Gjest Alex Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Heisann I helga klarte æ å knuse en bit av fortanna ved hjelp av en kompiss knyttneve i fylla. e 17 år, å har hørt at da kan det fikses gratis, men ikke hvis man e 18 eller over. skal fra imårra av ut å seile i to uke, så kan ikke få det fiksa før det.. Men det æ lure på e om æ må punge ut flere tusen, bare nån hundrelappa, eller om det kan fiskes gratis på forhånd takk for hjelpa Og btw, dette er min første post på denne siden Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Kan nok ikke fiskes gratis, men siden du er under 18 regner jeg med at du får det gratis Lenke til kommentar
jop91 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Kan nok ikke fiskes gratis Koster det penger å fiske nå også!? :!: Lenke til kommentar
Sirheadly Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Så lenge du er under 18 så slepper du og betale noe, for og reparere en knekt tann. Har knekt begge fortennene mine. Men dog. noen år i mellom. Slapp og betale noe som helst siden jeg var under 18. Lenke til kommentar
Gjest Alex Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Takk for svar, nå er jeg spart for 2 ukers bekymring Lenke til kommentar
vidor Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Er nok lurt å la tannlegen se på dette før du reiser, så får han evt gi deg klarsignal på å utsette behandling av det i to ukers tid hvis det er forsvarlig. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Heisann I helga klarte æ å knuse en bit av fortanna ved hjelp av en kompiss knyttneve i fylla. e 17 år, å har hørt at da kan det fikses gratis, men ikke hvis man e 18 eller over. skal fra imårra av ut å seile i to uke, så kan ikke få det fiksa før det.. Men det æ lure på e om æ må punge ut flere tusen, bare nån hundrelappa, eller om det kan fiskes gratis på forhånd takk for hjelpa Og btw, dette er min første post på denne siden Jeg fikk knust begge fortennene når jeg falt under sprint. Fikk fiksa begge to gratis av tannleggen. Nå vet jeg ikke hvordan du knuste tannen din, om det var halve tannen vekk eller kun en liten bit. Men for all del, besøk tannlegge før du reiser. Kan fort være trøbel det der. Endret 7. juni 2010 av Pijus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå