Gå til innhold

How I Met Your Mother - Quiztråd (Regler i første post)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hæ? Nei det var vel ikke det? Det var jo hun som hadde funnet seg en ny kjærste, og når Barney kom til henne for å finne ut om det var hun, introduserte hun de to til hverandre. Og de satt seg ned og hadde en hyggelig prat og alt sånn der, så fant han ut at hun hadde vært utro med han med Barney imens de faktisk var ilag. Amirite?

Så vidt jeg kan huske sa tilslutt Barney unnskyld til hun han trodde det var, og han mente det også. Men det var ikke hun, det var bare ei veninne av Robin. Det var den kvelden Barney skulle "hitte" på Robin slik at hun sabotøren skullle vise seg. Og vi fikk vel aldri vite hvem denne sabotøren var fikk vi vel?

Og forresten, hun på teltur som han stjal bilen til heter Holly.

Endret av Smågal
Lenke til kommentar

Vi fikk ikke vite hvem sabotøren var, men jeg spurte ikke om det. Jeg spurte om hvem den siste jenten var som de trodde det var. Og det var hun som ble forlatt i et telt, imens han stjal bilen hennes.

Og hun du snakker om var faktisk hun han forlot i skogen ;) Samtalen foregikk på kjøkkenet da han kom for å si unnskyld/finne ut om det var hun.

Ja, jeg skrev i parantes hvem den ordentlige sabotøren var, aka Britney Spears.

Lenke til kommentar

Strengt tatt var svaret at han så det på kredittkortregningene hennes (som viste seg å være stjålet, men marshall trodde fortsatt at hun var tilbake, noe som jo stemte)

Nei han fant jo ut at det var stjålet... Så selv om at han tidligere trodde hun var tilbake så stemte jo ikke det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...