Maefteda Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 (endret) Sportsankeret han sikter til er nok Curt "Iron Man" Irons som var i den episoden der Ted skal møte Stella for å fjerne tramp-stampet sitt. Barney prøver å få han til å ikke prøve seg på Stella ved å fortelle historier de andre i gjengen har vært i gjennom, der de prøver seg på et forhold til noen de kommer til å møte på ofte. Grunnen til at Robin slo opp var fordi Curt Irons ble for "søt" til de grader at det ble ekkelt. Som f.eks post-it lapper med små kommentarer til Robin. Am I right? EDIT: Episoden heter "The Platinum Rule" som også er navnet på regelen Barney har laget på hva som skjer når man prøver å danne et forhold med noen man møter på ofte. Endret 28. juni 2010 av Maefteda Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Sportsankeret han sikter til er nok Curt "Iron Man" Irons som var i den episoden der Ted skal mæte Stella for å fjerne tramå-stampet sitt. Barney prøver å få han til å ikke prøve seg på Stella ved å fortelle historier de andre i gjengen har vært i gjennom, der de prøver seg på et forhold til noen de kommer til å møte på ofte. Grunnen til at Robin slo opp var fordi Curt Irons ble for "søt" til de grader at det ble ekkelt. Som f.eks post-it lapper med små kommentarer til Robin. Am I right? Oh yes! Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 28. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2010 Mer enn fem timer uten spm: Hvem og hva er "Dr. X"? Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 (endret) Dr. X var Teds hemmelig navn på en radiokanal på skolen Nytt spørsmål: Hva er historien bak hvorfor Marshall og Ted ikke kunne nyte sigarer før Fieroen nådde 200k mark? Hva ville alikevel Ted fyre opp? Endret 28. juni 2010 av Tiugama Kaa Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 (endret) Oj, jeg dummet meg litt ut der, beklager Diskutert! Edit: Er ikke historien bak de to sigarene at Marshalls ''No Food or drinks''Regel stoppet dem i å røyke før de hadde nådd 200k, når de endelig hadde nådd 200K og skulle til å tenne sigarene så fant de ut at det var Kinesiske spisepinner? Og når jeg fortsatt husker det så var der Robin og Lily som hadde røkt de sigarene pga av at de sølte Thai mat i bilen og skulle få bort lukten. Endret 28. juni 2010 av evenandreas Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Hva er det Ted's nye stefar synger om i sitt eget bryllup? Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Han synger om Mahatma Gandhi og sult, hvis jeg husker rett? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Ja, ja ok vi går for den. ^^ Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Gjengen fant til slutt alle sine dobbelgjengere, hvordan var disse, og hvilken var din favoritt? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Dobbelgjengere: -Robin: Lesbiske Robin -Marshall: Senior Marshall eller noe sånt? Han var iallefall rik og hadde en fancy snurre bart. -Lily:Jeg husker ikke navnet til hennes dobbeltgjenger men hun var en stripper på Barneys favoritt strippe klubb. -Ted: Teds dobbelgjenger var en (U)proffisjonell robot bryter. -Barney: De har egentlig har egentlig ikke funne Dobbelgjengeren til Barney, men den personen Lily så utenfor McLaren's var en Pølse/Kringle selger. Personlig så liker jeg Marshall sin. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Ja, beklager for den, glemte at barney fake sin men ellers korrekt. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Hehe ^^ Skal vi se, hva heter brødrene til Marshall? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Marvin og Marcus, er det ikke det da? Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 5 timer hvorfor farger Ted håret sitt? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Var ikke det for å bevise at han kan gjøre crazye ting? Er ikke helt sikker så gjetter bare. Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 kan ikke godkjenne den, desverre Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 29. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2010 Det var fordi han trodde han passa blondt og de sa han ikke gjorde det, så da farga han håret sitt blondt for å bevise at det passa han. Vet ikke om du skjønte det helt men.. Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 jeg godtar det kan ikke være for pirkete heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå