Ubrilium Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Noen som vet hvor man kan få tak i pensumet til båtførerprøven? Har ikke lyst til å bruke en hel helg på et kurs... Svar takkes med STOR TAKK! Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 har du prøvd å søke på "båtførerprøven" på f.eks. Norli og Bokkilden? Lenke til kommentar
Ubrilium Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 nei, det har jeg ikke... Lenke til kommentar
Ubrilium Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 Har funnet denne http://www.bfpr.no/hele-nettstedet/index.asp siden, kan den fungere? holder den mål? Lenke til kommentar
M-G Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Tenker du å lese selv også bare ta prøven? I såfall kan nettkurs vært en ide, jeg brukte Båtførerprøven når jeg tok den i fjor høst. Der lærer man i eget tempo og de har gode oppgaver og eksempler, og de har kun plukket ut det man må kunne ikke alt mulig annet rart. Lenke til kommentar
Ubrilium Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 okay, takker for tipset! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå