Manken Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 The scooba diver, Lorenzo van matterhorn og Mrs. Stinsfire Hva var faren til Marshalls siste ord til Marshall? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) Kan vel ta den også, de siste ordene var "and let me know if you find my footcream, the fungus thing is acting up again" eller noe i den duren. (Men på talen sa han at de siste ordene hans var "and rent crocodile dundee three, I caught it on the cable last night and it totally holds up" e: spm mitt står rett over her Endret 10. februar 2011 av Smågal Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 - Bare kom med ett spørsmål når det er din tur. Hvor gammel var Barney da han mistet jomfrudommen sin? Og til hvem var det? *kremt* 22-23. Mener å huske det var Rhonda som hadde æren. Lenke til kommentar
edge Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Det var til en venninne av mora tror jeg, Rhonda. Han var vel 22 eller 23? Lenke til kommentar
Manken Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Da spør jeg, hvem var egentlig rhonda ^^? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) Tsk, regelrytter Latias. Kunne like gjerne satt et komma der og det hele hadde vært ètt spørsmål, så lenge de henger ihop skal ikke vi være helt nazi på dette med regler. Riktig det latias/edge, 23 år btw. Og Rhonda var ei vennine av mora, hun var en såkalt "man-maker". Endret 10. februar 2011 av Smågal Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Null stress, Smågal. Skulle bare irritere deg litt. Barney liker ikke farsdagen. Hva er det han feirer hver gang det er farsdag? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Det burde vel stemme. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Kanskje litt vanskelig, men prøver meg. Den dagen Robin vart født og faren såg hvilket kjønn det var sa han to ord. Hva slags ord? Lenke til kommentar
edge Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Ikke verst Hva bestiller Robin når hun er med Barney på sigarbar?(her er jeg ute etter nøyaktig beskrivelse ) Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 johnny walker blue neat og en montecristo number 2 bra episode forresten. Må si at jeg juksa litt og så den på nytt for å få alt presist Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Nevn tre av spillene Lilys far har funnet opp Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Tijuana Slumlord Dog Fight Promoter Tax Evasion (fra nest siste?) Honourable mention til Slap Bet, kan vel ikke sies å være kun Mr. Aldrins oppfinnelse. (Legger meg nå, så om det er riktig må noen andre gjerne stille nytt spm) Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Tijuana Slumlord Dog Fight Promoter Tax Evasion (fra nest siste?) Honourable mention til Slap Bet, kan vel ikke sies å være kun Mr. Aldrins oppfinnelse. (Legger meg nå, så om det er riktig må noen andre gjerne stille nytt spm) Stemmer For å ikkke glemme: Car Battery - how long can you hold on , Diseases, Thirsty thirsty HIPPO, There's a Clown Demon under your bed!, Ladmine lunge, Sleepy tomestone maze. Sist jeg så slapsgiving: Return of the slap prøvde jeg å finne alle for morro skyld Nytt, lett spørsmål: I en episode teller man ned til noe. Hva teller man ned til, og fra hva starter nedtellingen? Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Man teller ned til barney skal bli slappet av marshall. Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Det går over flere episoder, men du har jo rett, men jeg tenker på noe annet, i en nyere episode. Lenke til kommentar
edge Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Nedtellingen fra 100 til Lily forteller Marshall at faren er død? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå