Cola911 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Hvilken måte foretrekker dere å få xp fort på? Det jeg liker best er SnD til lv 40 (Få kills m/våpen for attachments og pro perks) Demolition etter det. Hvem måte bruker dere? Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Hvilken måte foretrekker dere å få xp fort på? Det jeg liker best er SnD til lv 40 (Få kills m/våpen for attachments og pro perks) Demolition etter det. Hvem måte bruker dere? Bruker din metode, bare omvendt. Klarer ikke SnD uten Ninja Pro. Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 hvis du skal lvl opp fort. Så må du ta på noe som du får mer poeng for. F.eks SnD. Jeg liker ikke å spele SnD når jeg er i lvl 1-19. Du har liksom ikke dei tingene du trenger for å drepe og ikke dø. Så jeg vil helst ikke spele SnD først. Lenke til kommentar
Cola911 Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2010 500/1000xp er jo fette my i starten, så blir det en match bonus som metcher levelen din i demolition. 5-10k xp pr run i snd er najs i lv 22 som jeg er nå Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Stort sett Domi/TDM/FFA i starten for å unlocke attachments/få challenges på våpen/perks. Deretter SND for alt det er verdt. Brukte den metoden de to siste prestigene og det gikk veldig fort unna. Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Stort sett Domi/TDM/FFA i starten for å unlocke attachments/få challenges på våpen/perks. Deretter SND for alt det er verdt. Brukte den metoden de to siste prestigene og det gikk veldig fort unna. ja Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Spill med Emergancy Airdrop og gi alt vekk utenom Chopper og AC130. Får du ca 3 EA per game (domination) så snakker du 20k xp hver runde. Gjor dette selv en stund, men ble ganske lei på slutten. PS: Er enda kjekkere å gjøre hvis dere er 2 stk som gjør dette. Han får ditt og du får hans Lenke til kommentar
Cola911 Skrevet 12. august 2010 Forfatter Del Skrevet 12. august 2010 Hah, smart skal testes. Andre måter som funker bra er jo: -Å booste (trist, men sant) -Bruke lame killstreaks (predator, harrier og ac130/chopper) -Spille demolition, hvilket gir mye mer match bonus (lv 40+) et annet tips her, er jo at hvis du får predator eller harrier nesten på slutten bruke dette med engang og man får som regel en god del kills. -Bruke silencer (lettere killstreaks) -Ikke ha på musikk, så du hører når andre kommer -Og sist men ikke minst, ikke spill sent på kvelden det er da alle svettingene er på. Fikse internet forbindelse; Sette playstation/xbox IP i DMZ modus, så du blir host. Ergo dine skudd går først, og fiender er der de faktisk er (!) Lenke til kommentar
Prfction Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Kjører på med SnD da jeg er i lvl 1, opp til lvl 5 i en match(beste jeg har klart...) Kjører på med spilling i 2-3 timer og vips lvl 30 +++++ Funker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå