Gå til innhold

Kamerabag/veske til nikon D90 18-200, blitz, litt diverse utstyr

Anbefalte innlegg

Hei!

Den andre tråden var litt misvisende på hva jeg mente..

Jeg vil ha en kameraveske til Nikon D90 med Sigma 18-200mm, blitz, minnekort og litt annet diverse utstyr.

Den må (høres dumt ut, ikke spør om grunn) "se" litt proffere ut enn en vanlig liten kameraveske, men likevel ikke være til bry om jeg skal ha den i et bryllup, en mindre konsert og litt forskjellige turer.

Vet noen?

nøkkelord: ser proff ut, anvendelig, D90+18-200mm, kamerabag/veske

Ikke post her viss du ikke har et svar. Tilbakemeldinger som ikke er et svar på spørsmålet kan vi ta på pm

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du vill ha en ex axelväska som är diskret mot innehållet rekomenderar jag dig att kika på Crumpler

annars rekomenderar jag starkt http://products.lowepro.com/product/Vertex-100-AW,2072,16.htm

exempelvis

lowepro har en hel del olika bagar som täcker de flesta behov,

selv brukar jag en som även har platts till laptop

takker for den, men den blir kanskje litt i dyreste laget?

jeg tenkte mer på lowepro slingshot 200 aw-aktig, ca samme prisklasse, bare litt mer kompakt? og litt mindre plass til utstyr. har ikke så mye enda, men har lyst på noe som er litt større enn en vanlig fotoveske.

så vet du noe om det?

Lenke til kommentar

Hvis du ser på Slingshot 200 AW, så bør slingshot 100 AW også vurderes. Den har plass til kamera med objektivet som du nevner, i tillegg til et objektiv og en blits (eller to objektiver). I tillegg er det plass til enda et objektiv i den øvre lommen eller så kan du plassere blitsen der.

Lenke til kommentar

Hvis du ser på Slingshot 200 AW, så bør slingshot 100 AW også vurderes. Den har plass til kamera med objektivet som du nevner, i tillegg til et objektiv og en blits (eller to objektiver). I tillegg er det plass til enda et objektiv i den øvre lommen eller så kan du plassere blitsen der.

Den var ikke så altfor verst den heller, men kanskje litt stor. Jeg ser etter noe lignende, men jeg føler alt er så stort =)

har ikke så mye utstyr, men føler bare at en sånn liten er FOR liten:)

jeg er vanskelig å tilfredsstille, men jeg trenger likevel anbefalinger, så hvis du eller andre har, så er jeg takknemlig!

takk til deg også, forresten!

Lenke til kommentar

Her har du noen forslag fra meg har alle disse selv og er meget fornøyd med de:)

Brukes til forskjellige anledninger og ettersom hvor mye utstyr jeg ønsker/trenger å ha med meg.

Linker:

Lowepro Classified 250 Min personlige favoritt

Domke F-1X

Domke F-4AF

føler fortsatt det tar litt for mye plass, jeg tenker på noen som minner om lowepro slingshot 100 aw, ss 102 aw, ss 200 aw o.l.

men takk likevel

Lenke til kommentar

asså för att se det så här, bättre att köpa en lite större väska en att måtte byta efter ett halvår för att du fått mer utstyr,

det är bra att ha något att "växa" i

är jäkla trist att köpa en eske för några tusenlappar bara för att inse att den var för liten ett halvår senare.

Lenke til kommentar

asså för att se det så här, bättre att köpa en lite större väska en att måtte byta efter ett halvår för att du fått mer utstyr,

det är bra att ha något att "växa" i

är jäkla trist att köpa en eske för några tusenlappar bara för att inse att den var för liten ett halvår senare.

jeg for min del ser ikke på en veske til noen tusenlapper som "for lite" på noen måte!

jeg kommer ikke til å bruke så mye penger på en fotoveske med det første. Den første jeg kjøper som jeg leter etter nå, og jeg trenger hjelp av dere til å finne, er en til under 600kr. gjerne noen lowepro slingshot-aktige.

takk likevel

Lenke til kommentar

Da er det mulig at en sekkene i Tamrac Velocity serien er det du ser etter?

Mener å huske at Amentio selger de.

nei=)

føler meg ganske kresen, men det er viktig at jeg ikke kjøper noe jeg angrer på.. =)

Som et mindre alternativ har du jo:

Lowepro Classified 140 AW

Usikker på om denne er dyp nok, men tror nesten ikke du kan ha mindre enn denne hvis du skal ha med objektiver blits osv..

Edit:

Lowepro Passport Sling virker som et spennende produkt som kanskje kan passe deg

den siste var lit VEL spennende=)

de i clasisfied serien virket ikke som noe for meg heller..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...