Gå til innhold

Nytt XBOX 360 spill, men hvilket?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

skal du da ha et bilspill som du bruker ratt til?

forza3 er å anbefale, evt Race Pro for mest realisme.

Test Drive kan også minne om bilkjøring. (mye åpne landskap)

hvis du kun har hand controller og ikke bryr deg om du kjører rundt i "badekar" så kan du vurdere Dirt 1 og 2. NFS:Shift. midnight club. Fuel. V8 supercars.

Endret av 530XD
Lenke til kommentar

Last ned Burnout 3 for 1200 MS points. Har spilt flere nyere bilspill, men faller alltid tilbake på gode gamle Burnout 3. Hvis du legger stor vekt på grafikk eller realisme, så styr unna, men hvis du liker arkade-racere med ekstrem fartsfølelse og tidenes beste spill-soundtrack, så må du ha dette:)

Lenke til kommentar

Litt off-topic savner jeg de gamle Carmageddon-spillene. :cry: Jeg startet som regel løpet med å sette bilen i revers (så fremst jeg ikke startet bakerst) og stakk av i en tilfeldig retning. AIen prøvde å følge etter en liten stund, men stakk av i forskjellig retninger. Ganske snart bestod kartet av fem, seks biler som suste rundt og kjørte ned fotgjengere for å få å mer tid og jaktet på hverandre. Høydepunktet var helt klart Carmageddon 2. Husker med glede en stor en svært lastebil som "boss" i et brett. Vi snakker en bil som var stor nok til at jeg kunne kjøre under den, og hele poenget var å ødelegge den på ett eller annet vis. Det gikk som regel ved å få den til å kjøre etter meg rett mot en stolpe, en dør osv og svinge unna i siste øyeblikk. Eller kjøre opp i andre etasje, kræsje gjennom et vindu og ramle ned og lande oppå lastebilen for å skade den. :D

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Vell jeg liker og bilspill så her er et par tips fra meg:

NFS: Shift: Herlig bana kjøring hvis du liker det, beste bane spillet jeg har spillt!

Burnout Paradise: Utrolig morsomt spill, kan spille mange timer på det uten og gå lei, er veldig bra spill!

Pure: Bra ATV spill, gode baner, insane triks god spillbarhet!

Midnight Club Los Angeles: Bra spill, men gikk litt fort lei av det av en eller annen grunn..

Ja, så det er de spillene jeg anbefaler. Midnight Club er fortsatt bra spill selv om jeg ble fort lei, mange av kameratene mine spiller det endel enda og spillte det leeenge etter jeg sluttet og spille det..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...