Pop-fiske Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Skal kjøpe meg utstyr, har spelt ein del.. Blir speling i skog. Så kven av dei vil du anbefalle? Skal kjøpe nytt løp til begge av dei, og det er luft det går i Lenke til kommentar
Cruzative Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Hva har du fra før da`? A5 er jo lettest å oppgradere, pluss at du får tak i flere oppgraderinger. 98C er jo standard førstegangs markør. Jeg vil anbefale A5, men så er den i tillegg dyrere. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 Har ein spyder-eit-elle-anna Lenke til kommentar
Cruzative Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Spyder MR1/MR2/Victor ? Ville uansett gått for A5.. Fordeler: * Flere oppgraderinger * Kan få kjøpt ferdig-oppgraderte pakker * A5 har "cyclon-mate" som standard Ulemper: * Dyrere enn 98C Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2010 Mhm. Trur eg går for A-5 med 14" løp. Blir vel å oppgradere etterkvart! Lenke til kommentar
Cruzative Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 MEN hvorfor ikke bare gå rett til X7 ? Enda bedre den altså Er enda flere oppgraderinger til X7 enn A5. Men så koster den jo 1000,- kr mer for kun basic markør (uten noen oppgraderinger satt på) Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2010 MEN hvorfor ikke bare gå rett til X7 ? Enda bedre den altså Er enda flere oppgraderinger til X7 enn A5. Men så koster den jo 1000,- kr mer for kun basic markør (uten noen oppgraderinger satt på) Har berre spelt i 2 mnd.. Så eg skal ha ein sånn pakkeløysning. Har kun lånt utstyr, og eiger ein markør sjølv. Så trenger ikkje det mest proffesjonelle Så seinare kanskje, selger A-5'en og kjøper X-7. Lenke til kommentar
Cruzative Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 MEN hvorfor ikke bare gå rett til X7 ? Enda bedre den altså Er enda flere oppgraderinger til X7 enn A5. Men så koster den jo 1000,- kr mer for kun basic markør (uten noen oppgraderinger satt på) Har berre spelt i 2 mnd.. Så eg skal ha ein sånn pakkeløysning. Har kun lånt utstyr, og eiger ein markør sjølv. Så trenger ikkje det mest proffesjonelle Så seinare kanskje, selger A-5'en og kjøper X-7. Skjønner Tror du vil bli veldig fornøyd med A5 uansett Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 (endret) Broren min selger sin Paintball markør, er du interessert? Ta kontakt på PM. Endret 23. juli 2010 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Gå for A5 du, 98c'en er mye eldre modell. A5 har større muligheter for oppgradering. Har hatt 98Custom, og må si jeg aldri var fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå