Superalex1 Skrevet 3. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2010 Vel, her er "gullet" mitt Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Må selv si at jeg har vært litt skeptisk til disse bilene. Pen å se på, lav km.stand, brukbar pris. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Liten grunn til å være skeptisk til disse bilene. Personlig erfaring. Bra utseende, relativt lav og stabil pris. Lite feil. Det du ikke får er kvalitetsfølelsen du har i tyske biler. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Tror aldri jeg vil kjenne kvaliteten av tyske biler i hele mitt liv, ikke når det kommer til BMW. Har aldri hatt noe som er så ustabilt i drift. Savner min gamle KIA. Lenke til kommentar
Superalex1 Skrevet 3. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2010 Liten grunn til å være skeptisk til disse bilene. Personlig erfaring. Bra utseende, relativt lav og stabil pris. Lite feil. Det du ikke får er kvalitetsfølelsen du har i tyske biler. Har lest gjennom tråden din! Ser veldig bra ut den Coupe'en din Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Takker. Tror aldri jeg vil kjenne kvaliteten av tyske biler i hele mitt liv, ikke når det kommer til BMW. Har aldri hatt noe som er så ustabilt i drift. Savner min gamle KIA. Jeg mente kvalitetsfølelsen. Kvaliteten på eldre tyske biler er mer variabel enn asiatiske. Men du har nok en bedre kjørefølelse i en tysker. Det føles mer solid og "eksklusivt", mens det i virkeligheten kanskje ikke er det. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) Gratulerer med ny bil da Sportlig og sportslig du, den ser jo faen ikke ut. Du kan ihvertfall få en penere bil til den prisen, her er et eksempel:, som er desidert den peneste bilen du får til prisen Som de aller fleste Audier er denne plaget av et typisk tilfelle av total mangel på stil og klasse. Skal man ha en gammel haug som kan parkeres utenfor Grand Hotel uten at folk tror det er bønder i byen med motorstopp, er det kun en håndfull modeller som kvalifiserer - som f.eks. denne: For øvrig gratulerer til trådstarter med ny bil. Tja stil og klasse du, får stadigvekk kommentarer av hvor pen bilen er, vil abselutt si det er en bil av klasse i forhold til prisen, og hvor mye klasse den får avgjør du selv iforhold til hva du gjør med den. Dog skal jeg være enig i at den Romeoen ser rimlig bra ut også, vurderte den men droppet den pga jeg har hørt det er mye feil med disse, fra venner og bilmekanikere. Men bondebil er det overhodet ikke, synes den ser rimlig luksuriøs ut til prisen faktisk dog tror jeg verken jeg eller trådstarter er på "grand hotel nivå", så det er egentlig bare latterlig å sammenligne med, en ordentlig bil med klasse får man ikke til under 100k uannsett, men heller langt, langt over.. Endret 4. juli 2010 av MrLG Lenke til kommentar
aklla Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Gratulerer med ny bil og ny emnetittel Emnetittelen er endret til noe mer beskrivende, se her for mer info. Emnetittelen brøt også med tre-ords-regelen. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) Gratulerer med ny bil da Sportlig og sportslig du, den ser jo faen ikke ut. Du kan ihvertfall få en penere bil til den prisen, her er et eksempel:, som er desidert den peneste bilen du får til prisen Som de aller fleste Audier er denne plaget av et typisk tilfelle av total mangel på stil og klasse. Skal man ha en gammel haug som kan parkeres utenfor Grand Hotel uten at folk tror det er bønder i byen med motorstopp, er det kun en håndfull modeller som kvalifiserer - som f.eks. denne: For øvrig gratulerer til trådstarter med ny bil. Tja stil og klasse du, får stadigvekk kommentarer av hvor pen bilen er, vil abselutt si det er en bil av klasse i forhold til prisen, og hvor mye klasse den får avgjør du selv iforhold til hva du gjør med den. Dog skal jeg være enig i at den Romeoen ser rimlig bra ut også, vurderte den men droppet den pga jeg har hørt det er mye feil med disse, fra venner og bilmekanikere. Men bondebil er det overhodet ikke, synes den ser rimlig luksuriøs ut til prisen faktisk Beklager å si det, men Audi A4 er den nye Ford Sierra. Og da gjelder de samme reglene. Hvis du har en VIP-style Sierra, og naboen din har en "jeg-jobber-15%-på-BilXtra-Sierra", så har du fortsatt den samme bilen. Jeg fikk bekreftet dette når jeg solgte min 97 A3, hvilke folk som ringte på den.... Her har du et utvalg av moderne Ford Sierraer til salgs: Sist et bilde av hvordan det skal gjøres Endret 5. juli 2010 av Rs125 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Gratulerer med ny bil da Sportlig og sportslig du, den ser jo faen ikke ut. Du kan ihvertfall få en penere bil til den prisen, her er et eksempel:, som er desidert den peneste bilen du får til prisen Som de aller fleste Audier er denne plaget av et typisk tilfelle av total mangel på stil og klasse. Skal man ha en gammel haug som kan parkeres utenfor Grand Hotel uten at folk tror det er bønder i byen med motorstopp, er det kun en håndfull modeller som kvalifiserer - som f.eks. denne: For øvrig gratulerer til trådstarter med ny bil. Tja stil og klasse du, får stadigvekk kommentarer av hvor pen bilen er, vil abselutt si det er en bil av klasse i forhold til prisen, og hvor mye klasse den får avgjør du selv iforhold til hva du gjør med den. Dog skal jeg være enig i at den Romeoen ser rimlig bra ut også, vurderte den men droppet den pga jeg har hørt det er mye feil med disse, fra venner og bilmekanikere. Men bondebil er det overhodet ikke, synes den ser rimlig luksuriøs ut til prisen faktisk Beklager å si det, men Audi A4 er den nye Ford Sierra. Og da gjelder de samme reglene. Hvis du har en VIP-style Sierra, og naboen din har en "jeg-jobber-15%-på-BilXtra-Sierra", så har du fortsatt den samme bilen. Jeg fikk bekreftet dette når jeg solgte min 97 A3, hvilke folk som ringte på den.... Her har du et utvalg av moderne Ford Sierraer til salgs: Sist et bilde av hvordan det skal gjøres Vell borsett fra Alfa Romoen får man ikke noen overall penere bil til den prisen, uansett stil eller klasse, nuff said. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå