DaMole Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Hei Jeg har lett litt rundt på google for å finne speningsregulatoren til TMS Classic 50cc scooter, men har ikke lyktes. Så jeg lurte på om noen her vet hvor den er, gjerne ta med bilder så jeg vet hvordan den ser ut. Scooteren er en 2009 modell. Takker for svar! Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Sjekk instruksjonsboka, evt. ta kontakt med forhandleren. Lenke til kommentar
DaMole Skrevet 13. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2010 Står ikke noe i instruksjonsboken, for jeg fikk ikke noe med meg da jeg kjøpte den, kun et servicehefte som det heller ikke står noe i angående det. Har sett i brukermanualen på nettet, men har ikke funnet noe om den. Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Men har du tatt kontakt med forhandleren? Lenke til kommentar
DaMole Skrevet 14. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2010 Nei, men jeg tviler på at de har noen bilder av den o.l Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Du kan jo ringe dem og kreve såppas service da. De må jo kunne sørke for enten verksted, verkstedmanual eller en mer utfyllende instruksjonsbok i det minste bruke 5 minutter på å ta noen bilder av den eller sette en pil på en tegning! Såppas bør du forlange! Lenke til kommentar
DaMole Skrevet 28. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2010 Bump. Har enda ikke funnet ut hvor den er. Er det noen som har en kinesisk scooter som veit hvor den er? (Chuanl). Og det er ikke noe verksted her for de neste 300-400km. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Gjør som gutten sier da, ta kontakt med trendimport som importerer denne driten til norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå