Dunestar Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Noen som har bestillt T610 hos Telebutikken.no og fått den? Er litt sur. Har venta lenge! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Jeg har også bestilt den der. Bestilte den 10'ende og har enda ikke fått noe. :x Har sendt mail og ringt men ikke fått svar. Iriterende når alle andre her skryter av sin t610 og jeg sitter og venter. Noen som har bestilt fra telebutikken og fått den i det hele tatt? Lenke til kommentar
GOMP Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Jeg har også bestillt T610 hos telebutikken.no -.- Har venta en god stund jeg også! Fikk mail for et par dager siden som sa at bestillingen var ufullstendig. Det manglet visst info om abbonementet.... Jeg har aldrig fått noen forespørsel om disse opplysningene. Jeg er litt skuffa over telebutikken... alle svar blir svart med korte setninger og som oftest elendige svar. Men men, kan ver det bare er jeg som er uheldig??? Lenke til kommentar
- MaRe - Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Jeg bestillte en telefon derifra for noen mnd siden og jeg liker ikke Telebutikken,svarer jo nesten aldri på mail.. Er nok en stund til Telebutikken får inn T610,skulle få det inn uke 25 tror jeg.. Bestillte i fra MPX jeg,får den i morgen. Jippiii Lenke til kommentar
gotark Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Har bestilt min fra Siba, på fredag. Har ikke noe erfaringer med siba. (noen?) Lurer på hvor lenge det er til jeg får den. Skal til england om to uker, vil ha den med, så jeg kan sende bilder hjem Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Jeg bestilte 4. juni fra telebutikken, har fått levert FM radioen dagen etter, så ble bordladeren sendt nå på fredag, venter bare på T610 nå Ventes inn uke 25 står det jo, den uka begynner om 40 minutter den;) Lenke til kommentar
- MaRe - Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 ja det gjør den jaggu.. Sender de 3 ting hver for seg,hvorfor ikke i EN pakke... Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 hehe, godt spørsmål, blir jeg trukket for 3 x 45kr blir det rabalder! har ikke hatt mye nytte av fm radioen og bordladeren ennå nei! Lenke til kommentar
- MaRe - Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Hehee.. Er jo litt rart at de ikke kunne sende det samlet da så lenge alt er til den mobilen som kommer sist.. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 16. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2003 SonyEricsson T610 Aluminium (Ventes inn uke 25) Må nok regne med å vente ei stund til, ja... Lenke til kommentar
jellow Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 bestilte min fra komplett for i slutten av april (!), men fikk den fredagen.. er foresten meget fornøyd med den.. les på itavisen.no hvorfor den ble forsinet.. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 16. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2003 bestilte min fra komplett for i slutten av april (!), men fikk den fredagen.. er foresten meget fornøyd med den.. les på itavisen.no hvorfor den ble forsinet.. Vet utmerket godt hvorfor den ble forsinket... Det har vært snakket om det har på forumet i lang tid... :wink: Lenke til kommentar
gotark Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Siba er visst tingen. Jeg bestilte min på fredag. :-? Idag fikk jeg meld om at den er sendt. Gleder meg som en liten unge på juleaften Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 gotark: Hva slags melding fikk du ifra Siba? En melding på mail da kanskje? Har selv bestilt fra dem, og det står at den er levert men ikke fått den ennå. Jeg bestilte torsdags kveld (forrige uke). Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 min T610 fra telebutikken står som sendt 17.6.03 nå men jeg har ikke fått noe sporingsnummer ennå! håper den er her imorgen! Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Bestilte fra Citri.no for en god stund siden, men ikke fått noe beskjed om at den er underveis elns. Vil ha nå! Lenke til kommentar
Langtind Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 gotark: Hva slags melding fikk du ifra Siba? En melding på mail da kanskje? Har selv bestilt fra dem, og det står at den er levert men ikke fått den ennå. Jeg bestilte torsdags kveld (forrige uke). Om du logger inn på siba.no og trykker deg inn på "mine ordre", for så igjen å trykke på bestillingen for t610'en, så får du opp ett sporingsnr til posten. Kopier dette nr, gå på www.posten.no og bruk sporsøk eller hva det heter (ligger på forsiden, til høyre...) Min er i Stavanger nå, håper å få den i løpet av morgendagen eventuelt på torsdag... :smile: Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Lantind: Jepp, det funket i dag. På mandag når jeg testet med sporingsnummeret fikk jeg ikke noe. Det som er rart er at de sender fra Stavanger. Hadde egentlig forventet at de sendte fra Oslo. Langtind: Hvorfor bestilte du hvis du bor i Oslo? Det er jo bare for deg å dra til Furuset. Lenke til kommentar
hei_det_er_robin Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Jeg sier bare èn ting.. IKKE BESTILL FRA TELEBUTIKKEN.NO...! Bestilte en 3510i, (Som min mor overtok) den 21 desember.. Fikk aldri noe svar, eller telefon så jeg ringte inn til nettshoppen 5. Januar, da sa de at de ikke hadde mottatt noen bestilling. Ringte 2 uker etter dette igjen, (Hadde sendt inn ny bestilling på internett og fax) og da sa de at de heller ikke da hadde mottatt noen bestilling.. Gjorde så bestillinga på telefon, og da tok det ca 5 dager før jeg fikk fonen.. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Kjøp heller i butikk sier nå jeg om ikke prisen og beliggenheten er veldig gale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå