Gå til innhold

How I Met Your Mother - Quiztråd (Regler i første post)

Anbefalte innlegg

Sportsankeret han sikter til er nok Curt "Iron Man" Irons som var i den episoden der Ted skal møte Stella for å fjerne tramp-stampet sitt. Barney prøver å få han til å ikke prøve seg på Stella ved å fortelle historier de andre i gjengen har vært i gjennom, der de prøver seg på et forhold til noen de kommer til å møte på ofte.

Grunnen til at Robin slo opp var fordi Curt Irons ble for "søt" til de grader at det ble ekkelt. Som f.eks post-it lapper med små kommentarer til Robin.

Am I right?

EDIT: Episoden heter "The Platinum Rule" som også er navnet på regelen Barney har laget på hva som skjer når man prøver å danne et forhold med noen man møter på ofte.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sportsankeret han sikter til er nok Curt "Iron Man" Irons som var i den episoden der Ted skal mæte Stella for å fjerne tramå-stampet sitt. Barney prøver å få han til å ikke prøve seg på Stella ved å fortelle historier de andre i gjengen har vært i gjennom, der de prøver seg på et forhold til noen de kommer til å møte på ofte.

Grunnen til at Robin slo opp var fordi Curt Irons ble for "søt" til de grader at det ble ekkelt. Som f.eks post-it lapper med små kommentarer til Robin.

Am I right?

Oh yes!

Lenke til kommentar

Oj, jeg dummet meg litt ut der, beklager Diskutert!

Edit: Er ikke historien bak de to sigarene at Marshalls ''No Food or drinks''Regel stoppet dem i å røyke før de hadde nådd 200k, når de endelig hadde nådd 200K og skulle til å tenne sigarene så fant de ut at det var Kinesiske spisepinner?

Og når jeg fortsatt husker det så var der Robin og Lily som hadde røkt de sigarene pga av at de sølte Thai mat i bilen og skulle få bort lukten.

Endret av evenandreas
Lenke til kommentar

Dobbelgjengere:

-Robin: Lesbiske Robin

-Marshall: Senior Marshall eller noe sånt? Han var iallefall rik og hadde en fancy snurre bart.

-Lily:Jeg husker ikke navnet til hennes dobbeltgjenger men hun var en stripper på Barneys favoritt strippe klubb.

-Ted: Teds dobbelgjenger var en (U)proffisjonell robot bryter.

-Barney: De har egentlig har egentlig ikke funne Dobbelgjengeren til Barney, men den personen Lily så utenfor McLaren's var en Pølse/Kringle selger.

Personlig så liker jeg Marshall sin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...