Verbal Hologram Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Halo, jeg lurte på hva forumet tenker på musikk i timene på skolen? Ønsker noen synspunkter og hvorfor du er for eller mot. Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Tviler på at hele klassen har samme musikksmak, så jeg stemmer i mot. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 Mente med bruk av mp3 Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Han mente sikkert MP3-spiller... 2 Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 Mp3 er ett fil format.... Du skal være pirkette? *MP3 Lenke til kommentar
Kris Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 MP3 er fortsatt et filformat. Du mener mp3-spiller. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 MP3 er fortsatt et filformat. Du mener mp3-spiller. Hvor sa jeg at det ikke var? Jeg forventer at brukere av forumet er kloke nok til å forstå hva jeg mener... Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 MP3 er fortsatt et filformat. Du mener mp3-spiller. Hvor sa jeg at det ikke var? Jeg forventer at brukere av forumet er kloke nok til å forstå hva jeg mener... Man kan fortsatt bruke mp3 spiller slik at alle hører det Høytaler vettu Uansett selv om Sewero og Kris skjønner utmerket godt hva det er du mener, bør du uansett skrive mer en bare hvilket format du har lyst til å spille av , haha Men ontopic: Jeg mener strengt tatt at musikk ikke hører hjemme i timene, mens man skal lese, og studere Noe sikkert lærerne dine er helt enige i. Lenke til kommentar
Newklear Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Hva med "Bør bruk av enheter som Creative: Zen være lov i skoletimene?" :D Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 Hva med "Bør bruk av enheter som Creative: Zen være lov i skoletimene?" :D Blir nesten det, så barnslige noen folk er at man må skrive modell og serinummer for at enkelte skal forstå det. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Neida, vi ville bare at du skulle få vite at det er forskjell på filformatet mp3 og en mp3-spiller Lenke til kommentar
norgi Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Vi har prøvd det på skolen. Jeg går i 9trinn våres klasse er noe av det bråkate som finnes, alle klage voer mye bråk, men ingen skjerpe seg sjøl. Så vi avsatt en jobbetime(also en time der vi skal jobbe for oss sjølv) til å ha musikk seff bare med plugger. Det endte opp med at klassen var så rolig som aldri før og vi fikk jobbet mer i en time en på en hel dag vanligvis. Så vi gjør det til nå og det funke helt fint. Om noen har head-sete så høyt at det forstyrre andre bli han bedt om at han skal skru ned litt av læreren eller elver at med også gjør en det. Kanskje det funke ikke i alle klassene men hos oss funket det. Dessuten ble klassen mye roligere, vi får mindre hodepine og er ikke så sliten av bråke etter skolen. Og dessuten synes jeg det er mye lettere å pugge og generelt jobbe med musikk, sålenge jeg får høre på min egen ;-) Lenke til kommentar
Cruzative Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 De kommer litt an på hvilket fag du har. Har dere noe der læreren står og leser så må jo du få med deg det han sier.. Men om det er egen-lesing/oppgvarer så er det jo noen som klarer å konsentrere seg bedre med musikk på øra Også må ikke volumet være så høyt at andre hører det da... Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Mp3 er ett fil format.... Og fil format skrives filformat. Rett dine egne feil istedet for å korregere andre sine. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 Takker for svar, bare å komme med flere forslag. Dette er bare noe jeg har tenkt på, var mere en undersøkelse for meg selv. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Helt greit med musikk i timene for min del. Lenke til kommentar
oSeverin Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Selv så jobber jeg mye bedre når jeg har litt Clapton i ørene, men dette er nok bare i mattetimene hvor vi jobber hver for oss. Lenke til kommentar
therealmocen Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Så lenge læreren ikke har han/hun vil få frem, burde vel mp3-spiller være greit mener jeg. Om man skal sitte å jobbe, er det mange som jobber bedre med musikk på øret da det som oftest er mye bråk i bakgrunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå