Gå til innhold

How I Met Your Mother - Quiztråd (Regler i første post)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Følger opp med en liten follow-up fra mitt forrige spørsmål.

Hvorfor begynte Barney å "Suite up"? Hva var det som gjorde at han kjøpte sin første dress?

Han ble dumpa av kjæresten og ble inspirert av en pikenes jens i dress som var tilstede enten under bruddet eller kort etter. Så han sluttet med hippi stilen og ble dressdude.

Lenke til kommentar

Hvorfor begynte Barney å "Suite up"? Hva var det som gjorde at han kjøpte sin første dress?

Han ble dumpa av kjæresten og ble inspirert av en pikenes jens i dress som var tilstede enten under bruddet eller kort etter. Så han sluttet med hippi stilen og ble dressdude.

Digger den episoden! Mannen i suit prøver å gi han en high five, men Barney svarer "Sorry, I only give high two's", så viser han peacetegnet. :wee:

Lenke til kommentar

Digger den episoden! Mannen i suit prøver å gi han en high five, men Barney svarer "Sorry, I only give high two's", så viser han peacetegnet. :wee:

Lenke til kommentar

Mer enn fem timer uten spm, så here it goes:

Litt lurespørsmål: Hvorfor blir det knust mange glass i sesong tre?

Ene episoden handler om det som "annoyer" personer i gruppa, og når det går opp for de andre i gruppa så "knuses" et glass, dermed ser de også dette.

Veldig dårlig forklart, men kan ta et eksempel: Ted forteller Marshall at Lily tygger så høyt, og da går det opp for Marshall og man hører et glass knuses :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...