MarqsK Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2010 Hint: Nanvet på klubben ligger i nanvet på episoden. Lenke til kommentar
Troll-I-Hatt Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Jeg så episoden i går, og klubben heter "Okay" Denne gangen vet jeg at jeg riktig (noe jeg har trodd før men som viste å ikke stemme, sorry for den) og kjører derfor på med nytt spørsmål. I bryllupet til Lily og Marshall, møter Ted en jente, og de to avtaler å ikke gi sine ekte navn. Hva introduserer jenta seg som? Edit: Det er ikke i bryllupet til Lily og Marshall i det hele tatt, men i bryllupet til noen venner av dem. Spørsmålet gjelder forsåvidt fortsatt. Endret 9. juni 2010 av Troll-I-Hatt Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Hun introduserer seg som Buttercup. Endret 9. juni 2010 av DevilFish Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2010 Noen andre kan ta neste spm. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Var ikke det et bryllup da? :S Hva er favoritt drinken til robin? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Scotch. Viss det er riktig, så kan noen ta neste. Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 en scotch som er gammel nok til å bestille sin egen, ja hva skjedde med fotografen i bryllupet til Marshall og Lilly? Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 10. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2010 Når han filma Barney så sa han: "Don't get married" og "Merriage and kids, its all a mistake." Eller noe såtn, jeg vet ikke om det ver helt riktig, men. Lenke til kommentar
southparkman Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Nei, nei, han ble skadd/fikk ødelagt utstyret av han fyren som skulle kaste ut scooter men endte opp med å ødelegge for alle andre. Han tok ihvertfall caterern også. Manglende kreativitet gjør at jeg ikke har et nytt spørsmål så fritt frem for alle andre. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 10. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2010 Et lett spm: Hva er Foxy Boxy? Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 11. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2010 Ingen svar på en dag så jeg kommer med nytt spm: Hva jobber Tony som? Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 karateinstruktør/manusforfatter/filmprodusent? Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 11. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2010 Very good Knerten, din tur. Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) hva er dyret som bodde i leiligheten til ted og marshall en blandings av? Saret er nedenfor, ikke juks Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): cacamouse - en blanding av en kakkerlakk og en mus Endret 12. juni 2010 av KapteinKnert Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2010 Cockamouse. Hvorfor syns Marshall at alle burgere utenom en smaker som "his grandpas feet" (gadd ike oversette, det ville bare blitt dårlig.) Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 fordi han har hatt den beste burgeren i NYC hva er det som er så spesielt på baren der Ted og Barney vil inn med to jenter på ST. Patrics day? Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2010 Det er for mange jenter der. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2010 Hvem har rett Knerten? Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 13. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2010 Fen timer og ikke nytt spm: Hva er "The Pineapple Incident"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå