happytrigger Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Hei Klassen min har i det siste tenkt på russetur, og vi har endt opp med 2 alternativer. 1. Alanya Varighet: 1 uke Antall personer: ca 20 Avreiseflyplass: Trondheim eller Oslo Bosted: My Home Leiligheter My Home, Alanya kr 4.395,- 2. Tenerife, Playa de las Americas Varighet: 1 uke Antall personer: ca 20 Avreiseflyplass: Oslo Gardermoen Bosted: Garajonay kr 4.995,- Det jeg lurer på er om dere har noen formening om disse plassene? Hvilken passer best som en russetur? Hvilken av dem har best uteliv osv? Endret 7. juni 2010 av happytrigger Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Ville ha valgt Tenerife, Har selv hvert i Alanya, men syntes det var mer egnet for familier. Synes Tenerife ser penere ut en hva Alanya var. Men igjen så har Alanya noen fantastiske strender. Lenke til kommentar
ms_silje Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Alanya er alt annet enn for familier i alle fall. Det vil jeg si Tenerife er, pensjonister og småbarn. Dessuten er Tyrkia myyyyyyyyyyyyyyyye billigere enn Spania. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå