sNiPeR dUdE Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Wanderlust og Gethsemane Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 elvenpath, over the hills, kinslayer 10th man down. det er jo så mange av dem Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 HALLO!?!?! Hardware.no -- Hardware -- HARDWARE... Jeg både hører på musikk og spiller flere instrumenter, og vet at det finnes mange gode musikkforum på nettet.... Kanskje bedre å ta den diskusjonen der?? 8) 8) 8) Lenke til kommentar
Mio Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 sleeping sun og walking in the air Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Hmmm, mine favoritter er: Nightguest, Kinslayer, Wishmaster og egentlig mange flere men jeg sier bare de tre beste! Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Disse liker jeg best: Nightwish - Devil & The Deep Dark Ocean.mp3 Nightwish - The Pharaoh To Orion.mp3 Dette er to knall sanger. Jeg liker disse fordi jeg har sanse for det litt "hardere" fra Nightwish. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Moondance, definitivt! (Selv om store deler av Oceanborn sewger...) Edit: Over the hills and far away er også ganske fet selv om originalen er best. :wink: Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Sleeping Sun og Moondance syntes jeg er best av det jeg har hørt Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 mange. feteste album er oceanborn Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 hvilken sang er gruppas feteste? Hvilken er vanskelig, da må jeg velge mellom så mye bra!!! ;-) Men her er mine favoritter av de. 1.Kinslayer 2. Bless The Child 3. Dead Boys Poem 4. Wishmaster Lenke til kommentar
Zabre777 Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Nightwish er konge ass. Vet der om noen band som likner på dem? Henning Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Hørt The Gathering? Litt mere melankolsk, men fete gitaret. Lenke til kommentar
Neme Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Nightwish er konge ass. Vet der om noen band som likner på dem? Henning Within Temptation Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 HIM og Kamelot ligner litt på Nightwish. Personlig hører jeg mest på HIM akkurat nå. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Har blitt hekta på Dead to the World i det siste... Vet ikke helt hvorfor, men avsnittet: It's not the monsters under your bedIt is the Man next door That makes you fear, makes you cry, Makes you cry for the child All the wars are fought among those lonely men Unarmed, unscarred Er litt kult synes jeg... Ellers er det: Wanderlust, Nightquest, Slaying the Dreamer osv. som gjelder... Det er umulig å bare nevne en låt av et band som Nightwish. Lenke til kommentar
Protac Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 elvenpath, over the hills, kinslayer 10th man down. det er jo så mange av dem Helt enig Lenke til kommentar
wil Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 beste sangen til Nightwish blir vel Live versjonen til Crimsom tide deep blue sea tenker jeg. for frysninger hver gang jeg hører den den ruler sikkelig. hvis den settes på høyt så for jeg frysninger med en gang, men det må være bass på annlegget da ellers så liker jeg Bless the Child Phantom of the opera ja det var vel de jeg likte best tror jeg. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Nightwish er konge ass. Vet der om noen band som likner på dem? Within Temptation Synes Nightwish er litt kjedelig egentlig. Within Temptation er derimot veldig bra! Sharon den Adel kan virkelig synge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå