Gå til innhold

How I Met Your Mother - Quiztråd (Regler i første post)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan vel ta den også, de siste ordene var "and let me know if you find my footcream, the fungus thing is acting up again" eller noe i den duren.

(Men på talen sa han at de siste ordene hans var "and rent crocodile dundee three, I caught it on the cable last night and it totally holds up"

e: spm mitt står rett over her

Endret av Smågal
Lenke til kommentar

Tsk, regelrytter Latias. Kunne like gjerne satt et komma der og det hele hadde vært ètt spørsmål, så lenge de henger ihop skal ikke vi være helt nazi på dette med regler.

Riktig det latias/edge, 23 år btw. Og Rhonda var ei vennine av mora, hun var en såkalt "man-maker".

Endret av Smågal
Lenke til kommentar

Tijuana Slumlord

Dog Fight Promoter

Tax Evasion (fra nest siste?)

Honourable mention til Slap Bet, kan vel ikke sies å være kun Mr. Aldrins oppfinnelse.

(Legger meg nå, så om det er riktig må noen andre gjerne stille nytt spm)

Stemmer ;) For å ikkke glemme: Car Battery - how long can you hold on :), Diseases, Thirsty thirsty HIPPO, There's a Clown Demon under your bed!, Ladmine lunge, Sleepy tomestone maze. Sist jeg så slapsgiving: Return of the slap prøvde jeg å finne alle for morro skyld :)

Nytt, lett spørsmål:

I en episode teller man ned til noe. Hva teller man ned til, og fra hva starter nedtellingen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...