Smågal Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) Hæ? Nei det var vel ikke det? Det var jo hun som hadde funnet seg en ny kjærste, og når Barney kom til henne for å finne ut om det var hun, introduserte hun de to til hverandre. Og de satt seg ned og hadde en hyggelig prat og alt sånn der, så fant han ut at hun hadde vært utro med han med Barney imens de faktisk var ilag. Amirite? Så vidt jeg kan huske sa tilslutt Barney unnskyld til hun han trodde det var, og han mente det også. Men det var ikke hun, det var bare ei veninne av Robin. Det var den kvelden Barney skulle "hitte" på Robin slik at hun sabotøren skullle vise seg. Og vi fikk vel aldri vite hvem denne sabotøren var fikk vi vel? Og forresten, hun på teltur som han stjal bilen til heter Holly. Endret 10. februar 2011 av Smågal Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Vi fikk ikke vite hvem sabotøren var, men jeg spurte ikke om det. Jeg spurte om hvem den siste jenten var som de trodde det var. Og det var hun som ble forlatt i et telt, imens han stjal bilen hennes. Og hun du snakker om var faktisk hun han forlot i skogen Samtalen foregikk på kjøkkenet da han kom for å si unnskyld/finne ut om det var hun. Ja, jeg skrev i parantes hvem den ordentlige sabotøren var, aka Britney Spears. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Og vi fikk vel aldri vite hvem denne sabotøren var fikk vi vel? Jo, Abby. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) Daaamn, jaja. Hvem var denne Abby da? Har jo jeg helt glemt. e: resepsjonisten hos Stella? Var hun sabotøren? Endret 10. februar 2011 av Smågal Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Strengt tatt var svaret at han så det på kredittkortregningene hennes (som viste seg å være stjålet, men marshall trodde fortsatt at hun var tilbake, noe som jo stemte) Nei han fant jo ut at det var stjålet... Så selv om at han tidligere trodde hun var tilbake så stemte jo ikke det. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Daaamn, jaja. Hvem var denne Abby da? Har jo jeg helt glemt. e: resepsjonisten hos Stella? Var hun sabotøren? Det stemmer Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) Resepsjonisten til Stella edit:2 late Endret 10. februar 2011 av Narsissisten Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Foreslår at vi setter enda en strek nå, og lar Alinoe finne på et nytt spørsmål :-) Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Hehe, småpinlig å ha glemt det, trodde jeg hadde det meste på stell, haha. Menmen, det stemmer jo faktisk det du sier. Gogo Alinoe . Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Hva er Dowisetrepla kort for? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Down Wind from Sevage Treatment Plant Eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Down Wind from Sevage Treatment Plant Eller noe i den duren. Downwind of the sewage treatment plant, så kan vel godkjennes det ja nytt spr? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Hehe, var ikke så langt unna da. I en av de første sesongene, hvilken konsert hadde Marshall en ekstra billett til? Holder med etternavnet. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Alanis Morissette? Var en konsert med hun i begynnelsen i hvert fall ? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Alanis Morissette er helt korrekt. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Nevn en av situasjonene hvor Barney har blitt slapped av Marshall? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 "prematurely"-slapped når de hadde slap-bet om hvorfor Robin ikke likte kjøpesenter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå