Manken Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) "Nothing suits me like a suit" En litt tung en: Hva går The Scooba Diver ut på? Endret 15. februar 2011 av Manken Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Øyh, var nå jeg som tok den! Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 15. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2011 Whoa, her var det lenge siden det har skjedd noe Fyrer på med nytt spørsmål fra en de nye episodene jeg: Hva er kallenavnet Ted gir seg selv da han snakker med "The Captain"? Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 ta et nytt spr da sveern Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Er ikke så nøye Scuba-divern er gjeldene... Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) Galactis president star els. Ah, Noe med macawesomeville eller noe, Galactic President McAwesomeville. Brainstorming ftw Endret 15. februar 2011 av Skrujernet Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 The Scuba diver er vel noe slikt: Fortell en venninne om the playbook. Sjekk opp en av hennes venner, slik at hun blir så sur at hun stjeler "the playbook". Putt på en dykkerdrakt og si at du skal gjøre et siste triks kalt "The scuba diver" på en utpekt i baren. Din venninne vil nå "avsløre" deg overfor denne utvalgte. Men de vil fortsatt være nysgjerrige. Når de kommer bort, bryter du sammen og forteller om alle dine usikkerheter (ja særlig). Din venninne vil så uvitende wingmanne deg til den utvalgte jenta... og it is ON!! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 haha, noen som leta opp på youtube ja? Småpinlig. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Uansett så er det korrekt. Noen andre for ta neste spørsmål Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 haha, noen som leta opp på youtube ja? Småpinlig. Tja, tenkte jeg skulle slå opp i min kopi av boka, men rakk ikke se at spørsmålet var gyldig før noen hadde svart Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 nei nei, den beskrivelsen tok jeg fra hukommelsen. Men har sett alle "The playbook" filmene mange ganger skal ikke nekte for det. Og så nylig gjennom alle sesongene på nytt Nytt spr: What is the difference between peanut butter and jam? Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Vel, får vel ikke høre det i serien, men mener det skal være: "You cant peanut butter your dick up someones ass" Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Hvis du kan lese på leppene sier Barney det men riktig ja Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Er ikke så rå på det med å lese på lepper Menja. Fullfør setningen: "Freeze-frame ..." Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) High Five? eller bare Five? Endret 15. februar 2011 av Doffeo Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Hva gjør Robin når hun lyver? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå