Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Musikk i timene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MP3 er fortsatt et filformat. Du mener mp3-spiller.

Hvor sa jeg at det ikke var? Jeg forventer at brukere av forumet er kloke nok til å forstå hva jeg mener...

Man kan fortsatt bruke mp3 spiller slik at alle hører det :) Høytaler vettu :)

Uansett selv om Sewero og Kris skjønner utmerket godt hva det er du mener, bør du uansett skrive mer en bare hvilket format du har lyst til å spille av , haha

Men ontopic:

Jeg mener strengt tatt at musikk ikke hører hjemme i timene, mens man skal lese, og studere :)

Noe sikkert lærerne dine er helt enige i.

Lenke til kommentar

Vi har prøvd det på skolen. Jeg går i 9trinn våres klasse er noe av det bråkate som finnes, alle klage voer mye bråk, men ingen skjerpe seg sjøl. Så vi avsatt en jobbetime(also en time der vi skal jobbe for oss sjølv) til å ha musikk seff bare med plugger. Det endte opp med at klassen var så rolig som aldri før og vi fikk jobbet mer i en time en på en hel dag vanligvis. Så vi gjør det til nå og det funke helt fint. Om noen har head-sete så høyt at det forstyrre andre bli han bedt om at han skal skru ned litt av læreren eller elver at med også gjør en det.

Kanskje det funke ikke i alle klassene men hos oss funket det. Dessuten ble klassen mye roligere, vi får mindre hodepine og er ikke så sliten av bråke etter skolen. Og dessuten synes jeg det er mye lettere å pugge og generelt jobbe med musikk, sålenge jeg får høre på min egen ;-)

Lenke til kommentar

De kommer litt an på hvilket fag du har.

Har dere noe der læreren står og leser så må jo du få med deg det han sier..

Men om det er egen-lesing/oppgvarer så er det jo noen som klarer å konsentrere seg bedre med musikk på øra :new_woot:

Også må ikke volumet være så høyt at andre hører det da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...