Vertical^ Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Det er vel en veldig grei oppsummering, og veldig korrekt. Your turn! Lenke til kommentar
gard. Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Hvorfor gikk Ted til klinikken hvor han møtte Stella? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Var det ikke grunnet en "Trampstamp" tatovering han hadde fått ved buksekanten? En sommerfugl var det vel Han gikk til klinikken for å få den fjernet ved laser. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Absolutt korrekt det! Din tur igjen! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Følger opp med en liten follow-up fra mitt forrige spørsmål. Hvilken situasjon var det som gjorde at Barney gikk fra å være en "hippie" til å suite up, kjøpe sin første dress, samt starte et nytt liv? Endret 15. juni 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Følger opp med en liten follow-up fra mitt forrige spørsmål. Hvorfor begynte Barney å "Suite up"? Hva var det som gjorde at han kjøpte sin første dress? Han ble dumpa av kjæresten og ble inspirert av en pikenes jens i dress som var tilstede enten under bruddet eller kort etter. Så han sluttet med hippi stilen og ble dressdude. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 True shit, Gamlemor. You're up! Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Hvordan tabber Ted seg ut i sin første time som lærer? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Han er i feil klasserom? Han skal lære i Architecture 101, men er i klasserommet for Economics (et eller annet tall) Endret 16. juni 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Følger opp med en liten follow-up fra mitt forrige spørsmål. Hvorfor begynte Barney å "Suite up"? Hva var det som gjorde at han kjøpte sin første dress? Han ble dumpa av kjæresten og ble inspirert av en pikenes jens i dress som var tilstede enten under bruddet eller kort etter. Så han sluttet med hippi stilen og ble dressdude. Digger den episoden! Mannen i suit prøver å gi han en high five, men Barney svarer "Sorry, I only give high two's", så viser han peacetegnet. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Følger opp med en liten follow-up fra mitt forrige spørsmål. Hvorfor begynte Barney å "Suite up"? Hva var det som gjorde at han kjøpte sin første dress? Han ble dumpa av kjæresten og ble inspirert av en pikenes jens i dress som var tilstede enten under bruddet eller kort etter. Så han sluttet med hippi stilen og ble dressdude. Digger den episoden! Mannen i suit prøver å gi han en high five, men Barney svarer "Sorry, I only give high two's", så viser han peacetegnet. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 16. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2010 Mer enn fem timer uten spm, så here it goes: Litt lurespørsmål: Hvorfor blir det knust mange glass i sesong tre? Lenke til kommentar
Seisi Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Mer enn fem timer uten spm, så here it goes: Litt lurespørsmål: Hvorfor blir det knust mange glass i sesong tre? Ene episoden handler om det som "annoyer" personer i gruppa, og når det går opp for de andre i gruppa så "knuses" et glass, dermed ser de også dette. Veldig dårlig forklart, men kan ta et eksempel: Ted forteller Marshall at Lily tygger så høyt, og da går det opp for Marshall og man hører et glass knuses :-) Lenke til kommentar
Cheebs Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Illusion shattered! Hahaha, elsker den episoden. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 17. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2010 Riktig seisi, nytt spm. Lenke til kommentar
Seisi Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Hva heter personen Ted og gjengen møter på nyttårsaften som de tror er Moby? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Er det ikke en kar som skal på samme festen som dem? Mer husker jeg ikke. Det er ikke Moby, men er kar som er helt lik. Navn husker jeg ikke, men kan i hvert fall gi et lite hint til nestemann. Endret 17. juni 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Seisi Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Stemmer Vertical^ kan jo også si at navnet begynner på E, kanskje det ringer en bjelle, kanskje litt vanskelig om man ikke er like himym fan som meg Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Eric er det! Så jo denne episoden for et par dager siden. Lenke til kommentar
Seisi Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Det er Eric ja! Genialt når Marshall tror han har fått signatur av moby, så står det Eric Da kan du få komme med et nytt spm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå