Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Erfaringer med Hyundai Coupe FX 1.6 1998

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liten grunn til å være skeptisk til disse bilene. Personlig erfaring.

Bra utseende, relativt lav og stabil pris. Lite feil. Det du ikke får er kvalitetsfølelsen du har i tyske biler.

Har lest gjennom tråden din!

Ser veldig bra ut den Coupe'en din :D

Lenke til kommentar

Takker. :)

Tror aldri jeg vil kjenne kvaliteten av tyske biler i hele mitt liv, ikke når det kommer til BMW. Har aldri hatt noe som er så ustabilt i drift. Savner min gamle KIA.

Jeg mente kvalitetsfølelsen. Kvaliteten på eldre tyske biler er mer variabel enn asiatiske. Men du har nok en bedre kjørefølelse i en tysker. Det føles mer solid og "eksklusivt", mens det i virkeligheten kanskje ikke er det.

Lenke til kommentar

Gratulerer med ny bil da :)

Sportlig og sportslig du, den ser jo faen ikke ut. Du kan ihvertfall få en penere bil til den prisen, her er et eksempel:, som er desidert den peneste bilen du får til prisen

Som de aller fleste Audier er denne plaget av et typisk tilfelle av total mangel på stil og klasse. Skal man ha en gammel haug som kan parkeres utenfor Grand Hotel uten at folk tror det er bønder i byen med motorstopp, er det kun en håndfull modeller som kvalifiserer - som f.eks. denne:

49_540866240.jpg

For øvrig gratulerer til trådstarter med ny bil. :)

Tja stil og klasse du, får stadigvekk kommentarer av hvor pen bilen er, vil abselutt si det er en bil av klasse i forhold til prisen, og hvor mye klasse den får avgjør du selv iforhold til hva du gjør med den. Dog skal jeg være enig i at den Romeoen ser rimlig bra ut også, vurderte den men droppet den pga jeg har hørt det er mye feil med disse, fra venner og bilmekanikere.

Men bondebil er det overhodet ikke, synes den ser rimlig luksuriøs ut til prisen faktisk

123123z.jpg

dog tror jeg verken jeg eller trådstarter er på "grand hotel nivå", så det er egentlig bare latterlig å sammenligne med, en ordentlig bil med klasse får man ikke til under 100k uannsett, men heller langt, langt over..

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Sportlig og sportslig du, den ser jo faen ikke ut. Du kan ihvertfall få en penere bil til den prisen, her er et eksempel:, som er desidert den peneste bilen du får til prisen

Som de aller fleste Audier er denne plaget av et typisk tilfelle av total mangel på stil og klasse. Skal man ha en gammel haug som kan parkeres utenfor Grand Hotel uten at folk tror det er bønder i byen med motorstopp, er det kun en håndfull modeller som kvalifiserer - som f.eks. denne:

Tja stil og klasse du, får stadigvekk kommentarer av hvor pen bilen er, vil abselutt si det er en bil av klasse i forhold til prisen, og hvor mye klasse den får avgjør du selv iforhold til hva du gjør med den. Dog skal jeg være enig i at den Romeoen ser rimlig bra ut også, vurderte den men droppet den pga jeg har hørt det er mye feil med disse, fra venner og bilmekanikere.

Men bondebil er det overhodet ikke, synes den ser rimlig luksuriøs ut til prisen faktisk

Beklager å si det, men Audi A4 er den nye Ford Sierra. Og da gjelder de samme reglene. Hvis du har en VIP-style Sierra, og naboen din har en "jeg-jobber-15%-på-BilXtra-Sierra", så har du fortsatt den samme bilen.

Jeg fikk bekreftet dette når jeg solgte min 97 A3, hvilke folk som ringte på den....

Her har du et utvalg av moderne Ford Sierraer til salgs:

56_1098963268.jpg

44_1084421266.jpg

82_355133032.jpg

06_-1012994865.jpg

Sist et bilde av hvordan det skal gjøres :)

4538857989_be0054f2a2_b.jpg

Endret av Rs125
Lenke til kommentar

Beklager å si det, men Audi A4 er den nye Ford Sierra. Og da gjelder de samme reglene. Hvis du har en VIP-style Sierra, og naboen din har en "jeg-jobber-15%-på-BilXtra-Sierra", så har du fortsatt den samme bilen.

Jeg fikk bekreftet dette når jeg solgte min 97 A3, hvilke folk som ringte på den....

Her har du et utvalg av moderne Ford Sierraer til salgs:

56_1098963268.jpg

44_1084421266.jpg

82_355133032.jpg

06_-1012994865.jpg

Sist et bilde av hvordan det skal gjøres :)

4538857989_be0054f2a2_b.jpg

Vell borsett fra Alfa Romoen får man ikke noen overall penere bil til den prisen, uansett stil eller klasse, nuff said.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...