Gå til innhold

Vurderer Onkyo TX-SR508B

Anbefalte innlegg

Hei.

Nå har det seg slik at denne recievern er på tilbud for ca 3100,- 3195,- (tror det var hos elkjøp, men ikke sikker). Det syntes jeg var en god pris, for en reciever med hdmi 1.4a, det meste av lyd-dekoding ogsåvidere. Den leverer også nok watt for min del (jeg trenger ikke 100+).

Høyttalerne mine er alle Proson høyttalere på 4 Ohm. (Front og senter skal visstnok være max 300W tror jeg.. har aldri kjørt dem hardt. De bak er litt eldre).

Er det noen som har testet denne og har innvendinger? :whistle:

Edit: De hadde den selvfølgelig ikke på lager, er ventet om 1 uke. Har bestilt en, så får jeg 30 dagers returrett hvis jeg ikke liker den. (åpent kjøp, som elkjøp kaller det)

Kos og klemz,

Vinterulv.

Endret av VinterUlv
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, joda. Jeg har tenkt vel og lenge på 607'ern også. Men Spock og hans logikk fikk overtaket på meg. 607 er en meget god reciever, men har HDMI 1.3, ikke 1.4. Jeg tror ikke forskjellen er stor, men jeg ser ikke grunnen til å kjøpe en med 1.3 når jeg kan få en som støtter 1.4. Teknisk (sett bort i fra at 600-serien er større og har mer watt pr kanal) er de veldig like.

Mulig jeg tar noen bilder og skriver en omtale/test når 508'ern er kommet i huset. Blir no veldig subjektivt da, jeg har ikke subwoofer, og høyttalerne mine er bare 'ok'. (Jeg er fornøyd, men audiofreaker får sikkert grå hår av å lese en omtale hvor man bruker høyttalere som IKKE koster skjorta!) :tease:

Endret av VinterUlv
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...