FrankBjarne Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Bare prøver og fortelle deg at iOS4 ikke lå ute før A2.2. Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Raptor' date=' 9. juni 2010 - 10:32' timestamp='1276072360' post='15775683'] Kan du bruke alt iPhone OS / iOS har å tillby uten å jailbreake iPhonen?. Jeg vil ha et skikkelig svar, og ikke en latterlig unskyldning denne gangen. Ja, jeg kan bruke alt iPhone kan "tilby" uten å jailbreake den. Selvsagt er det mulig å jailbreake for å legge til enda flere programmer som gjør at iOS kan tilby enda mer, på samme måte som du kan putte inn en custom ROM i din telefon som gjir ny funksjoner. 2. Trenger fortsatt ikke å roote min XPERIA X10 for å kunne få gjort alt det OS har å tillby out of the box. Hvor mange ganger må jeg si dette til deg?. Det eneste du trenger root til på en XPERIA X10 er hvis du vil installere en custom ROM eller skifte på det orginale utsende. Men andre Home programmer som f.eks Zeam, GDE, Launcher Pro, Helix Launcher osv fikser dette med utsende osv. Hvis du ønsker å legge til funksjoner som WiFi tethering i telefonen din så må du hacke den. I den utdaterte versjonen av Android som er i din telefon må du blant annet roote telefonen for å kunne flytte applikasjoner til SD-kortet. 4. Åh, fortell meg dagens vits på hvorfor du ikke må ha noen form for program / programmer for å kunne få tilgang til minnet på iPhone?. Det vil jeg gjerne høre. For det finnes ikke en eneste vei å få tilgang til minnet på iPhone uten å installere ett eller annet program. Jeg har iPod Touch, så jeg vet hva jeg snakker om her. Og du vet ikke hva du snakker om i det hele tatt. Jeg vil tippe at 8 av 10 brukere ikke har behov for dette. Ønsker man å bruke iPhone som en ekstern disk for å ta med 1GB med MP3 etc. til noen så finnes det programmer som Air Share for det. 5. Er ikke det som er problemet. Problemet er at dere tar apps for å være mye viktigere enn alt annet som er i telefonen. Programmene er jo everything og guden selv. Er programmene viktigere enn dette her og dette her f.eks?. Svarer du ja her, så er det noe som er veldig veldig galt her. Ser ikke problemet med at hvis enkelte har spesielle krav, så må de laste ned programmer for å få det til å virke. Ser derimot problemer med å stappe OS fult av funksjonalitet som gjør telefonen mer komplisert. 6. Men å bruke Dropbox vil jo ta 2 år hvis du vil ha 200 sanger i fra kompisen din over på Dropbox, for så å laste dem ned. Hahaha, du gjør ikke akkurat måten noe lettere for å kunne bruke minnet på iPhone. Du gjør det jo 100 ganger verre. Og du må jo uansett installere programmer her og der på de forskjellige maskinene du skal ha filer i fra. Så poenget ditt er jo så moot som det kan bli. Dropbox var bare ett eksempel. 7. Når jeg sier alt out of the box, så mener jeg som f.ek Android 1.6 på min XPERIA. Jeg har tilgang til ALT OS'et har å tillby uten å måtte gjøre noen form for hack / jailbreak. Dette skjønner ikke du, du bare babbler i vei om at naaaaaah du kan ikke installere andre ROM og det der uten root waah waah waah. Men hva faen har andre OS'er med saken å gjøre på hva det OS'et jeg har på mobilen min nå kan gjøre sånn som den er?. Det har alt med saken å gjøre. Inntil Sony Ericsson får ut fingern må du bruke en utdatert versjon av Android. 8. Android er også like lett som iPhone, og vi tenker fortsatt at vi skal ha en skikkelig smart phone samtidig som vi bryr oss om at telefonen er lett å bruke og at telefonen funker 100%, og ikke er laget av jalla produkter som vist her. Du får bare håpe at dette er borte med iPhone 4. Hvis ikke, så driter Apple skikkelig på leggen sin til de grader. Det er din private mening, og den skal du få lov til å ha. Og ikke nok med det, les dette. Hvorfor gikk Google sine aksjer også ned på mandag da?? Hvis du tar en titt på NASDAQ så ser du at nesten alle teknologiaksjer gikk ned på mandag. Det har nok mer med de økonomiske utfordringene verden er i enn en produktlansering. http://www.google.co...DEXNASDAQ:.IXIC 1. Åja, så du sier at du kan skifte på themes, bruke video wallpapers, og det andre jeg nevnte før du har Jailbreaket?. Uhhm jada, det kan du helt sikket. Du har vel en spesialbygget iPhone som kan gjøre alt som ikke andre iPhones kan gjøre?. 2. Dette med å flytte programmer til SD kortet og det der får jeg i Android 2.2 uansett, og det samme med WiFi tethering. Jeg har ingen hast med å få disse 2 tingene. 3. Og med Air Share må du laste opp filer, for så å laste ned filene igjen. Joda, høres ut som en kjempelett måte for å bruke telefonen din som USB minne pinne lol. Eller for å kunne få over filene dine på iPhone. Heh, dette er jo sa tragisk at det ikke skulle ha vært lov. 4. Haha, dårlig unskyldning. Jeg har VELDIG mange gode apps på min XPERIA X10, og den blir ikke noe mere komplisert eller noe tregere av det. Den bruker heller ikke noe mere batteri med alle disse programmene installert. 5. Joda, er et eksempel. Men jeg vil høre en lett måte for å føre over filer til din iPhone. Desverre så ser jeg ingen annen utvei enn å bare installere iTunes som da installerer QuickTime og Bonjour servicen og noen andre servicer. For så å installere iPhone Explorer eller iPhone Folders for å få tilgang til minnet på iPhone. Er du bare på en maskin, så er jo dette greit, men skal du ha filer i fra andre kompiser, da blir det bare tull og tøys, siden du må installere flere programmer på hver maskin bare fordi du vil ha noen enkle filer til din iPhone. For så å avinstallere programmene siden kompisen din mest sannsynligvis ikke vil ha disse programmene på PC'en sin. 6. Ja, og hva har saken med at jeg kan bruke alt Android 1.6 har å tillby sånn som OS'et er med at jeg ikke kan installere et annet OS?. At jeg ikke kan installere et annet Android OS nå har ingenting med saken å gjøre at jeg kan gjøre alt det Android 1.6 kan gi meg out of the box. Android 1.6 har ingenting med Android 2.1 eller 2.2 å gjøre. Jeg snakker BARE om hva Android 1.6 kan gjøre her. Her gir Android 1.6 meg absolutt alle funksjoner OS'et kan gjøre out of the box, mens iOS (iPhone OS) ikke kan gjøre det meste før den er jailbreaket. Er det jeg sier her. Men dette fatter jo ikke du. 7. Når en telefon funker 60% av gangene, da er det ikke en telefon lengere desverre. Og er jo det CNET sier der. Jalla produkter er fortsatt jalla produkter uansett hva du har som unskyldning. For deg så er apps og spillene som er viktigst, så lenge dem funker, så er det vel det samme hvordan resten av telefonen funker?. Når jeg kjøper en TELEFON, så vil jeg helst ha en telefon som funker som en telefon, og ikke en som funker 60% av gangene på grunn av jalla komponenter i iPhone. Blir jo det samme som om at du kjøper deg en bil som ser veldig fin ut på utsiden og som er veldig god å sitte i. Men som har bremser, eksos potte, støtfangere som er rusten på innsiden som du ikke ser ved å stå å se på bilen på utsiden, motor deler som er rustne og dårlige som gjør at du har problemer med å starte motoren f.eks og felger som er skeive, motor som som har så mange dårlige deler ar du bare får utnyttet 60% av motorkraften. Er ikke selgeren sin feil om du fant dette ut senere etter at du hadde kjøpt bilen, for det er din jobb å sjekke ut slike ting før du kjøper en bil. Og blir det samme med mobil telefoner også. Du er nødt til å søke på internett og lese tester og reviews på hva mange forskjellige tester sier om telefonen før du kjøper en telefon. Du kan ikke bare gå å kjøpe en iPhone bare fordi Apple (Steve Jobs) sier den er den beste telefonen i verden. Da blir du rundlurt trill rundt. Sånn som meg, jeg sjekker ut tester og alle mulige ting på internett om de forskjellige telefonene jeg er interesert i å kjøpe i minst en uke før jeg bestemmer meg for å kjøpe en telefon. Og det er fordi, jeg er ekstremt nøye på hvordan mobilene er, og jeg kjøper den telefonen som leverer den høyeste kvaliteten og som har god nok hardware som gjør at telefonen er god for minst 3 år med store oppdateringer. Som f.eks å gå i fra Android 2.2 til Android 4.0 en gang i framtiden. Også er jeg veldig nøye på hvilke komponenter mobilene bruker. Jeg går ikke å kjøper en mobil med jalla kina kopi produkter som gjør at telefonen din ikke funker helt som den skal. Som CNET klart og tydelig har sagt. Og ikke nok med det, jeg vet om enormt mange med iPhone som har de samme problemene som CNET skriver om, så det er ikke noe dem har funnet på for å si det slikt. 8. Jeg fant ut dette i sta etter at jeg sto opp. Endret 9. juni 2010 av Terminator 3 Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) 1. Jada jeg er fult klar over at jeg ikke har nyeste Android OS på min XPERIA, men jeg kan fortsatt bruke alt Android 1.6 har å tillby uten å måtte hacke / jailbreake den på en sånn måte. Og hva får ikke jeg tilgang til på en Iphone med os 4.0 (eller hva det heter) vist jeg ikke jb den? 1. Åja, så du sier at du kan skifte på themes, bruke video wallpapers, og det andre jeg nevnte før du har Jailbreaket?. Uhhm jada, det kan du helt sikket. Du har vel en spesialbygget iPhone som kan gjøre alt som ikke andre iPhones kan gjøre?. Dette har ikke noe med at jeg ikke får full tilgang til hva OS x kan tilby meg. jeg får bruke telefonen til ALT den er ment til å bli brukt for uten å "hacke" den. Det er en ekstra funksjon som jeg får, samme som du (og jeg med min gammle HTC Magic) hadde fått tilgang til flere funksjoner vist vi hadde oppgradert vår android telefon eller lagt inn en anna rom. Dette blir derimot det siste svaret jeg gir deg, er lei av å diskutere dette med deg siden vi aldri kommer noen vei. Endret 9. juni 2010 av MysticoN Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 @T3 2. Dette med å flytte programmer til SD kortet og det der får jeg i Android 2.2 uansett, og det samme med WiFi tethering. Jeg har ingen hast med å få disse 2 tingene. her sier du noe viktig. vi har ingen hast med og få alle tingene du vil ha med Android. hvorfor bry seg? du bruker android fordi du vil ha det den tilbyr, jeg bruker iPhone fordi den har det jeg vil ha. hadde jeg ikke likt "begrensningene" i iPhone hadde jeg brukt Android, så enkelt er det. . Når en telefon funker 50% av gangene, da er det ikke en telefon lengere desverre. Og er jo det CNET sier der. Jalla produckter er fortsatt jalla produkter. hva mener du her? iPhone fungere 100% hele tiden Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 . Når en telefon funker 50% av gangene, da er det ikke en telefon lengere desverre. Og er jo det CNET sier der. Jalla produckter er fortsatt jalla produkter. hva mener du her? iPhone fungere 100% hele tiden Javel? Nå overdriver såklart T3 grovt, men at iphone fungerer 100% hele tiden? Jeg kjenner ingen som kjenner seg igjen i den påstanden. AtW Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 ok hvordan da? jeg har ikke hatt noen problemer med min iPhone som jeg kjøpte når 3G`en kom, ingen av de jeg har snakket med heller. den er jo meget stabil, jeg skrur den aldri av heller. Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) ok hvordan da? jeg har ikke hatt noen problemer med min iPhone som jeg kjøpte når 3G`en kom, ingen av de jeg har snakket med heller. den er jo meget stabil, jeg skrur den aldri av heller. Mulig du er veldig heldig og har en telefon som faktisk fungerer som den skal. Men er enormt mange jeg vet om som har mye problemer med både GSM / 3G / GPS dekningen på iPhone osv. Så det er et kjent problem. Vel, la oss håpe at iPhone 4 ikke går på samme blemmen igjen da. Så nå venter jeg bare på tester av iphone 4 før jeg kan si noe mere om iPhone 4. Men kjenner jeg Apple rett i sin stil, så har jeg en mistanke på at noen kommer til å slakte iPhone 4 enormt mye i noen tester. Hvis Apple ikke har lært noe til nå, da vil dem heller aldri lære noe mere heller. Endret 9. juni 2010 av Terminator 3 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Jeg gjentar meg selv litt, men jeg ønsker å oppsummere min mening: Først og fremst hater jeg ikke iPhone, greit telefon med revolusjonerende grafikk og alt det der. Men jeg mener av hele mitt hjerte at iPhone ikke er i nærheten av konkurrentene sine på annet enn god markedsføring og trendsetting. Punkt nummer 1 så er menyene til iPhone grellstygge med sine lyseblå og ekle menyer som minner meg om et gammel Linux Xfce-desktop fra begynnelsen av 2000. Punkt nummer 2 er igjen menyene som ikke gir et skikkelig interface, bare en vegg av knapper og innstillinger. HTC har til motsetning en veldig fin hjemmeskjerm med værmelding, kalender, aksje-tab og meldingstab. Dette er også lekende lett å navigere seg gjennom. Punkt nummer 3 er den feite ramma rundt skjermen gir meg flashback til de gamle PDAene som jeg hadde. Det gjør også mobilen lite attraktiv. Sist men ikke minst koster den UTROLIG mye mer enn HTC sine mobiler. Endret 9. juni 2010 av Gavekort Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Godt sagt. Iphone er en god telefon/dings, for all del. Men den har sine mangler, og kombinert med den skyhøye prisen betyr det at det er mange bedre kjøp der ute. Derfor synes jeg det er synd at apple tjener så enormt (og konkurrentene taper) fordi det er så mange som ikke vet/ser at alternative produkter gir mer. Dette mye pga apples gode, men villedende, markedsføring. Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) 1. Jada jeg er fult klar over at jeg ikke har nyeste Android OS på min XPERIA, men jeg kan fortsatt bruke alt Android 1.6 har å tillby uten å måtte hacke / jailbreake den på en sånn måte. Og hva får ikke jeg tilgang til på en Iphone med os 4.0 (eller hva det heter) vist jeg ikke jb den? 1. Åja, så du sier at du kan skifte på themes, bruke video wallpapers, og det andre jeg nevnte før du har Jailbreaket?. Uhhm jada, det kan du helt sikket. Du har vel en spesialbygget iPhone som kan gjøre alt som ikke andre iPhones kan gjøre?. Dette har ikke noe med at jeg ikke får full tilgang til hva OS x kan tilby meg. jeg får bruke telefonen til ALT den er ment til å bli brukt for uten å "hacke" den. Det er en ekstra funksjon som jeg får, samme som du (og jeg med min gammle HTC Magic) hadde fått tilgang til flere funksjoner vist vi hadde oppgradert vår android telefon eller lagt inn en anna rom. Dette blir derimot det siste svaret jeg gir deg, er lei av å diskutere dette med deg siden vi aldri kommer noen vei. Du kan ikke skifte på themes, du kan ikke bruke video wallpapers / gif animasjoner som bakgrunnsbilde. Du kan ikke laste ned YouTube filmer i HD kvalitet, du har ikke tilgang til minnet på telefonen via telefonen bare for å nevne noen få ting som du ikke kan gjøre uten jailbreak på iOS 4. Ellers kan du se her. Så jah, du får mange nye muligheter med iPhone når den er jailbreaket. Dette er harde fakta. Endret 9. juni 2010 av Terminator 3 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 ok hvordan da? jeg har ikke hatt noen problemer med min iPhone som jeg kjøpte når 3G`en kom, ingen av de jeg har snakket med heller. den er jo meget stabil, jeg skrur den aldri av heller. Ok, alle ejg har snakket om dette med som ahr iphone har opplevd at telfonen henger seg, programmer ikke fungerer elelr liknende, for all dell, det er ikke akkurat som det skjer hele tiden, men det er ikke snakk om noe "fungerer 100% hele tiden" AtW Lenke til kommentar
iMono Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Bare prøver og fortelle deg at iOS4 ikke lå ute før A2.2. http://www.mikesouthby.co.uk/2010/05/first-android-2-2-froyo-build-spotted/ http://www.engadget.com/2010/04/08/iphone-os-4-0-unveiled-shipping-this-summer/ Jo, det gjorde den. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Du kan ikke skifte på themes, du kan ikke bruke video wallpapers / gif animasjoner som bakgrunnsbilde. Du kan ikke laste ned YouTube filmer i HD kvalitet, du har ikke tilgang til minnet på telefonen via telefonen bare for å nevne noen få ting som du ikke kan gjøre uten jailbreak på iOS 4. 1. Apple har heller aldri reklamert med at man skal kunne skifte themes, ser heller ikke hva man skal med det på en smarttelefon. Apple ønsker å ha et så enkelt som mulig grensesnitt, og de ønsker at alle produktene skal ha likt utseende. 2. Video wallpaper var det første jeg fjernet fra min Nexus One. Ser heller ikke hvorfor det skal være et problem at en smarttelefon ikke støtter dette. 3. YouTube i HD-kvalitet er ikke noe poeng for dagens iPhone modeller, da det rett og slett ikke er så mange pixler på skjermen. Om det blir støtte for det i iPhone 4 hvor faktisk det kan være et poeng vet jeg ikke. 2. Dette med å flytte programmer til SD kortet og det der får jeg i Android 2.2 uansett, og det samme med WiFi tethering. Jeg har ingen hast med å få disse 2 tingene. Da er det ikke noe hast altså??? Gudene vet når Somy Ericsson gidder å oppdatere X10 til Android 2.2. 2.1 kommer jo ikke før nærmere jul... Innen den tid så er det jo til og med mulig at iOS 5 er ute med alt det du sutrer over at du må jailbreake for å få... Så jah, du får mange nye muligheter med iPhone når den er jailbreaket. Dette er harde fakta. Det samme gjelder deg og. Du får også mange flere muligheter når Android er hacka/jailbreaka Beklager Terminator 3. Du oppfører deg som en bastant fanboy, og jeg ser ikke noe poeng å fortsette å la deg gjenta samme tåpelig argumenter. Det ser det ut som flere i denne tråden er enig i. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Raptor' date=' 9. juni 2010 - 18:25' timestamp='1276100733' post='15778195']Du kan ikke skifte på themes, du kan ikke bruke video wallpapers / gif animasjoner som bakgrunnsbilde. Du kan ikke laste ned YouTube filmer i HD kvalitet, du har ikke tilgang til minnet på telefonen via telefonen bare for å nevne noen få ting som du ikke kan gjøre uten jailbreak på iOS 4. 1. Apple har heller aldri reklamert med at man skal kunne skifte themes, ser heller ikke hva man skal med det på en smarttelefon. Apple ønsker å ha et så enkelt som mulig grensesnitt, og de ønsker at alle produktene skal ha likt utseende. Ser du virkelig ikke hva man skal med det? Det krever ikke så mye fantasi å skjønne at endel folk kan ha glede av dette? AtW Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Raptor' date=' 9. juni 2010 - 18:25' timestamp='1276100733' post='15778195']Du kan ikke skifte på themes, du kan ikke bruke video wallpapers / gif animasjoner som bakgrunnsbilde. Du kan ikke laste ned YouTube filmer i HD kvalitet, du har ikke tilgang til minnet på telefonen via telefonen bare for å nevne noen få ting som du ikke kan gjøre uten jailbreak på iOS 4. 1. Apple har heller aldri reklamert med at man skal kunne skifte themes, ser heller ikke hva man skal med det på en smarttelefon. Apple ønsker å ha et så enkelt som mulig grensesnitt, og de ønsker at alle produktene skal ha likt utseende. 2. Video wallpaper var det første jeg fjernet fra min Nexus One. Ser heller ikke hvorfor det skal være et problem at en smarttelefon ikke støtter dette. 3. YouTube i HD-kvalitet er ikke noe poeng for dagens iPhone modeller, da det rett og slett ikke er så mange pixler på skjermen. Om det blir støtte for det i iPhone 4 hvor faktisk det kan være et poeng vet jeg ikke. 2. Dette med å flytte programmer til SD kortet og det der får jeg i Android 2.2 uansett, og det samme med WiFi tethering. Jeg har ingen hast med å få disse 2 tingene. Da er det ikke noe hast altså??? Gudene vet når Somy Ericsson gidder å oppdatere X10 til Android 2.2. 2.1 kommer jo ikke før nærmere jul... Innen den tid så er det jo til og med mulig at iOS 5 er ute med alt det du sutrer over at du må jailbreake for å få... Så jah, du får mange nye muligheter med iPhone når den er jailbreaket. Dette er harde fakta. Det samme gjelder deg og. Du får også mange flere muligheter når Android er hacka/jailbreaka Beklager Terminator 3. Du oppfører deg som en bastant fanboy, og jeg ser ikke noe poeng å fortsette å la deg gjenta samme tåpelig argumenter. Det ser det ut som flere i denne tråden er enig i. Er dette en vanvittig dårlig måte å bortforklare at iPhone OS (iOS) er dårlig i forhold til andre OS'er?. Du har virkelig ikke skjønt dette med valgmuligheter her du. Tror du virkelig det hadde vært gøy å sitte med standard Windows XP theme fordi du ikke hadde fått lov av Steve Balmer til å skifte på themes?. Hahaha, dette blir bare for dumt. Men uansett, skal svare deg igjen, bare fordi du ikke vet hva en smart telefon er. 1. Nei dem har aldri gjort det, men hvor drita kjedelig tror du det blir med å se på et rainbow heaven for kids som theme dagen lang?. 2. Neida, du trenger ingenting utenom noen tåpelige programmer og spill på telefonen din du. Jeg vil ha VALGMULIGHETER utenom programmer og spill på en mobil i dag. Og det vil enormt mange ha. Hvorfor tror du anntall solgte Android enheter går rett opp nå?. Er bedre å ha muligheten der i stedet for å nekte noen å ha valgmuligeter. Dette tullet her i fra deg viser jo tydelig at Steve Jobs har klart å manipulere deg totalt med sine løgner og propaganda deluxe. 3. Jeg tviler STERKT på at du vil få lastet ned YouTube filmer i HD kvalitet med iPhone 4. Jeg kjenner Apple såppass godt (ja jeg har en iPod Nano og en iPod Touch) at jeg vet hva dem vil og vet at dem bestemmer over hva du får lov til og ikke får lov til. 4. Joda, er sikkert kjekt å ha muligheten for å kunne flytte programmene i fra telefonen til SD kortet. Men som jeg sier, jeg vil få denne funksjonen om noen få måneder. Så jeg har ikke noe hast med å ha det nå når jeg vet at jeg får det senere. Så lenge jeg får det, hva er problemet ditt da?. 5. Ikke med Android 1.6. Eneste grunnen vi vil ha root på XPERIA X10 er for å få Android 2.1 eller 2.2. 4. Du sa dette: Beklager Terminator 3. Du oppfører deg som en bastant fanboy, og jeg ser ikke noe poeng å fortsette å la deg gjenta samme tåpelig argumenter. Det ser det ut som flere i denne tråden er enig i. Og dette kommer i fra rette munn som da er deg, og som en hardbarka Apple fanboy som ikke ser andre veier en apps og spill som alt på en telefon. HAHAHAHAHA. Hva er dine neste unskyldninger nå?. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=754439 Jeg skjønner ikke hvorfor du ikke ser at jailbreaking av iPhone og installasjon av custom-firmware på en mobil som fra produsenten sin side ikke støtter 2.1/2.2 innebærer like mye for en bruker. Punkt nr. 4: Vi snakker om produkter tilgjengelig nå, sant? iOS 4 kan fint installeres via iTunes 9.2 så lenge du får tak i begge filene. Endret 9. juni 2010 av iMono Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 var det noen som sa at Iphone virker hel tiden ? bare les her Lenke til kommentar
iMono Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) var det noen som sa at Iphone virker hel tiden ? bare les her Hva har den artikkelen med at iPhone ikke virker? I tillegg påstår den at iPhone 4 ikke har multitasking, noe som er direkte feil. Liker ikke at jeg må ta Apple i forsvar fordi så mange her ikke kan sakene sine og forhastede konklusjoner. Endret 9. juni 2010 av iMono Lenke til kommentar
miCro Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 var det noen som sa at Iphone virker hel tiden ? bare les her Artikkelen den er basert på er oppdatert etter iPhone 4 ble lansert, disse punktene var kun spekulasjoner. Artikkelforfatteren diskuterer her vedrørende han fikk rett eller ei: http://www.telegraph.co.uk/technology/apple/7811955/Apple-iPhone-4-an-update-on-those-reasons-not-to-buy-one.html Det er fortsatt hold i et par av punktene, men som skribenten selv sier tok han direkte feil på flere av de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg