Tåkelys Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 avner en widget der man kan se et knippe forestående kalendernotater, men det lar vel vente på seg. Den finnes TermineWidget_1.6-EngRe.wgt og TermineFulllast.wgt http://www.mysamsungwave.com/index.php?topic=213.0 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Hva betyr "TV-out" i spesifikasjonene? Er det en mikro-HDMI-port på den? Følger det med en TV-out-kabel? Hvor får jeg kjøpt den med lavest totalpris? (Jeg skal bruke mitt nåværende One Call-abb og vil ikke bruke et nytt telefonnummer/SIM aktivt. Det SIM-kortet vil bare ligge og støve ned.) Endret 3. september 2010 av Simen1 Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Tror TV-ut går gjennom minijack kontakten ved bruk av en spesiell kabel. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Jeg fant det ut i en av artiklene jeg leste. Tror det var den på gsm-arena. TV-ut er ingen fysisk kontakt men streaming via trådløst nett til en TV som er DLNA-kompatibel og har trådløst nett innebygget. Det er vist bare noen få TV-modeller som har det så funksjonen er egentlig ganske ubrukelig. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) På Jet'en fikk jeg velge mellom "Headset" og "TV-ut" hver gang jeg koblet noe til jacken. Regnet med Wave hadde samme funksjonen. Endret 5. september 2010 av PantZman Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 http://no.wikipedia.org/wiki/DLNA ifølge den så streames det egentlig video på tv utgangen. bør ikke være umulig å lage et program som motar signalene og vister dette på en tv. ( /lage et program til telefon som gjør den istand til det. ) Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Fikk melding om ny oppdatering til Wave i Kies nå. S8500CVJH1/S8500TENJH1 heter den nye. S8500CVJE3/S8500TENJE3 het den gamle. Får prøve å legge den inn og se hva som skjer. Edit: Etter mange feilede firsøk fikk jeg endelig lagt den inn. Første merkbare forskjellen er at jeg nå har æ, ø og å på tastaturet. Endret 11. september 2010 av PantZman Lenke til kommentar
nic40 Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Hei. Har kjøpt meg en Samsung Wave GT-s8500. Er veldig fornøyd, men kan ikke sende mms. Er det noen som har samme telefon og som kan fortelle meg hvordan jeg skal innstalere mms? Telenor sier at alt skal være ok,men det er det ikke Please er det noen so kan fortelle meg hva jeg skal gjøre? På forhånd Tusen Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg