Gå til innhold

Glemt kode på Ipod touch

Anbefalte innlegg

Heisann jeg har en ipod touch som jeg fikk av søskenbarnet mitt men han husker heller ikke koden så når jeg skal koble til itunes kommer det "Itunes kunne ikke koble til iPod-enheten" <<Henrik's iPod>> fordi den er låst med en kode. Du må oppgi koden på iPod-enheten før den kan brukes med i iTunes. Noen som vet hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du finner en detaljert løsning på problemer på supportsidene til Apple. Her er et utdrag:

Hvis du ikke husker koden, må du gjenopprette enheten ved å bruke datamaskinen du sist synkroniserte med. Dette lar deg nullstille koden og synkronisere dataene på nytt fra enheten (eller gjenopprette fra en sikkerhetskopi). Hvis du gjenoppretter på en annen datamaskin som aldri har blitt synkronisert med enheten, vil du kunne låse opp enheten for bruk og fjerne koden, men dataene vil ikke være der.

Løsningen er å synkronisere iPod Touchen med datamaskinen til fetteren din (hvis du vil beholde alt som er på den) eller med din egen (hvis det ikke gjør noe om alt blir slettet).

Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...