Nalenu Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Hei Jeg går vg2 el-energi og er ferdig med kurset om noen uker. Men så har det seg sånn at jeg har vert borti noen episoder der jeg har kasta busskortet til en mindreårig ut av bussen og startet en slosskamp med en medelvev på skolen (alt under russetiden) Hva er sjansene for at jeg får nedsatt oppførsel? Har verken lite lyst til å vise et vitnemål med nedsatt eller gå opp igjen kurset... Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Svært liten, trulig ville du bli tatt inn til møte med kontaktlæreren vist du sto i fare får og bli nedsatt i orden og atferd. Men alltid er muligheten men tru de ser et blindt øye på hendelsene Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Hvorfor mener du at du burde slippe unna nedsatt oppførsel når du har hatt svært dårlig oppførsel i disse 2 sakene du refererer til? Endret 7. juni 2010 av Flodec Lenke til kommentar
Beggar Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Han bare lurer på sjansene for at det skal bli nedsatt... Jeg trur det går bra, siden det skjedde i russetiden så stiller de seg som regelt med et blindt øye til, kanskje en anmerkning eller noe sånt, men ikke mer enn det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå