Gå til innhold

Iphone 4 er lansert

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Terminator: Problemet ditt her i iphone tråder, er at du unngår spørsmål som du finner ubehagelige, overdriver dine egne argumenter og mangler objektivitet.

--

For å fyre deg litt skal jeg påstå at xperia x10 er utdatert.

Da kan jeg si at dere ikke vil se noen annen vei enn bare rett frem og ikke vil se på utsiden av boksen for å se hva virkeligheten er.

Det dere heller ikke vil innse er at hvis ikke iPhone / iPhone OS'et (iOS 4) hadde vært så lukket og vanskelig å bruke for enormt mange, som da ikke velger å kjøpe en iPhone akkurat på grunn av det, så ville nok enormt mange flere ha kjøpt iPhone om den ikke hadde vært lukket og alt det der. Og det er ikke bare snakk om litt heller.

Hadde Apple kunne ha brukt et mye bedre kamera, fått en skikkelig oppdatering på hele iOS'et, fått vekk alt av restriksjoner og skit, så hadde jeg også vært en eier av en iPhone. Og det skal MYE til for at jeg velger en telefon i dag. Jeg er ekstremt nøye på hvordan mobilene i dag er og funker.

Hadde jeg bare tenkt på apps, jo da hadde jeg sikkert hatt iPhone i dag. Men desverre, en telefon i dag er så MYYYYYYYYE mere enn bare apps og spill i dag.

EDIT: Hah, du hadde ikke noe bedre å komme med enn å si at XPERIA X10 er utdatert på grunn av Android 1.6?. LOL for det har jeg vist å lang tid allerede.

Men jeg tar heller en telefon med ekstremt bra hardware med muligheten for å kunne få et enormt mye bedre OS senere. I stedet for å ta en telefon med ok hardware men som har sugent OS som ikke kan noe mere ann å bare installere apps og spill.

Selv Android 2.1 vil danke ut alt som har med iOS 4 å gjøre. Og ikke for å snakke om hva Android 2.2 vil gjøre. Før iOS 5 kommer så vil iOS 5 være så langt bak de andre mobile OS'ene at det er til å grine over.

Skal bli morsomt å se hvilke dumme ideer Apple kommer med til neste år.

Endret av Terminator 3
Lenke til kommentar

Kan du nevne noe av dette MYYYYE mer som en telefon er utover "apps og spill"? Jeg trodde i min enfoldighet at det som skilte dagens smarttelefoner fra gårsdagens var nettopp tilgang på store mengder apps og spill i tillegg til en god nettleser og en god epostklient.

Lenke til kommentar

1. Nei er ikke det samme. Igjen, å installere et nytt OS er ikke det samme som å jailbreake et iPhone OS for å kunne få tilgang til alle funksjonene den har. Om jeg installerer et nytt Android OS på min XPERIA X10, så har jeg ALLE funksjoner fra første stund. Det har du ikke med iPhone før du har jailbreaket.

Du har jo ikke det! :) For øyeblikket er det nyeste Android OS du kan installere på din X10 versjon 1.6. To versjoner senere, og du må enda vente på at Sony Ericsson finner det for godt å slippe oppdateringer så kan du ikke nye godt av ny funksjonalitet som er implementert i Eclair eller Froyo. Hvis ikke du hacker/jailbreaker telefonen og legger inn custon OS da...

Du trenger ingen hacks på Android mobiler uansett hva du måtte ha som unnskyldning. Fordi Android er 100% åpent og har ALLE funksjoner fra du slår telefonen på for første gang. Kan du dette med iPhone uten å jailbreake den?. Ehhhhhh nope.

Jo, det er akuratt det du må hvis du skal benytte deg av funksjoner som krever at du er root. Da må du hacke telefonen din. Et eksempel på dette er LED-lyset på min Google Nexus One. Hvis jeg ønsker å bruke det som lommelykt så må jeg ha root. For å få dette så må jeg "voide" garantien på telefonen min.

Og du sier at du måtte roote en Nexux One for å kunne bruke LED lampa på mobilen som en lommelykt?. HAHAHAHAHAHAHAH, viser jo hvor mye peiling du har på mobiler. Tok meg 1 sek å finne et gratis program som heter 'LED Light' på Android Market. Og hva gjør dette programmet?, jo det aktiverer LED lampa på mobilen min uten å måtte gå innom noen instillinger. Jeg har dette ikonet ute på min hoved skjerm, og tar meg et klikk å aktivere LED lampa.

Frem til Froyo kom så var den eneste måten for å få LED-lampen til å virke å bruke root. Alle andre applikasjoner brukte bare skjermen på Nexus One:

http://www.nexusoneforum.net/forum/nexus-one-application-discussion/6102-tesla-led-flashlight-no-root-froyo.html

2. Og her går det over det same shit all over again. Er bare å installere det ene og det andre for å få ting til å virke. Hvorfor er det så vanskelig å få en så simpel ting som å få tilgang til ditt eget minne på mobilen din så vanskelig og må også installere et dritt program her og der hele tiden og på hver datamaskin du vil ha filer i fra?. Svar meg på hvorfor det skal være så vanskelig?.

Mulig det er komplisert for deg? Trenger heller ikke å installere noe program på datamaskinene.

3. HAHAHAHA, du fortsetter å imponere stort på at du ikke har snøring på mobil telefoner i dag. En smart phone er ikke bare apps. Herregud så manipulerte det går ann å bli av Steve Jobs.

Hva er det som er galt med at det skal være enkelt å installere applikasjoner på en smarttelefon da? For meg som utvikler er det veldig viktig, da er det lettere for vanlige folk og ta i bruk min applikasjon.

En smart phone i dag er en mobil som kan gjøre alt det OS'et har å tillby out of the box, og den skal kunne gjøre ting på en enkel og lett måte, som f.eks å få tilgang til sitt eget minne med 1-2 klikk på telefonen din.

For min del så er det veldig enkelt å laste opp filer fra maskinene mine til for eksempel Dropbox, og åpne det derfra på alle mine mobile enheter. alternativt kan jeg bare kopiere det rett over med Air Share, uten å plugge inn telefonen i det heletatt.

En smart phone er en telefon som har alt av funksjoner du kan tenke deg. Og i dette tilfellet så kan vi ikke kalle iPhone for en smart phone før den er jailbreaket. Siden mange funksjoner ikke funker før den er jailbreaket.

Har enda ikke sett en telefon som har absulutt alt "out of the box".

Nå som man kan multitaske med 3. parts applikasjoner så ser jeg ikke helt hvilke funksjoner som krever at man jailbreaker. Jeg tror både jeg og de mange andre iPhone brukere klarer oss helt fint uten.

4. Roe meg ned?, lol jeg tror det er du som må roe deg et hakk ned. For sånn som du beskriver dem som bruker iPhones, så høres det ut at iPhone er ment for dumme folk som ikke har peiling på hva hva en smart telefon er i dag. Du beskriver dem i samme gruppe for dem som så vidt skjønner hvordan man skal slå på en TV i dag.

Ja, det fine med iPhone er at brukergrensesnittet er så lett at selv folk som ikke er interessert i teknologi kan ta i bruk mye funksjonalitet. Kan ikke se at det er negativt. :) At du konkluderer med at iPhone er ment for dumme folk synes jeg er ganske generaliserende. Selv om en enhet er lette å bruke betyr ikke det at alle brukerene er dumme.

5. Keynotene til Apple er fortsatt kvalmanes og løgn. For det første så skryter dem produktene sine opp i skyene og skryter på seg at Apple er de første som har funnet på det dem kommer med og at det er såååååååååååååå revolusjoneranes osv osv.

Igjen... Det handler om markedsføring... Google og Microsoft sine presentasjoner/keynotes skiller seg ikke ut i fra Apple sine.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Raptor' date=' 9. juni 2010 - 00:36' timestamp='1276036561' post='15774830']

1. Nei er ikke det samme. Igjen, å installere et nytt OS er ikke det samme som å jailbreake et iPhone OS for å kunne få tilgang til alle funksjonene den har. Om jeg installerer et nytt Android OS på min XPERIA X10, så har jeg ALLE funksjoner fra første stund. Det har du ikke med iPhone før du har jailbreaket.

Du har jo ikke det! :) For øyeblikket er det nyeste Android OS du kan installere på din X10 versjon 1.6. To versjoner senere, og du må enda vente på at Sony Ericsson finner det for godt å slippe oppdateringer så kan du ikke nye godt av ny funksjonalitet som er implementert i Eclair eller Froyo. Hvis ikke du hacker/jailbreaker telefonen og legger inn custon OS da...

Du trenger ingen hacks på Android mobiler uansett hva du måtte ha som unnskyldning. Fordi Android er 100% åpent og har ALLE funksjoner fra du slår telefonen på for første gang. Kan du dette med iPhone uten å jailbreake den?. Ehhhhhh nope.

Jo, det er akuratt det du må hvis du skal benytte deg av funksjoner som krever at du er root. Da må du hacke telefonen din. Et eksempel på dette er LED-lyset på min Google Nexus One. Hvis jeg ønsker å bruke det som lommelykt så må jeg ha root. For å få dette så må jeg "voide" garantien på telefonen min.

Og du sier at du måtte roote en Nexux One for å kunne bruke LED lampa på mobilen som en lommelykt?. HAHAHAHAHAHAHAH, viser jo hvor mye peiling du har på mobiler. Tok meg 1 sek å finne et gratis program som heter 'LED Light' på Android Market. Og hva gjør dette programmet?, jo det aktiverer LED lampa på mobilen min uten å måtte gå innom noen instillinger. Jeg har dette ikonet ute på min hoved skjerm, og tar meg et klikk å aktivere LED lampa.

Frem til Froyo kom så var den eneste måten for å få LED-lampen til å virke å bruke root. Alle andre applikasjoner brukte bare skjermen på Nexus One:

http://www.nexusonef...root-froyo.html

2. Og her går det over det same shit all over again. Er bare å installere det ene og det andre for å få ting til å virke. Hvorfor er det så vanskelig å få en så simpel ting som å få tilgang til ditt eget minne på mobilen din så vanskelig og må også installere et dritt program her og der hele tiden og på hver datamaskin du vil ha filer i fra?. Svar meg på hvorfor det skal være så vanskelig?.

Mulig det er komplisert for deg? Trenger heller ikke å installere noe program på datamaskinene.

3. HAHAHAHA, du fortsetter å imponere stort på at du ikke har snøring på mobil telefoner i dag. En smart phone er ikke bare apps. Herregud så manipulerte det går ann å bli av Steve Jobs.

Hva er det som er galt med at det skal være enkelt å installere applikasjoner på en smarttelefon da? For meg som utvikler er det veldig viktig, da er det lettere for vanlige folk og ta i bruk min applikasjon.

En smart phone i dag er en mobil som kan gjøre alt det OS'et har å tillby out of the box, og den skal kunne gjøre ting på en enkel og lett måte, som f.eks å få tilgang til sitt eget minne med 1-2 klikk på telefonen din.

For min del så er det veldig enkelt å laste opp filer fra maskinene mine til for eksempel Dropbox, og åpne det derfra på alle mine mobile enheter. alternativt kan jeg bare kopiere det rett over med Air Share, uten å plugge inn telefonen i det heletatt.

En smart phone er en telefon som har alt av funksjoner du kan tenke deg. Og i dette tilfellet så kan vi ikke kalle iPhone for en smart phone før den er jailbreaket. Siden mange funksjoner ikke funker før den er jailbreaket.

Har enda ikke sett en telefon som har absulutt alt "out of the box".

Nå som man kan multitaske med 3. parts applikasjoner så ser jeg ikke helt hvilke funksjoner som krever at man jailbreaker. Jeg tror både jeg og de mange andre iPhone brukere klarer oss helt fint uten.

4. Roe meg ned?, lol jeg tror det er du som må roe deg et hakk ned. For sånn som du beskriver dem som bruker iPhones, så høres det ut at iPhone er ment for dumme folk som ikke har peiling på hva hva en smart telefon er i dag. Du beskriver dem i samme gruppe for dem som så vidt skjønner hvordan man skal slå på en TV i dag.

Ja, det fine med iPhone er at brukergrensesnittet er så lett at selv folk som ikke er interessert i teknologi kan ta i bruk mye funksjonalitet. Kan ikke se at det er negativt. :) At du konkluderer med at iPhone er ment for dumme folk synes jeg er ganske generaliserende. Selv om en enhet er lette å bruke betyr ikke det at alle brukerene er dumme.

5. Keynotene til Apple er fortsatt kvalmanes og løgn. For det første så skryter dem produktene sine opp i skyene og skryter på seg at Apple er de første som har funnet på det dem kommer med og at det er såååååååååååååå revolusjoneranes osv osv.

Igjen... Det handler om markedsføring... Google og Microsoft sine presentasjoner/keynotes skiller seg ikke ut i fra Apple sine.

1. Jada jeg er fult klar over at jeg ikke har nyeste Android OS på min XPERIA, men jeg kan fortsatt bruke alt Android 1.6 har å tillby uten å måtte hacke / jailbreake den på en sånn måte.

Kan du bruke alt iPhone OS / iOS har å tillby uten å jailbreake iPhonen?. Jeg vil ha et skikkelig svar, og ikke en latterlig unskyldning denne gangen.

2. Trenger fortsatt ikke å roote min XPERIA X10 for å kunne få gjort alt det OS har å tillby out of the box. Hvor mange ganger må jeg si dette til deg?. Det eneste du trenger root til på en XPERIA X10 er hvis du vil installere en custom ROM eller skifte på det orginale utsende. Men andre Home programmer som f.eks Zeam, GDE, Launcher Pro, Helix Launcher osv fikser dette med utsende osv.

3. Dette må da være et problem med Nexus One da.

4. Åh, fortell meg dagens vits på hvorfor du ikke må ha noen form for program / programmer for å kunne få tilgang til minnet på iPhone?. Det vil jeg gjerne høre. For det finnes ikke en eneste vei å få tilgang til minnet på iPhone uten å installere ett eller annet program. Jeg har iPod Touch, så jeg vet hva jeg snakker om her. Og du vet ikke hva du snakker om i det hele tatt.

5. Er ikke det som er problemet. Problemet er at dere tar apps for å være mye viktigere enn alt annet som er i telefonen. Programmene er jo everything og guden selv. Er programmene viktigere enn dette her og dette her f.eks?. Svarer du ja her, så er det noe som er veldig veldig galt her.

6. Men å bruke Dropbox vil jo ta 2 år hvis du vil ha 200 sanger i fra kompisen din over på Dropbox, for så å laste dem ned. Hahaha, du gjør ikke akkurat måten noe lettere for å kunne bruke minnet på iPhone. Du gjør det jo 100 ganger verre. Og du må jo uansett installere programmer her og der på de forskjellige maskinene du skal ha filer i fra. Så poenget ditt er jo så moot som det kan bli.

7. Når jeg sier alt out of the box, så mener jeg som f.ek Android 1.6 på min XPERIA. Jeg har tilgang til ALT OS'et har å tillby uten å måtte gjøre noen form for hack / jailbreak. Dette skjønner ikke du, du bare babbler i vei om at naaaaaah du kan ikke installere andre ROM og det der uten root waah waah waah. Men hva faen har andre OS'er med saken å gjøre på hva det OS'et jeg har på mobilen min nå kan gjøre sånn som den er?.

8. Android er også like lett som iPhone, og vi tenker fortsatt at vi skal ha en skikkelig smart phone samtidig som vi bryr oss om at telefonen er lett å bruke og at telefonen funker 100%, og ikke er laget av jalla produkter som vist her. Du får bare håpe at dette er borte med iPhone 4. Hvis ikke, så driter Apple skikkelig på leggen sin til de grader.

9. En markedsføring skal ikke bestå av løgn og skryting at det dem kommer med er så drita bra og at det er såååååå revolusjoneranes osv. De tingene dem kommer med er allerede brukt i flere år av andre mobiler. Så dem henger langt etter i utvilkingen. For så å skryte på seg at det er dem som har funnet opp det der og at der er som en ny verden lol.

Her er hvordan du gjør en keynote. Dette er måten man skal være på og si det som er sannheten:

.

Apple sine keynotes er fortsatt drit elendig og består av mye løgn og lureri. Igjen, les dette som du sikkert ignorerer og later som at det ikke er sant. Link.

Og ikke nok med det, les dette.

Endret av Terminator 3
Lenke til kommentar

[quote name='Terminator 3' date=' 9. juni 2010 - 01:22' timestamp='1276039375'

7. Når jeg sier alt out of the box, så mener jeg som f.ek Android 1.6 på min XPERIA. Jeg har tilgang til ALT OS'et har å tillby uten å måtte gjøre noen form for hack / jailbreak. Dette skjønner ikke du, du bare babbler i vei om at naaaaaah du kan ikke installere andre ROM og det der uten root waah waah waah. Men hva faen har andre OS'er med saken å gjøre på hva det OS'et jeg har på mobilen min nå kan gjøre sånn som den er?.

Gidder ikke å svare på resten idag... Hvilke funksjoner er det du mener at man må jailbreake iOS 4 for å kunne benytte seg av da??

Lenke til kommentar
Raptor' date=' 9. juni 2010 - 01:53' timestamp='1276041224' post='15775006']

Gidder ikke å svare på resten idag... Hvilke funksjoner er det du mener at man må jailbreake iOS 4 for å kunne benytte seg av da??

Ingen måter for å kunne laste ned YouTube filmer i HD, ingen måter for å skifte på themes, ingen måter for å kunne bruke video wallpapers, ingen måter for å kunne få tilgang til minnet ditt i fra mobilen. Det er noen veldig få ting som du ikke kan gjøre med iPhone før den er jailbreaket.

Jeg kan gjerne si minst 30 ting til i morgen hvis du vil. Eller hvis du ikke tror meg. Har hatt iPod Touch såpass lenge at dette er noe jeg er 100% sikker på.

Endret av Terminator 3
Lenke til kommentar
Da kan jeg si at dere ikke vil se noen annen vei enn bare rett frem og ikke vil se på utsiden av boksen for å se hva virkeligheten er.

Tett i pappen du? Dersom du ser kun positive argument for ditt synspunkt, og kun negative argument for andres, er det du som har tunnellsyn. Jeg tror det hele koker opp i at du har en trang til å bekrefte din dømmekraft rundt valget av din mobil, at du må få bekreftet gjennom et forum at du nettopp er flink på det. Da skyr du gjerne evnen å være objektiv for å føle at nettopp du har rett.

Jeg kan nevne mange negative ting om alle slags mobiltelefoner, men nå som du har X10, er det morsomt å gå spesifikt etter den.

1. Den mangler multitouch. Du kan vri og vende på det, nettsurfing går raskest med pinch zoom, og det gir deg størst frihet :tease: til å se akkurat hvor mye av nettsiden du vil. Ikke slik som på x10, hvor nettleseren er lukket og hindrer din frihet til å surfe som du vil.

2. Tross kraftig prosessor og minne, X10 er ikke bedre enn i-familien på spill. Dessuten er mange spill tilnærmet utelukket grunnet mangel på multitouch.

3. Dårligere app-store på mange måter: Det er mer tungvint, dårligere kvalitetssjekk, færre programmer og spill, og du kan ennå ikke kjøpe noe i norge.

4. Når nye OS oppdateringer kommer, får du ikke laste det ned på X10 med mindre sony ericsson fikser den biffen for deg. Noe de ikke gjør.

5. Tyngre i bruk, og da mener jeg både for idioter og for proffbrukere. For eksempel har ikke X10 mulighet til å oppdatere alle program og spill med et tastetrykk. Det er også et irritasjonsmoment når noe henger etter slik det kan gjøre i 1,6.

6. Svakere touch-matrise enn appleproduktene.

Forskjellen mellom meg og deg, er at jeg kunne laget en tilsvarende liste om et hvilket som helst produkt. Du har mye å lære både om spesifikke produkter og evnen til å være objektiv.

Og ikke nok med det, jeg kan bruke min Sony Ericsson XPERIA X10 som en video telefon via 8.1 mpix kameraet og ringe folk via Skype via en notebook f.eks. Jeg får enda bedre kvalitet da enn det iPhone får til.

Visste du at du kun får VGA oppløsning når du bruker X10 sitt kamera? Det er det samme som 2 år gamle iphone 3G.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kan du bruke alt iPhone OS / iOS har å tillby uten å jailbreake iPhonen?. Jeg vil ha et skikkelig svar, og ikke en latterlig unskyldning denne gangen.

Ja, jeg kan bruke alt iPhone kan "tilby" uten å jailbreake den.

Selvsagt er det mulig å jailbreake for å legge til enda flere programmer som gjør at iOS kan tilby enda mer, på samme måte som du kan putte inn en custom ROM i din telefon som gjir ny funksjoner.

2. Trenger fortsatt ikke å roote min XPERIA X10 for å kunne få gjort alt det OS har å tillby out of the box. Hvor mange ganger må jeg si dette til deg?. Det eneste du trenger root til på en XPERIA X10 er hvis du vil installere en custom ROM eller skifte på det orginale utsende. Men andre Home programmer som f.eks Zeam, GDE, Launcher Pro, Helix Launcher osv fikser dette med utsende osv.

Hvis du ønsker å legge til funksjoner som WiFi tethering i telefonen din så må du hacke den. I den utdaterte versjonen av Android som er i din telefon må du blant annet roote telefonen for å kunne flytte applikasjoner til SD-kortet.

4. Åh, fortell meg dagens vits på hvorfor du ikke må ha noen form for program / programmer for å kunne få tilgang til minnet på iPhone?. Det vil jeg gjerne høre. For det finnes ikke en eneste vei å få tilgang til minnet på iPhone uten å installere ett eller annet program. Jeg har iPod Touch, så jeg vet hva jeg snakker om her. Og du vet ikke hva du snakker om i det hele tatt.

Jeg vil tippe at 8 av 10 brukere ikke har behov for dette. Ønsker man å bruke iPhone som en ekstern disk for å ta med 1GB med MP3 etc. til noen så finnes det programmer som Air Share for det.

5. Er ikke det som er problemet. Problemet er at dere tar apps for å være mye viktigere enn alt annet som er i telefonen. Programmene er jo everything og guden selv. Er programmene viktigere enn dette her og dette her f.eks?. Svarer du ja her, så er det noe som er veldig veldig galt her.

Ser ikke problemet med at hvis enkelte har spesielle krav, så må de laste ned programmer for å få det til å virke. Ser derimot problemer med å stappe OS fult av funksjonalitet som gjør telefonen mer komplisert.

6. Men å bruke Dropbox vil jo ta 2 år hvis du vil ha 200 sanger i fra kompisen din over på Dropbox, for så å laste dem ned. Hahaha, du gjør ikke akkurat måten noe lettere for å kunne bruke minnet på iPhone. Du gjør det jo 100 ganger verre. Og du må jo uansett installere programmer her og der på de forskjellige maskinene du skal ha filer i fra. Så poenget ditt er jo så moot som det kan bli.

Dropbox var bare ett eksempel.

Det har alt med saken å gjøre. Inntil Sony Ericsson får ut fingern må du bruke en utdatert versjon av Android.

8. Android er også like lett som iPhone, og vi tenker fortsatt at vi skal ha en skikkelig smart phone samtidig som vi bryr oss om at telefonen er lett å bruke og at telefonen funker 100%, og ikke er laget av jalla produkter som vist her. Du får bare håpe at dette er borte med iPhone 4. Hvis ikke, så driter Apple skikkelig på leggen sin til de grader.

Det er din private mening, og den skal du få lov til å ha.

Og ikke nok med det, les dette.

Hvorfor gikk Google sine aksjer også ned på mandag da??

Hvis du tar en titt på NASDAQ så ser du at nesten alle teknologiaksjer gikk ned på mandag.

Det har nok mer med de økonomiske utfordringene verden er i enn en produktlansering.

http://www.google.co.uk/finance?q=INDEXNASDAQ:.IXIC

Lenke til kommentar

Kjære Terminator 3; ro deg ned. At du ikke liker iPhone får være din sak, men vil gjerne høre et godt argument på hvilke mangler iPhone 4 har.

Igjen, så har jeg klokketro på at Android 2.2< blir portet til iPhone 4. Har også en rar følelse på at WP7 også blir det.

Endret av iMono
Lenke til kommentar

Slår meg at der folk hogde hodet av hverandre i vikingtiden sitter nå folk å fosvarer Branding og produkter som er kjøpt eller skal kjøpes, finner det litt trist men samtidig er det såå mye tryggere for liv og helse.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
... og ikke er laget av jalla produkter som vist her. Du får bare håpe at dette er borte med iPhone 4. Hvis ikke, så driter Apple skikkelig på leggen sin til de grader.

Du trekker frem den nettsiden ofte. Det må bety at du sier deg enig i argumentene som cnet påstår?

"The iPhone may be the greatest handheld surfing device ever to rock the mobile Web, and a fabulous media player to boot." ... "The fact is, although the iPhone is the worst phone in the world, it's the best handheld computer there is. Web browsing is a revelation, it's a fantastic music- and movie-playing iPod, and it's easy as pie to install thousands of apps that do everything from editing your photos to tuning your guitar. And unlike its competitors, its responsive touchscreen and crystal-clear user interface make tapping away on the iPhone a real pleasure."

Nå får iphone 4 noise cancelling mikrofon, og antenne i rammen. Det burde løse problemet de hadde med forrige generasjon.

Endret av apegryn
Lenke til kommentar

Slår meg at der folk hogde hodet av hverandre i vikingtiden sitter nå folk å fosvarer Branding og produkter som er kjøpt eller skal kjøpes, finner det litt trist men samtidig er det såå mye tryggere for liv og helse.

Ja, det kan man virkelig si. Så du har en både fornøyelig og rett på spikeren kommentar.

Men selv om de er tryggere for liv og helse, så er det da merksnodig så "opphisset" folk blir av gjenstander. Til og med gjenstander som på mange måter er uvesentlige. Personlig så har jeg det minst like bra uten de fleste av disse - om ikke langt bedre.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...