vidarkri Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Du kan sette den til å motta alt slikt automatisk, jeg tror at den står til automatisk faktisk. Lenke til kommentar
Araghorn Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg har og vista 64bit. Må bare fortsette å prøve, hvis noen har gode ideer taes de imot YEEEEEEEEEY!!!! Fikk til! Hvordan DNS server, ip adresse, ipv6, ipv4, nettverksmaske, gateway osv er lurt på routeren? Bare kjøre DHCP. Har du mange trådløse enheter i huset kan det være greit å reservere IP adresser til hver enhet og sette opp gateway osv. En annen ting er at modemet ditt bør settes i bridge modus hvis du vil at router skal kjøre dhcp server ellers vil det bli forvirring i nettet ditt. To dhcp servere er ikke lurt. Btw, det er flere enheter som kjører på 5ghz enn den ene dongelen. Jeg kjører Linksys WET610N access point mot PS3 og den kjører 5ghz og 300mbps. Fungerer knirkefritt for streaming av 1080p film. Lenke til kommentar
hegefrem Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg har og vista 64bit. Må bare fortsette å prøve, hvis noen har gode ideer taes de imot YEEEEEEEEEY!!!! Fikk til! Hvordan DNS server, ip adresse, ipv6, ipv4, nettverksmaske, gateway osv er lurt på routeren? Bare kjøre DHCP. Har du mange trådløse enheter i huset kan det være greit å reservere IP adresser til hver enhet og sette opp gateway osv. En annen ting er at modemet ditt bør settes i bridge modus hvis du vil at router skal kjøre dhcp server ellers vil det bli forvirring i nettet ditt. To dhcp servere er ikke lurt. Btw, det er flere enheter som kjører på 5ghz enn den ene dongelen. Jeg kjører Linksys WET610N access point mot PS3 og den kjører 5ghz og 300mbps. Fungerer knirkefritt for streaming av 1080p film. ' den står på automatisk. erfaring tidligere er at det har fungert best når jeg har fastsatt sånn som araghorn sier. Presis hvilke nr bør jeg fylle ut og hvor? Husker ikke det der, er så lenge siden. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Hvis du leser hjelpefeltet til høyre på router gui'n så er det veldig lettvint forklart hva du skal legge inn hvor. Har ikke sett andre routere som har en så god hjelpefunksjon som Netgear har. Bare klikk deg rundt så finner du nok ut av det. Lenke til kommentar
hegefrem Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2010 Tusen tusen takk for raske svar og god hjelp! Nå funker alt som det skal. Så får vi vel se om den blir en usb dongle etterhvert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå