syntes android har mye bra. Lenke til kommentar
apwr Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Off-topic: Hvorfor gidder dere å bruke energi på Terminator 3? Han har gjennom flere iPhone-relaterte tråder oppvist oppførsel på nivå med en liten unge, og mangler helt og holdent evnen til å diskutere på en god måte. Mitt forslag er at hans innlegg ignoreres fra og med dette tidspunkt. On-topic: Jeg synes iPhone 4 ser unektelig bra ut, og den skal nok skaffes til veie ganske så raskt! Endret 10. juni 2010 av rwpa Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 vil Terminator 3 hate Windows Phone 7 også? den er vel like låst som iphone når den kommer ut. Driver og lurer fælt på om jeg skal gå for iphone 4 eller vente til Windows phone 7 kommer... eller kanskje begge deler Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Terminator hopper elegant over mine innlegg. Er du tom for svar? Endret 10. juni 2010 av apegryn Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Terminator hopper elegant over mine innlegg. Er du tom for svar? Og dere hopper over mine spørsmål på hvordan dere kan skifte på themes, bruke video wallpapers, laste ned YouTube filmer i HD osv uten jailbreak?. Jeg må spørre igjen siden det er ingen her som har giddet å svare meg. Er det kanskje fordi jeg har rett på det jeg sier?. Hvis ikke, bevis det med å gi meg en plass / link / video som viser meg hvordan du får disse tingene uten jailbreak. Siden det er noen her som sier at du kan få det uten jailbreak. Da kan jeg si, er dere tom for svar mot mine argumentasjoner?. EDIT: Jeg skal også være enig at iPhone 4 ser nydelig ut, men å falle for noe som ser alt for nydelig ut kan jo også være en tabbe. Endret 10. juni 2010 av Terminator 3 1 Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Terminator hopper elegant over mine innlegg. Er du tom for svar? Og dere hopper over mine spørsmål på hvordan dere kan skifte på themes, bruke video wallpapers, laste ned YouTube filmer i HD osv uten jailbreak?. Kan ikke og bryr meg ikke. 1 Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 "Siden det er noen her som sier at du kan få det uten jailbreak." Nei, det er ingen her som påstår at det er mulig å laste ned youtube filmer i HD, skifte på tema osv uten jailbreak (ikke som jeg har fått med meg i hvertfall). Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Terminator hopper elegant over mine innlegg. Er du tom for svar? Og dere hopper over mine spørsmål på hvordan dere kan skifte på themes, bruke video wallpapers, laste ned YouTube filmer i HD osv uten jailbreak?. Kan ikke og bryr meg ikke. Nei, huff! Du hadde nok ikke brydd deg om du ikke kunne ringe uten å betale 15kr til Apple heller, for du må uansett forsvare din svindyre telefon istedet for å velge en som har alle de muligheten iPhone ikke har. Vi snakker om at du har valget til å velge en mye bedre telefon, ikke at iPhone er elendig. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Terminator hopper elegant over mine innlegg. Er du tom for svar? Og dere hopper over mine spørsmål på hvordan dere kan skifte på themes, bruke video wallpapers, laste ned YouTube filmer i HD osv uten jailbreak?. Kan ikke og bryr meg ikke. Nei, huff! Du hadde nok ikke brydd deg om du ikke kunne ringe uten å betale 15kr til Apple heller, for du må uansett forsvare din svindyre telefon istedet for å velge en som har alle de muligheten iPhone ikke har. Vi snakker om at du har valget til å velge en mye bedre telefon, ikke at iPhone er elendig. Da hadde jeg brydd meg. At jeg ikke kan bytte "themes" og ha glorete gif-filer som bakgrunn, nei se det bryr meg midt i ryggen. Nei, det gjør det ikke, jeg er glad for at Apple ikke setter ingeniørene sine til å lage alle mulig glorete, unødvendige og/eller "artige" funksjoner bare fordi de kan. 2 Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Ja, for å kunne bruke video-bakgrunner er jo en kjempegrunn til å kjøpe en Android telefon istedenfor en iPhone? Alle de funksjonene er, IMO, "meh". Å kunne laste ned videoer fra youtube er vel egentlig det eneste jeg kunne tenkt meg å gjøre (men da får jeg bare jailbreake den, problem solved). Lenke til kommentar
handbook Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Fascinerende hvordan enkelte klarer å forbanne seg i så stor grad over Iphone. Er selv en relativt avansert databruker, og bruker som eksempel Linux til daglig og har hatt stor interesse i alle år ovenfor Linux, duppeditter og datamaskiner generelt. Det mange dog ser ut til å glemme er at når en person skal kjøpe seg en mobil, så handler en utifra den enkeltes behov. En typisk iphone kjøper vil ha noe som er enkelt å nytte, hvor man ikke trenger å konfigurere eller slite med halvkonstruerte løsninger. "Vanlige" bekjente jeg omgås vet ikke engang hva 3g, cpu, opensource eller android er. Den vanlige iphone bruker gir blanke i hvilken CPU eller hvor mye hurtigminne som sitter i enheten. At folk fortsatt bryr seg særlig om dette på en mobiltelefon viser egentlig bare mangel på forståelse så sant du ikke skal kjøre matlab eller folding@home. Hvordan et OS er programmert, bygd opp og nyttegjør seg av komponentene er ofte det viktigeste. For min del har Iphone etterhvert dekt alle mine behov. Nå som Iphone 4 kommer oppfyller enheten også det siste kravet på min ønskeliste; bedre kamera. For min del blir det Iphone 4. Hvorfor? Den fungerer sømløst, operativsystemet glir, apps er enkelt å få tak i, og de fungerer bra. 4 Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Absolutt enig med deg, handbook. MEN: Etter min mening er det flere telefoner som gir det du beskriver for en betydelig billigere penge. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Da hadde jeg brydd meg. At jeg ikke kan bytte "themes" og ha glorete gif-filer som bakgrunn, nei se det bryr meg midt i ryggen. Nei, det gjør det ikke, jeg er glad for at Apple ikke setter ingeniørene sine til å lage alle mulig glorete, unødvendige og/eller "artige" funksjoner bare fordi de kan. Men istedet så nekter de deg. Det virker nå ut som de ønsker å gjøre telefonen morsom ihvertfall, men likevel nekter de deg noe så lite som å skifte bakgrunnsbilde. Jeg for min del skifter bakgrunnsbilde så ofte som jeg gidder, slik at jeg får en ny og frisk opplevelse av mobilen (eller datamaskinen for den saks skyld). Jeg tror også du liker å skifte bakgrunnsbilde på datamaskinen din. Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Men istedet så nekter de deg. Det virker nå ut som de ønsker å gjøre telefonen morsom ihvertfall, men likevel nekter de deg noe så lite som å skifte bakgrunnsbilde. Man har kunnet skifte bakgrunnsbilde siden iPhone OS 1. I OS 4 kan man og skifte bakgrunnen for appsidene, uten at det er så veldig interessant. edit: Ordet "nektet" er forøvrig veldig ladet, at de ikke har implementert støtte for det er mer riktig. Jeg kunne like gjerne si at Google og HTC nekter meg å kopiere ut tekst fra Gmail-programmet på Android. Hvorfor er de så onde? Vil de ikke at jeg skal ha tilgang til emailen min på de måtene jeg vil på telefonen? Endret 10. juni 2010 av eisa01 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 for en som base observerer så er det merkelig hva man krangler om. det kan god hende at meng som har Iphone rett og slet her kjøpt feil telefon hvis den ikke står til forventningene. nå er det nok også mange som kjøper den for det er et "må ha" produkt. slik jeg ser det så er det endel personer som vil ha denne telefonen mest for utsendes skyld og enkelte av funksjonene. det betyr også at de ikke får alle de udugelihetene de ønsker seg. at de ikke har funne andre telefoner som ha alle disse mulighetene de ønsker seg kan nok komme av at disse telefonene ikke finnes. det blir også merkelig å høre på når en mener at telefonen må modifiseres for at de skal få til det de ønsker , men andre nekter for det og enda noen andre blir sure for de det taes opp. kan man ikke bare respektere problemene til hverandre ? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Men istedet så nekter de deg. Det virker nå ut som de ønsker å gjøre telefonen morsom ihvertfall, men likevel nekter de deg noe så lite som å skifte bakgrunnsbilde. Man har kunnet skifte bakgrunnsbilde siden iPhone OS 1. I OS 4 kan man og skifte bakgrunnen for appsidene, uten at det er så veldig interessant. edit: Ordet "nektet" er forøvrig veldig ladet, at de ikke har implementert støtte for det er mer riktig. Jeg kunne like gjerne si at Google og HTC nekter meg å kopiere ut tekst fra Gmail-programmet på Android. Hvorfor er de så onde? Vil de ikke at jeg skal ha tilgang til emailen min på de måtene jeg vil på telefonen? Da har jeg missforstått saken litt, beklager. Det er bare du som har misstolket ordet "nekter", for det er stor forskjell mellom manglende funksjoner og funksjoner som er fjernet med vilje. Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Terminator hopper elegant over mine innlegg. Er du tom for svar? Og dere hopper over mine spørsmål på hvordan dere kan skifte på themes, bruke video wallpapers, laste ned YouTube filmer i HD osv uten jailbreak?. Kan ikke og bryr meg ikke. Nei, huff! Du hadde nok ikke brydd deg om du ikke kunne ringe uten å betale 15kr til Apple heller, for du må uansett forsvare din svindyre telefon istedet for å velge en som har alle de muligheten iPhone ikke har. Vi snakker om at du har valget til å velge en mye bedre telefon, ikke at iPhone er elendig. Da hadde jeg brydd meg. At jeg ikke kan bytte "themes" og ha glorete gif-filer som bakgrunn, nei se det bryr meg midt i ryggen. Nei, det gjør det ikke, jeg er glad for at Apple ikke setter ingeniørene sine til å lage alle mulig glorete, unødvendige og/eller "artige" funksjoner bare fordi de kan. Nei huff, valgmuligheter er noe herk altså. Hva skal man med valgmuligheter her i verden i dag?. Men men, en hardbarka Apple fanboi vet jo ikke hva valgmuligheter er en gang, så dere kan bare ha den blikk boksen deres som ikke kan en skit . Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Ser ut til at Android begynner å få sine fanboys de også: http://techcrunch.com/2010/05/30/android-fanboys/ Litt morsomt at alt som har med Apple og gjøre får enkelte til å gå av skaftet på denne måten i en tråd relatert til et Appleprodukt. Kameraet ser ut til å fungere svært bra. Se bare hva Amobil skrev om bildene: Alt i alt er bildene svært detaljerte og under forutsetning av at Apple faktisk ikke har rørt bildene etter at de ble tatt med telefonen er dette de beste bildene vi har sett fra en mobiltelefon så langt. http://www.amobil.no/artikler/se_bilder_knipset_med_iphone_4/76769 Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Ser ut til at Android begynner å få sine fanboys de også: http://techcrunch.co...ndroid-fanboys/ Litt morsomt at alt som har med Apple og gjøre får enkelte til å gå av skaftet på denne måten i en tråd relatert til et Appleprodukt. Kameraet ser ut til å fungere svært bra. Se bare hva Amobil skrev om bildene: Alt i alt er bildene svært detaljerte og under forutsetning av at Apple faktisk ikke har rørt bildene etter at de ble tatt med telefonen er dette de beste bildene vi har sett fra en mobiltelefon så langt. http://www.amobil.no..._iphone_4/76769 Se her du. Med tanke på hvor mye Apple skryter på seg ting, så forundrer deg meg ikke at dette også er skryte bilder. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Vi får vite om kameraet er så bra som det påstås når testene kommer inn, men skulle de likevel shoppe bildene, er det endel andre ting de burde ha rettet på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg