Langtind Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Langtind: Hvorfor bestilte du hvis du bor i Oslo? Det er jo bare for deg å dra til Furuset. Er i Trondheim i sommer... Derfor.... Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Telebutikken fikk inn et parti T610 idag min er sendt, pakka ligger i stokke nå, får den mest sannsynlig på døra her imorgen; GJETT om jeg gleder meg:D Lenke til kommentar
GOMP Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Hvordan fikk du vite at den var sendt? fikk du mail fra dem? jeg lagde nemlig ikke konto på telebutikken.no når jeg kjøpte mobilen. Jeg tenkte d kanskje hadde vert litt smart siden du ser ting du har kjøpt der osv. Jeg spurte dem om de kunne sette inn den orderen jeg hadde bestillt inn på oversikten på kontoen, men det kunne han ikke? Det syns jeg seriøst burde gått an? Jeg syns de har et elendig opplegg. Siste gang jeg handler no på den shoppen der ja! Lurer fælt på når de sender min mobil! De har tukkla med bestillingen min også, håper de har fikset opp i d! Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Ser mange bestiller fra Telebutikken.no. Er det billigst å bestille T610 der ? Jeg skal bestille min nå og gleder meg som en unge Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 nei, fikk ikkeno mail, står når man logger inn der ja:P Lenke til kommentar
Langtind Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Hmmm... Fikk bekreftelse fra siba på mandagen at T610'en min var sendt. Sjekket opp på posten og så at tlf'en var levert inn i Stavanger. Men filler'n meg hvor lenge skal den ligge der da? Har gått to dager nå og fortsatt står det på nettspor at den ligger og venter på meg der... Er det nettspor som suger, eller hva? (vil ha den tlf'en NÅ!) Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 min er i drammen nå, kommer garantert på døra i løpet av dagen Lenke til kommentar
GOMP Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Der tror jeg det ordna seg ja =) Jeg har fått en ordrebekreftelse nå hvertfall. Gleder meg til mobilen kommer! Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 18. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2003 nei, fikk ikkeno mail, står når man logger inn der ja:P Er medlemmer prioritert der eller? Venter i spenning. *sjekker om den er sendt* Er ikke sendt ennå. Kjipe greier! Lenke til kommentar
Langtind Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Endelig er min kommet til Trondheim, så i morgen (håper jeg iallefall) blir jeg en lykkelig eier (forhåpentligvis) av en flott T610! Lenke til kommentar
levlex Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 www.mobil.nu skriver idag at t610 vil komme i andre farger mot slutten av sommeren. Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Fikk T610 idag fra telebutikken! står på lading nå, 3 timer til, *vente* hehe:) Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2003 Fikk T610 idag fra telebutikken! står på lading nå, 3 timer til, *vente* hehe:) Min er ikke sendt ennå en gang! Ukule greier! Lenke til kommentar
GOMP Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Min er heller ikke sendt. Det er så irriterende med tanke på at jeg var en av de som bestillte først. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2003 Min er heller ikke sendt. Det er så irriterende med tanke på at jeg var en av de som bestillte først. Samme her. Var tidlig ute! Lenke til kommentar
perpotet Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Hmmm... Fikk bekreftelse fra siba på mandagen at T610'en min var sendt. Sjekket opp på posten og så at tlf'en var levert inn i Stavanger. Men filler'n meg hvor lenge skal den ligge der da? Har gått to dager nå og fortsatt står det på nettspor at den ligger og venter på meg der... Er det nettspor som suger, eller hva? (vil ha den tlf'en NÅ!) Jeg fikk også bekreftelse fra siba på mandag om at telefonen var sendt, men på det nettspor-nummeret jeg fikk er det fortsatt ikke registrert noe data! ARGH!! :x Ringte support-telefonen deres i 10-tiden, og så skulle jeg bli oppringt igjen med en gang fra noen på web-shop`en. ..men har fortsatt ikke hørt noe Flere som har opplevd det samme? Altså at nettspor ikke funker ellerno? Det beste jeg kan håpe på er at jeg har fått oppgitt feil nummer, og at telefonen er på vei...men har mine tvil Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Har brukt telefonen litt nå, kjempefornøyd så langt! Har ikke testa om det er støy i høyttaleren, men antar at det ikke er det denne er R3A, 03W22 Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 22. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2003 Fått min, endelig. Lenke til kommentar
GOMP Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Ser det ut som om min mobil er sendt? Seff not... det er jo telebutikken. De svarer aldrig på mail og er treige som bare det! Noen som vet når de får inn nye partier med mobilen? Tror jeg klikker! Lenke til kommentar
JZA Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Mente de skulle få inn et parti den 11. Juli. Et stort et faktisk, ikke hørt noe mer etter det jeg ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå