shfhsdfhsdfhsdhsdfhf Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) . Endret 8. februar 2013 av TBKnutsen Lenke til kommentar
fnats Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Du har f.eks Forza Motorsport 3. Har ikke spilt det selv, men det ser jo litt artig ut. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) skal du da ha et bilspill som du bruker ratt til? forza3 er å anbefale, evt Race Pro for mest realisme. Test Drive kan også minne om bilkjøring. (mye åpne landskap) hvis du kun har hand controller og ikke bryr deg om du kjører rundt i "badekar" så kan du vurdere Dirt 1 og 2. NFS:Shift. midnight club. Fuel. V8 supercars. Endret 7. juni 2010 av 530XD Lenke til kommentar
shfhsdfhsdfhsdhsdfhf Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) - Endret 8. februar 2013 av TBKnutsen Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Last ned Burnout 3 for 1200 MS points. Har spilt flere nyere bilspill, men faller alltid tilbake på gode gamle Burnout 3. Hvis du legger stor vekt på grafikk eller realisme, så styr unna, men hvis du liker arkade-racere med ekstrem fartsfølelse og tidenes beste spill-soundtrack, så må du ha dette:) Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Hva med Split Second eller Blur? Eller Burnout Paradise? Der kan du jo kjøre fritt rundt omkring. Lenke til kommentar
shfhsdfhsdfhsdhsdfhf Skrevet 10. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) . Endret 8. februar 2013 av TBKnutsen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Godt valg. Burnout Paradise er awesome! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Jeg hadde det på PC, men av en eller annen grunn kræsjet det når jeg prøvde å skru ned eller slå av musikken. Har lenge vurdert å kjøpe det på xboks i stedet. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Jo mer jeg leste nedover så tenkte jeg på Burnout Paradise. Og boom, så ble det nevnt! Men ja, det er ett meget godt kjøp iallefall om du ikke har det! Masse gøy å finne på også utenom de obligatoriske løpene! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Litt off-topic savner jeg de gamle Carmageddon-spillene. Jeg startet som regel løpet med å sette bilen i revers (så fremst jeg ikke startet bakerst) og stakk av i en tilfeldig retning. AIen prøvde å følge etter en liten stund, men stakk av i forskjellig retninger. Ganske snart bestod kartet av fem, seks biler som suste rundt og kjørte ned fotgjengere for å få å mer tid og jaktet på hverandre. Høydepunktet var helt klart Carmageddon 2. Husker med glede en stor en svært lastebil som "boss" i et brett. Vi snakker en bil som var stor nok til at jeg kunne kjøre under den, og hele poenget var å ødelegge den på ett eller annet vis. Det gikk som regel ved å få den til å kjøre etter meg rett mot en stolpe, en dør osv og svinge unna i siste øyeblikk. Eller kjøre opp i andre etasje, kræsje gjennom et vindu og ramle ned og lande oppå lastebilen for å skade den. Endret 17. juni 2010 av vikingkylling Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Ha ha, vi satt og diskuterte Carmageddon på en fest for et par uker siden. De burde fikse opp spillene og gi dem ut på nytt. Veldig gjerne til 360. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Carmageddon 2000 eller hva det het var jo herlig! Må prøve å finne det og teste det ut igjen! Lenke til kommentar
simentp Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Vell jeg liker og bilspill så her er et par tips fra meg: NFS: Shift: Herlig bana kjøring hvis du liker det, beste bane spillet jeg har spillt! Burnout Paradise: Utrolig morsomt spill, kan spille mange timer på det uten og gå lei, er veldig bra spill! Pure: Bra ATV spill, gode baner, insane triks god spillbarhet! Midnight Club Los Angeles: Bra spill, men gikk litt fort lei av det av en eller annen grunn.. Ja, så det er de spillene jeg anbefaler. Midnight Club er fortsatt bra spill selv om jeg ble fort lei, mange av kameratene mine spiller det endel enda og spillte det leeenge etter jeg sluttet og spille det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå