eurotrip Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Hallo! Jeg og tre andre drar på biltur i Europa i august. Vi er fra 21-23år og blir borte i 15 dager. Vi flyr til Düsseldorf og leier en Passat stasjonsvogn der. Vi ønsker å se mest mulig og tenker ikke å være veldig lenge på hvert sted, men blir nok noen dager i de større byene. Vi har selvsagt med oss kart og GPS og vil planlegge ruten i detalj siden. Den foreløpige ruten ser slik ut: - Düsseldorf – Brussel-Luxemburg - Luxemburg – Paris - Paris – Bordeaux - Bordeaux – Andorra – Barcelona - Barcelona – Marseille - Marseille – Cannes- Nice - Nice- Monaco – Milano - Milano – Liechtenstein - München - München – Düsseldorf Jeg lurer på om noen har vært på en slik tur tidligere og har noen gode råd. I tillegg tar jeg gjerne imot tips om severdigheter som er verdt å se langs den planlagte ruten. Vi har ikke bestilt noe overnatting ennå, men tenker å sove på hosteller og i telt/hytter. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Tyskland: Bilinteressert? Stikk innom BMW Museum/Welt i München. Tyskland: Schloss Neuschwanstein kan være greit å få med seg. Lenke til kommentar
eurotrip Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2010 Ja, kanskje vi tar turen innom Schloss Neuschwanstein. Slottet så fabelaktig ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå