MrL Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Sportlig og sportslig du, den ser jo faen ikke ut. Du kan ihvertfall få en penere bil til den prisen, her er et eksempel:, som er desidert den peneste bilen du får til prisen Det med at noen at bilen ikke ser ut i måneskinn ble kommentert tidligere i posten, og det er vel opp til trådstarter selv om han syns bilen er fin eller ei? Eller bestemmer du det? fail Vell noen synes det er kult å ture rundt i sin Volva 240, andre i en stygg coupe. Såklart er det opp til trådstarter, men det eneste som er fail her er at han ikke ser hvor stygg den bilen er. Men jeg kan trøste han med at det er ihvertfall langt fra den styggeste du får til den prisen Du bestemmer tydeligvis hvilken biler som er kule og hvilke som er stygge, gratulerer! Takk! Jeg vet at det ikke er alle på forumet her som har bra nok smak til å sitte med en slik makt, men jeg er vell en av de heldige Endret 11. juni 2010 av MrLG Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564 Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Er vel mer praktisk, dessuten så er ikke noen av fabrikatene av de bilene du nevner kjent for og lage noe spess med bakhjulsdrevne biler. Toyota Supra? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Er vel mer praktisk, dessuten så er ikke noen av fabrikatene av de bilene du nevner kjent for og lage noe spess med bakhjulsdrevne biler. Toyota Supra? Sa ikke at de ikke lager i det hele : ) Bare "ikke noe spess" med bakhjulsdrevne biler, beklager vist det var utydelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Sportlig og sportslig du, den ser jo faen ikke ut. Du kan ihvertfall få en penere bil til den prisen, her er et eksempel:, som er desidert den peneste bilen du får til prisen Det med at noen at bilen ikke ser ut i måneskinn ble kommentert tidligere i posten, og det er vel opp til trådstarter selv om han syns bilen er fin eller ei? Eller bestemmer du det? fail Vell noen synes det er kult å ture rundt i sin Volva 240, andre i en stygg coupe. Såklart er det opp til trådstarter, men det eneste som er fail her er at han ikke ser hvor stygg den bilen er. Men jeg kan trøste han med at det er ihvertfall langt fra den styggeste du får til den prisen Du bestemmer tydeligvis hvilken biler som er kule og hvilke som er stygge, gratulerer! Takk! Jeg vet at det ikke er alle på forumet her som har bra nok smak til å sitte med en slik makt, men jeg er vell en av de heldige Gratulerer igjen, du bestemmer også hva "god" smak er. Tror TS har gjennomskuet dine påstander for lenge siden, så det beste er vel og la være ? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Sportlig og sportslig du, den ser jo faen ikke ut. Du kan ihvertfall få en penere bil til den prisen, her er et eksempel:, som er desidert den peneste bilen du får til prisen Det med at noen at bilen ikke ser ut i måneskinn ble kommentert tidligere i posten, og det er vel opp til trådstarter selv om han syns bilen er fin eller ei? Eller bestemmer du det? fail Vell noen synes det er kult å ture rundt i sin Volva 240, andre i en stygg coupe. Såklart er det opp til trådstarter, men det eneste som er fail her er at han ikke ser hvor stygg den bilen er. Men jeg kan trøste han med at det er ihvertfall langt fra den styggeste du får til den prisen Du bestemmer tydeligvis hvilken biler som er kule og hvilke som er stygge, gratulerer! Takk! Jeg vet at det ikke er alle på forumet her som har bra nok smak til å sitte med en slik makt, men jeg er vell en av de heldige Gratulerer igjen, du bestemmer også hva "god" smak er. Tror TS har gjennomskuet dine påstander for lenge siden, så det beste er vel og la være ? La være ? Sorry kan kan nok ikke unngå å fortelle andre hvor dårlig smak de har, men jeg har konkludert med at smaken hans ikke er så dårlig da det finnes styggere biler til den prisen, dog det finnes også penere Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Her har du jo en knallflott bil med store flotte vinduer og god takhøyde i forhold til størrelsen på bilen. Kanskje ikke sportslig... men praktisk 1 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Her har du jo en knallflott bil med store flotte vinduer og god takhøyde i forhold til størrelsen på bilen. Kanskje ikke sportslig... men praktisk What your point? Og hva har den bilen med tråden å gjøre? TS spurte etter råd om Hyundai Coupe, ikke hvilken bil dere liker/ikke liker.. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Skal vi la diskusjonen om hva som er en fin bil ligge? Såvidt jeg ser har ikke spørsmålet til TS noe med det å gjøre Jeg er den første til å innrømme at jeg ikke har erfaring fra dette forumet så hvis dere har noe dere vil si på dette så send meg en PM, men hold det unna tråden Lenke til kommentar
Superalex1 Skrevet 11. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2010 Har selv Coupen og er fornøyd med den. Så sporty utseende får du ikke på noe annen bil til den prisen. Ting du må se etter: - Se etter sprekk i eksosmanifold. Dette lukter du om du gir på turtall når du sitter inni om sprekken er stor nok. - Oljeforbruk. Min bruker nå ca 1l per 100 mil. - Sitter bakfanger ordentlig på? De to siste bilene jeg så på så var den dårlig festet på venstresiden. Ikke noe farlig, bare så ikke like bra ut. - Spoiler så kan klarlakken flasse av. Det var det også på de to siste jeg så på, inkludert den jeg har nå. Dette er vel det som blir regnet som "typiske" feil på denne modellen. Takker, skal se etter dette når jeg drar å ser på den Sportlig og sportslig du, den ser jo faen ikke ut. Du kan ihvertfall få en penere bil til den prisen, her er et eksempel:, som er desidert den peneste bilen du får til prisen Det med at noen at bilen ikke ser ut i måneskinn ble kommentert tidligere i posten, og det er vel opp til trådstarter selv om han syns bilen er fin eller ei? Eller bestemmer du det? fail Vell noen synes det er kult å ture rundt i sin Volva 240, andre i en stygg coupe. Såklart er det opp til trådstarter, men det eneste som er fail her er at han ikke ser hvor stygg den bilen er. Men jeg kan trøste han med at det er ihvertfall langt fra den styggeste du får til den prisen Du bestemmer tydeligvis hvilken biler som er kule og hvilke som er stygge, gratulerer! Takk! Jeg vet at det ikke er alle på forumet her som har bra nok smak til å sitte med en slik makt, men jeg er vell en av de heldige Hvilken bil har du? Og hvilken bil vil du anbefale meg å kjøpe i denne prisklassen 40000-60000? Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Hvilken bil har du?Og hvilken bil vil du anbefale meg å kjøpe i denne prisklassen 40000-60000? Mitt svar på dette fikk du litt lenger opp i tråden her... Hvilken bil jeg har er vel litt uvesentlig... men du finner den på hjemmesiden min. Lenke til kommentar
Superalex1 Skrevet 11. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2010 Hvilken bil har du?Og hvilken bil vil du anbefale meg å kjøpe i denne prisklassen 40000-60000? Mitt svar på dette fikk du litt lenger opp i tråden her... Hvilken bil jeg har er vel litt uvesentlig... men du finner den på hjemmesiden min. Fin bil Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Hvis TS synes Hyundai Coupe ser bra ut, og han liker bilen ser jeg ikke noen fornuftige argumenter som tilsier at han ikke skal kjøpe den. Kvaliteten på disse er visst rimelig god, så det er bare å kjøpe. Personlig synes jeg de så litt smårare ut inntil den modellen som kom på 2002 tallet en gang. Lenke til kommentar
Superalex1 Skrevet 11. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2010 Syntes den ser veldig bra ut, har hatt lyst på en slik leeeenge. Har ikke sett noen argumenter som gjør at jeg har skiftet mening, så regner med at jeg blir å kjøpe den. Helt enig i at 2002 utgaven og nyere ser litt bedre ut enn den 98 modellen jeg ser på. Hvis jeg er fornøyd med den 98 modellen jeg skal kjøpe snart, blir jeg kanskje å kjøpe en nyere utgave når bankkontoen tillater det Lenke til kommentar
MrL Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Har selv Coupen og er fornøyd med den. Så sporty utseende får du ikke på noe annen bil til den prisen. Ting du må se etter: - Se etter sprekk i eksosmanifold. Dette lukter du om du gir på turtall når du sitter inni om sprekken er stor nok. - Oljeforbruk. Min bruker nå ca 1l per 100 mil. - Sitter bakfanger ordentlig på? De to siste bilene jeg så på så var den dårlig festet på venstresiden. Ikke noe farlig, bare så ikke like bra ut. - Spoiler så kan klarlakken flasse av. Det var det også på de to siste jeg så på, inkludert den jeg har nå. Dette er vel det som blir regnet som "typiske" feil på denne modellen. Takker, skal se etter dette når jeg drar å ser på den Sportlig og sportslig du, den ser jo faen ikke ut. Du kan ihvertfall få en penere bil til den prisen, her er et eksempel:, som er desidert den peneste bilen du får til prisen Det med at noen at bilen ikke ser ut i måneskinn ble kommentert tidligere i posten, og det er vel opp til trådstarter selv om han syns bilen er fin eller ei? Eller bestemmer du det? fail Vell noen synes det er kult å ture rundt i sin Volva 240, andre i en stygg coupe. Såklart er det opp til trådstarter, men det eneste som er fail her er at han ikke ser hvor stygg den bilen er. Men jeg kan trøste han med at det er ihvertfall langt fra den styggeste du får til den prisen Du bestemmer tydeligvis hvilken biler som er kule og hvilke som er stygge, gratulerer! Takk! Jeg vet at det ikke er alle på forumet her som har bra nok smak til å sitte med en slik makt, men jeg er vell en av de heldige Hvilken bil har du? Og hvilken bil vil du anbefale meg å kjøpe i denne prisklassen 40000-60000? Jeg har nettopp den bilen jeg viste deg på forrige side, en Audi A4 1996 modell, gått så lite som 124.000 km. Og det er stort sett det som skiller en fra 30 til en på 60 er nettopp kilometerstanden, så minsker faren for trøbbel. Men alikvell, mye bil for penga, utseendemessig har jeg aldri som tidligere nevnt sett noen som slår audien til prisen. Folk har av og til nesten ikke trodd meg når de har hørt at jeg kun har betalt 60 Endret 11. juni 2010 av MrLG Lenke til kommentar
mossing91 Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Jeg har nettopp den bilen jeg viste deg på forrige side, en Audi A4 1996 modell, gått så lite som 124.000 km. Og det er stort sett det som skiller en fra 30 til en på 60 er nettopp kilometerstanden, så minsker faren for trøbbel. Men alikvell, mye bil for penga, utseendemessig har jeg aldri som tidligere nevnt sett noen som slår audien til prisen. Folk har av og til nesten ikke trodd meg når de har hørt at jeg kun har betalt 60 Igjen inne på smak, og siden det er subjektivt skal et råd kunne gis, men meninger holdes stille med mindre TS ønsker noens meninger ang det temaet. OT: For min del er bilen din noe mine besteforeldre hadde for 14 år tilbake, og er kjedelig og med slapsete kjørekomfort. I det minste har biler som Celica og Coupe et litt sportslig preg(subjektivt igjen!) og oppfattes derfor lettere som finere og kulere biler blandt de yngre. Bil til 60 lapper (litt modifisert siden): Lenke til kommentar
Superalex1 Skrevet 24. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2010 Vel, da har man kjøpt seg Hyundai Coupe 1 Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) Sportlig og sportslig du, den ser jo faen ikke ut. Du kan ihvertfall få en penere bil til den prisen, her er et eksempel:, som er desidert den peneste bilen du får til prisen Som de aller fleste Audier er denne plaget av et typisk tilfelle av total mangel på stil og klasse. Skal man ha en gammel haug som kan parkeres utenfor Grand Hotel uten at folk tror det er bønder i byen med motorstopp, er det kun en håndfull modeller som kvalifiserer - som f.eks. denne: For øvrig gratulerer til trådstarter med ny bil. Endret 24. juni 2010 av Magnum p.i. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Vel, da har man kjøpt seg Hyundai Coupe Gratulurerer! Kommer det Showcase/Worklog snart? Lenke til kommentar
Superalex1 Skrevet 26. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2010 Vel, da har man kjøpt seg Hyundai Coupe Gratulurerer! Kommer det Showcase/Worklog snart? Takker takker får se om jeg legger ut et par bilder etterhvert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå