Gjest Slettet+3124 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Et lite portrett av kjerringa her en søndagsmorgen: f2,8 1/60sek ISO320 50mm Tja.. hva sier folket? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Takk for svar! Fokusen er fin den.. Noen andre kommentarer på det fototekniske? Lenke til kommentar
picatta Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Det er for lite luft rundt ansiktet, spesielt til venstre og på toppen. Ellers så har du midten av øynene plassert i ett "gylden regel punkt", BRA Du har fått fram følelsene i situasjonen... Lenke til kommentar
fredped Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Fint portrett, men jeg vet ikke helt om jeg liker det du har gjort med øynene. Den etterbehandlingen du har utført gjør at de "spretter" litt ut av bildet. På høyre øye er også randen på nedre øyelokk tilført ekstra fargemetning (eller hun har øyekatar?), noe som ikke slår helt heldig ut. Hånden hennes synes litt "plassert" på kinnet, som hun ikke støtter seg på den ordentlig, og bidrar til at portrettet i mine øyne virker litt kunstig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå