G2Petter Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Jeg vet det, men jeg husket ikke navnet, og jeg gidder ikke å jukse ved å slå det opp. Lenke til kommentar
Troll-I-Hatt Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Jerome Whittaker Godt du avstår fra å google det opp. Jeg måtte se episoden for å finne ut av det Mulig denne er litt vanskelig, men jeg prøver: Hva synes 'kapteinen' om the Jonas Brothers? Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 "He hates that he loves them" Hvilken musikal spilte The Captain en av hovedrollene i? Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Siden det snart er sesongstart tenkte jeg vi kunne fyre opp quiztråden igjen. Hvilket år var det, i følge Barney, mannfolkmangel (dude shortage) i NY? Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 uten å ha sjekket noe tipper jeg 1883 grunnet Barneys tendens til å alltid bruke 83 Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Det var da mannfolk-mangel da de var ute på St. Paddys day, i episoden der det var armageddon. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Doffeo har rett. aluxez: jeg spurte om når det i følge Barney var mangel, ikke når det faktisk var. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 22. april 2013 Forfatter Del Skrevet 22. april 2013 Nytt spørsmål etter lang tid med inaktivitet! Hva heter bygda der Marshall vokste opp? Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 1. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2013 Stemmer det, kom med spm Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Regner med at jeg kan ta denne:) btw har lest litt av tråden og det er litt flaut at jeg nesten kan alle spørsmålene haha:) Hva var Marshall sine siste ord til faren før han døde? Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 "Don't they have food on the plane?" ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå