fjarle Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Følg Steve Jobs åpningstale her! Les mer Lenke til kommentar
Vice Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Bakside i glass? Det hørtes jo veldig bra ut. Not. Altså en enda mer skjør telefon enn det 3GS er?? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) De bruker jo kanskje ikke vanlig glass da Er jo godt mulig det er en form for herdet eller keramisk glass. Endret 7. juni 2010 av Thomas_H Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Dere er treige! Alle andre var før dere! Uansett, bra at de satt skikkelig skjerm på doningen da. Kanskje jeg bytter ut N97 mini med denne? :O Når kommer den? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Tillater meg å sitere fra Engadget: "10:50AM "Number four, we have another new piece of hardware. We're adding a gyroscope."Er ikke gyroskop og akselerometer det samme? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 5 Mpix kamera, med samme pixelstørrelse som før. LED flash. 720p video @ 30fps. Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Nei, det er det ikke. (forklaring) @khaffner Endret 7. juni 2010 av Josh Homme Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Dette ser bra ut, blir nokk at jeg hopper fra Android og tilbake til Iphone ja. Men noen som har en mening om NÅR prisene på Iphone kommer til å synke? altså hvor lenge etter release? Lenke til kommentar
morbuz Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 khaffner: http://lmgtfy.com/?q=difference+between+gyroscope+and+accelerometer Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Har det svært morro med hypingen til Steve her nå. Koser meg glugg ihjel Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Mysticon, pleier prisene på Apple-produkter å falle? Det kan jeg ikke huske å ha sett noen gang. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Telefonprisen synker, men ikke abonnementsprisen Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Da har du ikke fulgt godt med. Jeg husker én uke etter at jeg kjøpte min MBP i 2006, så kom det en refresh, med mer ram, raskere cpu og større disk for rundt en tusenlapp mindre. Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 Apples lommedingser pleier ikke å falle skrekkelig fort i pris. De synker gjerne med en hundrelapp nå og da - men den store "gevinsten" får man ikke annet enn når ny funksjonalitet puttes inn eller det dukker opp en helt ny modell på samme prispunkt Lenke til kommentar
skvallerkaal Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 iAD, hva faen? Skal reklame være supercool og nå da, håper man kan skru av den driten. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Noen som husker hvor lang tid det tok i fjor, i fra Iphone ble lansert og til den var på plass i nettbutikker/telenor/netcom eller hvem som får den først? EDIT: 24 Juli ble Iphone 3GS testet på amobil, så circa 10 Juli burde det være mulig og få tak i Iphone 4 Endret 7. juni 2010 av Lionel_Luthor Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Da har du ikke fulgt godt med. Jeg husker én uke etter at jeg kjøpte min MBP i 2006, så kom det en refresh, med mer ram, raskere cpu og større disk for rundt en tusenlapp mindre. Ved lansering av forbedrede produkter synker selvfølgelig prisen hos Apple også. Tingen er at hos alle andre leverandører synker prisen ofte betydelig relativt kort tid etter at produktet er lansert pga konkurranse mellom forskjellige butikker og produsenter. Siden Apple lever i en egen liten boble med sitt særegne opplegg og dermed har monopol på alle sine produkter kan de diktere prisene til utsalgsstedene, i stedet for omvendt. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Apples lommedingser pleier ikke å falle skrekkelig fort i pris. De synker gjerne med en hundrelapp nå og da - men den store "gevinsten" får man ikke annet enn når ny funksjonalitet puttes inn eller det dukker opp en helt ny modell på samme prispunkt ja, var vel det jeg "fryktet" blir vel Apple som får ferie pengene mine i år da Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Min mening: Reklame (på mobile enheter spesielt) burde være smått og bortgjemt, men synlig. Dersom reklamen er om noe som interesserer deg burde det gå an å dra den ut, klikke på den eller gjøre noe annet for å kunne se mer info. Og da kun den infoen man vil lese. Akkurat som at jeg luker ut Elkjøp-reklamen i aftenposten på søndager og kaster den andre reklamen. Interaktivitet er også flotte greier. Hvis det er spillreklame, legg ved demo/trailer. Link til reviews og erfaringer, utnytt potensialet i enheten der reklamen blir vist. Har ikke satt meg inn i Iad, men Google tror jeg har fått det til Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 tar av for steve. Skylder på at alle er på WiFi. Bang cant load that page. WiFi is fucked up. Må le litt selv om det er 80% spøk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg