Blue Scholar Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Ingenting slår Starting Strength, og om du virkelig vil ta i kan du kjøre GOMAD (drikke ~4 liter helmelk daglig) i tillegg. Drit i knekkebrød og spis mye proteinrik mat (egg, kylling, tunfisk, cottage cheese osv), og karbohydrater etter trening. Nå som du er utrolig tynn tror jeg dette egentlig passer som faen for deg. Endret 11. juni 2010 av phoNte Lenke til kommentar
Kosepute Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Har ikke lest alt her men det er SUPER viktig å få inn teknikk før du løfter tungt!!! Men man må gjerne bli litt sterkere for å få riktig teknik også. Så gå sakte frem til du har teknikken på plass!! Snakker av egen erfaring.. Begynte å trene i januar, i midten av februar fikk jeg så sterke smerter i underarmene at jeg ikke greide å åpne dører viss armen kom i noen vinkler... Armene mine er fremdeles ikke bra, og det skal UTROLIG lite til før jeg kjenner på disse smertene igjen. Smerter jeg ALDRI hadde hatt før jeg begynte å trene i januar Ellers er det viktig å spise NOK og drikke masse. Kalsium er også viktig! Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Form er det aller viktigste når man løfter, spesielt på deadlifts og squats, ellers kan treningen gjøre mer vondt enn godt. Det lureste er å kjøre noen uker med veldig lett vekt eller kun stanga for å perfeksjonert formen før man starter for fullt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå