SGH Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Hei, har tenkt meg å kjøpe denne TV'n http://www.elkjop.no/product/lyd-bilde/tv/tv-er-fra-32-til-39/32HR3234/thomson-32-lcd-tv Må jeg betale noe annet enn det som står i prisen? Skal kun bruke TV'n til XBOX. Må jeg betale noe NRK lisens eller hva det heter da? Takker for svar. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Registrer TVen på dine foreldre (antar du er ung), og du slipper unna. Er du eldre vil jeg tro det er vanlig NRK-lisens, og det er det.Samme beløp og allting, men den gjelder da for alle TVer du eier, så engangsavgift per år. Den eneste måten å omgå dette på er å få et profesjonelt firma til å plombere antenneinngangen. Da er du ikke lisenspliktig, men dette må da gjøres på alle TVer du eier. Lenke til kommentar
SGH Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 Nedtur :/ Hvor mye koster en NRK lisens då? Ingen så gidd å kjøpe TV til meg, siden mamma vil ikke at jeg skal ha, så jeg tenkte jeg bare skulle kjøpe et Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå