Stigma Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Hei, I følge ggmania ble Fusion demonstrert for første gang 2 juni, ref link: http://www.techamok.com/?pid=8024 men det ser ut som det var live. Har noen en videolink til dette? Kanske et bra forslag til forside story for hw.no også? det er vel ikke så mye data på hva fusion faktisk kan levere fra før av, så forhåpentligvis gav demonstrasjonen noe mer innsikt. -Stigma Lenke til kommentar
Arve1234567890 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Hardware sin artikkel Dog ikke en videolink da..... Hvis det var det du ville ha Hardware-artikkel om... Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 Åja, den hadde jeg faktisk lest, men det omhandler jo faktisk samme event ser jeg. Det er bare meg som er litt sløv da - jeg trodde det var mer kommet mer spesifikk info ut, men tydeligvis ikke. -Stigma Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Kom over en video om akkuratt dette, husker seff ikke siden nå De demonstrerte Alien VS Predator på APU'en, (Fusion tingen) Og noen andre ting. Den taklet det ganske bra faktisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå